Remark schreef:Als jou vriend vreemd zou gaan, zou je het dan liever niet weten? Tuurlijk had ik het liever van hem zelf gehoord maar er zijn maar weinig mannen die dat zomaar opbiechten en als dat meisje niet naar mij toe was gekomen was is er nooit achter gekomen...
Nee, ik wil het niet weten en vertel ze dat ook van te voren, zoals ik eerder heb aangegeven.
Ik ben nl van mening dat vreemdgaan niet altijd helemaal tegengegaan kan worden en zo blijft de schade beperkt tot zijn eigen geweten.
Verder, als ik het wel zou weten, zou het geen reden zijn om hem te verlaten, dus die pech hebben ze dan ook nog. Eerst maar eens netjes uitmaken, dacht ik zo, voordat je aan iets nieuws begint.
Overigens sta ik ook open voor een heleboel andere afspraken zoals een open relatie of polygamie.
Ik vind dergelijke dingen tussen een stel. Maar vreemdgaan zou in geen enkel geval zorgen dat ik hem volledig opgeef aan de ander. (Als hij me iets waard is. Toevallig heb ik twee klojos gehad die ik liever kwijt dan rijk was). De ander zal dus nooit haar zin krijgen als ze hem wil krijgen door vreemd te laten gaan.
Overigens leg ik niet zo dik de schuld bij de ander, er zijn situaties waarbij het gewoon gebeurt, en een vent moet gewoon niet wat met een ander aangaan als hij een relatie heeft waarin over monogaam zijn is gesproken, maar als madam aan de deur komt om het te vertellen, dan heb je het meestal over affaire en niet een slippertje, en wil madam hem hebben. Nou, knuppel tegen d´r kop kan ze krijgen. (en ik ben een pacifist maar ik maak en uitzondering voor haar
)Het is niet aan haar om dingen te veranderen.
De man moet er mee komen en of spijt betuigen of vertellen dat hij liever de ander heeft.
Ex? Die welke ik weet wie of al een andere? Stuur me even een pb!
. Nou ja, toentertijd wel.
.
maar goed, ik weet uit eigen ervaring hoe gehaaid ze kunnen zijn met hun verleiding, de valse beloftes etc. naief, misschien wel, maar wij vrouwen zijn emotie-dieren, dus op onze emoties inspelen helpt gewoon. Daarnaast is ook aangetoond dat de hormonen die bij verliefdheid vrijkomen hun werk erg goed doen en je dus indd verblinden en alles mooier doen laten lijken.