Goed terugtellen is niet alleen fijn voor de klant, maar ook veilig voor jezelf.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Eerder had ik ook een ietwat schofterige manier van uiten als ik ook zo werd behandeld, maar daar los je toch niets mee op. Wel een tof topic! super herkenbaar. pimaude schreef:koopzegels ken ik alleen van de AH. Nooit geweten wat het inhield tot ik perongeluk een keer 'ja!' zei, en ik meer moest betalen. :p Sinds ik bij de AH werk kreeg ik 't principe uitgelegd en het is heel leuk (vooral voor mensen met een minder goede financiële situatie) Je spaart voor circa €47,- aan zegels en krijgt bij inruil €53,-. Daarnaast een leuke manier om je geld op te sparen.
xx_Horsiex schreef:SuperAssie schreef:
Ja maar als je toch zegt 'KOOP'zegels, lijkt het mij vrij duidelijk?
Daarbij vraag ik voor de koopzegels altijd vóór het afrekenen en de gratis troep die er altijd bij zit ná het afrekenen.
Nou nee hoor, wij gaan altijd naar de c1000, al jaren, heb daar nog nooit koopzegels gehad, dus ik zou niet meteen de link leggen. Misschien ben ik dan achterlijk.

Er zijn ook leuke kanten als je kassawerk doet, en zolang je je werk doet en de klanten helpt zoals het hoort is er niks aan de hand hoor. Zulke ergernissen komen op ieder werk voor. Sommige mensen zijn gewoon super aso. Ik kan ook wel een boek schrijven over mijn ergernissen in de trein.
en ook altijd met zijn alle in een rij moesten staan maar dan wel allemaal apart af gingen rekenen.
Judith_ schreef:Ik zit toch wel met enige verbazing dit topic te lezen. Werk ruim 8 jaar in een supermarkt, ook achter de kassa maar kan me totaal niet herkennen in 99% van de verhalen.
Kan mij weinig schelen of iemand er geen 5 cent bij heeft, de groente vergeet af te wegen, staat te bellen of de o zo originele grapjes over de bonnetje maakt. Wat een zware dag moet dat zijn als je alles en iedereen de kans geeft om je dag te verpesten. Blijven lachen en niet te zwaar tillen aan dit alles, wordt veel leuker als je je niet overal druk om maakt.
anneliesdj schreef:Ik werk in de horeca (snackgelegenheid) en sta daar ook regelmatig achter de kassa, misschien niet helemaal vergelijkbaar maar toch.
Ik heb eigenlijk weinig ergernissen, maar één grote: kleingeld bij willen geven maar dan ipv 10/15/40 cent een euro geven...
Ik vraag er weinig om, vaak bieden mensen het aan en vind ik lief ook, maar geef het dan aub wel gepast. Ik kan er niets mee als ze dan een euro of 50cent bijgeven terwijl het om 5 of 10 cent gaat. Raak standaard in de war met tellen.
Peuk schreef:Snap echt niet dat er hier mensen zitten te miepen dat je dan maar ander werk moet zoeken..Er zijn ook leuke kanten als je kassawerk doet, en zolang je je werk doet en de klanten helpt zoals het hoort is er niks aan de hand hoor. Zulke ergernissen komen op ieder werk voor. Sommige mensen zijn gewoon super aso. Ik kan ook wel een boek schrijven over mijn ergernissen in de trein.
geerte schreef:Ik heb een keer een klant gehad, die had het met haar vriendin waarschijnlijk over allemaal natuurkundige dingen. Ik noem het bedrag en die vrouw kijkt me aan en zegt, tsjah dat snap jij niet he, daarom werk jij hier. Dus daarop heb ik gezegd, klopt mevrouw ik ben namelijk nog bezig met mijn bachelor. De vrouw heeft met een ontzettend rood hooft verder afgerekend
Maar meestal vind ik het ontzetten leuk om achter de kassa te werken, leuke gesprekken en om sommige grappen kan ik ook echt lachen maar als dit soort mensen langs komen.......