Rare opmerkingen van winkelmedewerkers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:43

Jongens het is bijna kerst, dus weer ontopic en vrede op aarde en die hele rampampampam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:44

Billy schreef:
Upendo, heel eerlijk gezegd ben ik mijn interesse voor je verloren na je vorige antwoord aan mij. Je hebt een hele negatieve houding tegenover andere mensen, dus misschien liggen je grieven wel ten grondslag aan jouw levenshouding.

Dat weet ik wel zeker.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:44

Celiien schreef:
Niet een post in het algemeen, maar je vrij kinderachtige gedrag en de aanvallende toon die je naar iedereen aanslaat, imo. de modjes vinden het wel gegrond of niet :)

Ik ben niet kinderachtig hoor. Ik geef mijn mening, dat is iets anders.
Aanvallend valt wel mee, maar ik laat me niet met de grond gelijk maken alleen omdat ik zeg dat ik iets minder caramel bij een ijsje van een zeur heb gedaan zeg.

Als anderen zeggen dat ze extra langzaam afrekenen bij mensen met haast wordt daar niet over gevallen?
Beetje raar en absurd he.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:45

Bizzybijtje schreef:
Billy schreef:
Upendo, heel eerlijk gezegd ben ik mijn interesse voor je verloren na je vorige antwoord aan mij. Je hebt een hele negatieve houding tegenover andere mensen, dus misschien liggen je grieven wel ten grondslag aan jouw levenshouding.

Dat weet ik wel zeker.

Als je in mijn situatie zat zou je misschien ook minder geduld hebben, maargoed, dat laten we buiten beschouwing dan maar?

Laten we oordelen met zijn allen! Ohja. het is Bokt.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:45

upendo schreef:
Celiien schreef:
Niet een post in het algemeen, maar je vrij kinderachtige gedrag en de aanvallende toon die je naar iedereen aanslaat, imo. de modjes vinden het wel gegrond of niet :)

Aanvallend valt wel mee, maar ik laat me niet met de grond gelijk maken alleen omdat ik zeg dat ik iets minder caramel bij een ijsje van een zeur heb gedaan zeg.

Als anderen zeggen dat ze extra langzaam afrekenen bij mensen met haast wordt daar niet over gevallen?

Nah, volgens mij heb je de toon gezet nadat meerdere mensen hebben gezegd het kinderachtig danwel onprofessioneel te vinden.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:46

MarlindeRooz schreef:
Jongens het is bijna kerst, dus weer ontopic en vrede op aarde en die hele rampampampam.

:')

Lijkt wel of bokt steeds gezelliger word met de feestdagen. :Y)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:46

En misschien moet je eens proberen niet zo negatief alles te zien, we trappen je nergens de grond in volgens mij? Jij slaat op een gegeven moment een bepaalde toon aan die de rest van het topic beïnvloed, imo.
Maar goed ik heb nogal de laatste tijd dat ik er te diep op inga en dan persoonlijk wordt, en gezien ik geen zin heb in weer een waarschuwing, houd ik er nu over op :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:47

upendo schreef:
Bizzybijtje schreef:

Dat weet ik wel zeker.

Als je in mijn situatie zat zou je misschien ook minder geduld hebben, maargoed, dat laten we buiten beschouwing dan maar?

Ik heb zelf ook bij een vergelijkbaar bedrijf gewerkt en zit nu al 2 jaar in het weekend achter de kassa.
En ik ga-ran-deer je, je krijgt dan ook een hoop troep over je heen. Maar je moet erboven staan, je er niks van aan trekken en gewoon vriendelijk blijven.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:48

upendo schreef:
Celiien schreef:

Maar daar ga je al! Jij wordt aangevallen omdat jij minder caramel er bij doet. Snap je het nu? Dat heeft een oorzaak. Al is het niet terecht van deze of gene, jij bent wel de aanleiding...

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:49

upendo schreef:

Jij weet niks van de situatie van andere mensen. Ongetwijfeld ben jij niet de enige in Nederland die het niet gemakkelijk heeft op het moment....
En misschien is dat kleine beetje extra caramelsaus wel net een lichtpuntje wat ze nodig hebben.....

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:50

Jongens, laten we erover ophouden :)

fourseasons

Re: Rare opmerkingen van winkelmedewerkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:51

KLAAAAARRR
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* {:)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:51

*kuch* ontopic? Kan dat? :)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:54

Nogmaals eenitraM: ik ben in de grondslag best wel een okee mens (echt waar! :Y) ).
Maar soms gaan mensen heel erg grenzen over en op dat moment, mede doordat ik een kort lontje heb op het moment, is zo'n gevolg het resultaat van het gezeik.

Ik heb je zojuist in PB uitgelegd in welke situatie dat is. Die zet ik ook meteen even hier neer, zodat iedereen het maar meteen weet:
upendo schreef:
Wil je weten waar die bedreigingen vandaan komen?

We worden met zijn drieeen ingepland voor een dienst tot twee uur 's nachts. We moeten werken met een hoge werkdruk en als mensen 8 minuten in de rij hebben gestaan en gezopen hebben en weet ik wat voor poedersuiker nog meer in hun lijf hebben, dan slaan ze door. Hoe vriendelijk ik ook doe.

Heb jij wel eens om twee uur 's nachts een mes voor je neus zien zwaaien en mensen horen zeggen dat ze je opwachten als je klaar bent met je dienst? Oordeel dan niet over de situatie waar ik in zit.

Sinds die keer heb ik nog twee keer gewerkt 's nachts. De eerste keer ben ik twee keer uitgescholden omdat mensen vonden dat het product niet goed genoeg was, de tweede keer deed ik het raam open om een bestelling te geven en begon er iemand in de auto keihard te schreeuwen toen ik me omdraaide.
De werkdruk bij de McDonalds is er wel degelijk dus.

En natuurlijk, het is verre van eerlijk om die 3 mL caramel minder over dat poedersuiker te gooien, maar dat maakt geen enkel verschil. Het is puur voor mezelf, aan het ijsje zie je niet dat er minder in zit hoor. ;)

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:54

Kan upendo niet gewoon genegeerd worden? Alsjeblieft zeg.

Hm bij de AH laatst. Daar is het schijnbaar ineens verplicht een bonnetje mee te nemen.
Dus er word gevraag 'Wil je de bon nog mee?'
Ik antwoord 'Nee hoor, bedankt'
Krijg ik terug 'Ben je nou zo dom? Het was geen vraag. Hier je bon'
Ik 'Fijn dat je het zo vriendelijk vraagt :D'
Vraagt hij ook nog of ik denk dat ik stoer ben. Even een huh-moment haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:55

Misschien kan ik jullie weer aan het lachen krijgen ;)

Ik werkte zelf achter de kassa van een supermarkt en in de rij stond een vrouw. Heel vriendelijk allemaal en toen ze wou afrekenen haalde ze haar portemonnee tussen haar boezem vandaan.
Zonder erbij na te denken zei ik: "Nou dat is nog handig als je geen tas bij je hebt." Waar de vrouw overigens heel leuk op reageerde door haar overige spullen eruit te halen.. Sleutels, pasjes..
Heel gesprek over hoe handig het wel niet was als je grote borsten had, daar paste zoveel tussen.

De mensen die in de rij stonden, hebben heel hard gelachen en kreeg daarna nog wel opmerkingen erover. Allemaal positief gelukkig :)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:56

ilaan schreef:

Hm bij de AH laatst. Daar is het schijnbaar ineens verplicht een bonnetje mee te nemen.

*mond valt open van verbazing*

Whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut :=

Janine1990

Upendo, er zijn meer bedrijven waar je flexibel kan werken en leuke collega's hebt...

Amandavd

ilaan schreef:

Dat is pas asociaal. Daar valt 1ml caramel over je ijsje bij in het niet. Mag hopen dat je een klacht hebt ingediend?

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:57

ik vroeg eens 'mag ik daar een tasje bij ' haar antwoord...rare meid 'pfff...ook nog. Alsof ik niks beters te doen heb'...WTF! ik betaal indirect jouw salaris geef mij verdorie een tasje!

Urielle

Bij de Aldi, moest boodschappen gaan doen en had mijn kinderen bij. Had er zelf al geen zin in op zaterdagochtend, maar ja, je moet toch iets in huis hebben he :+
Het was hartstikke rustig in de winkel, kindjes braaf en stil, ik helemaal opgefleurd: 'Het kan wel, leuk boodschappen doen op zaterdagochtend!' *\o/*

Dus ik alle boodschappen op de band gelegd, stond te wachten tot ze ging scannen (ready for action :)) ).
Kassadame vraagt: 'Mevrouw wilt u de boodschappen inpakken aan de inpaktafel dan loopt het ook een beetje door met de andere klanten.'
Nou stond er wel 1 heel persoon achter me := en ik zag het helemaal niet zitten om alles los in de kar te gooien, alles er weer uit op de inpaktafel, dan alles inpakken en in de auto weer ompakken, zeker niet met de kinderen erbij en ik vond het ook gewoon echt onnodig en omslachtig als er verder anderhalve kip en een paardekop in de winkel is.
Dus ik antwoord gewoon netjes en beleefd dat ik het liever gelijk in de dozen+tassen pak.
Zij weer: Ik heb toch graag dat u het aan de inpaktafel doet.
Ik weer: 'Mevrouw, ik kan er ook niks aan doen dat ik op zaterdag mijn boodschappen moet doen. Met mijn kinderen erbij pak ik het graag direct in dan kan IK ook gewoon door. Dus dan zullen andere klanten (ondertussen twee :)) ) toch even moeten wachten.'
'Mevrouw, IK wil graag dat u aan de inpaktafel gaat inpakken.' En ondertussen nog geen artikel gescand :roll: ik had al bijna weg kunnen zijn.
'En IK wil wel graag zo inpakken :) '
Toen ging ze scannen en smeet alles heel hard los mijn kar in.
Nou, toen vloog ik dus WEL uit. Allereerste keer ever dat ik mijn stem verhef tegen winkelpersoneel, ik ben altijd superbeleefd juist, maar tjemig wat een doos...

Janine1990

[***] schreef:

Ik werkte zelf achter de kassa van een supermarkt en in de rij stond een vrouw. Heel vriendelijk allemaal en toen ze wou afrekenen haalde ze haar portemonnee tussen haar boezem vandaan.
Zonder erbij na te denken zei ik: "Nou dat is nog handig als je geen tas bij je hebt." Waar de vrouw overigens heel leuk op reageerde door haar overige spullen eruit te halen.. Sleutels, pasjes..
Heel gesprek over hoe handig het wel niet was als je grote borsten had, daar paste zoveel tussen.

De mensen die in de rij stonden, hebben heel hard gelachen en kreeg daarna nog wel opmerkingen erover. Allemaal positief gelukkig :)

GEWELDIG!! _/-\o_ _/-\o_ :') :') :')

MarlindeRooz

[***] schreef:

_O- _O- _O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:58

[***] schreef:

Eigenlijk is dat echt wel heel handig haha! Des te meer reden om nog grotere borsten te krijgen hahaha :P

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:58

ilaan schreef:

Hier had ik toch echt het bonnetje op de kassa laten liggen en de medewerker genegeerd. Is die nou helemaal? Niks verplicht een bonnetje meenemen. Ze hebben gewoon een prullenbak waar ze m in kunnen gooien als de klant m niet wilt. Die had vast te lang gewerkt ofzo..