Beschaamd winkelen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 16:58

Mijn schoonvader is een keer naar de winkel (kruidvat oid) gereden voor een of ander medicijn die je daar kunt kopen (aspirineachtig iets) omdat er een koe was met wat problemen en de DA dat als tip gaf.

Leuke was alleen dat het meisje achter de kassa vroeg hoe zwaar de patiënt was omdat ze de dosering uit wilde leggen :+ Toen mijn schoonvader met een heel serieus gezicht zei 'Nou, een kilootje of 600' stond dat arme meisje toch wel even vreemd te kijken :(:) Ze kon de dosering ook niet meer vertellen :')...

Zelf heb ik er overigens geen moeite mee, condooms kopen vond ik eerst nog wel lastig, maar als je dat een paar keer hebt gedaan dan valt het allemaal ook wel mee..

Mijn vriend neemt ook gerust alles mee, die roept het liefst nog door de halve winkel 'je moest dit maandverband hebben toch?' met een grote lach op zijn gezicht :')..

Mijn zwager daarentegen is hilarisch. Die heb ik een keer meegenomen om een kerstcadeautje te kopen voor mijn zus. Ze wilde graag een leuk lingeriesetje. Die arme jongen werd knalrood bij binnenkomst in de lingeriezaak (terwijl wij de enige waren die er waren _O- ) en nadat de verkoopster drie keer vroeg wat hij zelf mooi vond, kwam er stamelend 'eh, rood ofzo' uit _O- Eerste de beste rode setje heeft hij meegenomen _O- Ik heb maar geholpen met de maten en alles, want hij durfde echt geen woord uit te spreken _O-

CastaMickey

Re: Beschaamd winkelen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 17:01

Ik werkte bij de kruidvat, en mijn vriendinnen waren van plan om te komen en mij uitgebreid dingen te vragen over condooms. We zijn allemaal een jaar of 15 dusja.. Gelukkig hebben ze het niet gedaan :')

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 17:14

Mijn moeder heeft een keer glijmiddel gekocht voor m'n paard, en neee niet op die manier!!
Dat deed ik op zijn bit omdat hij snel last had van wondjes en het zo goed gleed :')

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 17:43

Toen ik een jaar of 14 was heb ik, samen met een vriendin, eens een vibrator gekocht voor de verjaardag van een andere vriendin. Ding kwam van de euroland :+ Enfin, uiteindelijk bleek ie het niet te doen en kon ik er mee terug! En die verkoopster ging uitgebreid proberen wat er dan mis mee was en er ontstond zich langzaam een flinke rij achter me
Toen schaamde ik me wel flink hahaha

Verder ooit eens een zwangerschapstest gekocht en toen stond er een klasgenoot achter me, niet echt grappig haha
Heb de caissière vriendelijk doch dringend om een zakje verzocht

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 20:23

Ik koop wel condooms, maar niet in mijn eigen woonplaats.
Regelmatig sta ik gelijk met leerlingen in de drogist.. "he juf, bent u ook aan het winkelen?" Dat had ik na 1x wel bekeken!!

Ook een keer gelijk met schoonoma bij de kassa gestaan. Toen vond ik het ook wel beetje beschamend om daar met mn pakje condooms te staan... :=

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 20:38

Mijn vader runt bij ons thuis de huishouding dus nee, die heeft nergens moeite mee haha.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 20:48

marleen_88 schreef:
Ook een keer gelijk met schoonoma bij de kassa gestaan. Toen vond ik het ook wel beetje beschamend om daar met mn pakje condooms te staan... :=

Nou, dan weet ze in ieder geval dat er voorlopig geen achterkleinkinderen komen :Y)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 21:06

marleen_88 schreef:

Daarvan weet je iig ook zeker dat ze zelf ook seks heeft gehad }>

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 21:10

Dat zijn nou juist de dingen waar je niet aan wil denken dan _O-

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 23:17

Urielle schreef:
marleen_88 schreef:

Daarvan weet je iig ook zeker dat ze zelf ook seks heeft gehad }>

Klopt. Maar dat is iets wat ik niet hoef te weten. Net zoals zij dat niet van mij hoeft te weten.

Kleinkinderen komen er van ons -voorlopig- niet nee haha.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 23:50

Ik had het goed geregeld, ik kreeg condooms van m'n broer _O-
Voor de rest schaam ik me eigenlijk ook niet echt voor dingen halen. Alleen dan liever niet in de supermarkt, aangezien ik daar zelf werk :')

Maartenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 01:10

Niwla schreef:
Ik schaam me eigenlijk nooit voor de dingen die ik koop, maar áls ik me zou schamen zou ik het gewoon bij de kassa in laten pakken als cadeau. Lekker net doen alsof het niet voor jezelf is. :D

Dan koop je een morning afterpil en zeg je erbij dat het een cadeautje is? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 01:28

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 01:35

Wat erg! :') Doet ze wel snel trouwens.

Ik schaam me niet snel in de winkel.. Vriend/vader/familie overigens ook niet. Ik laat m'n pa geen maandelijkse vrouwenzooi meer meenemen want dan komt hij met het verkeerde thuis. Voelt voor hem hetzelfde als dat ik voor een heel rek met verschillende schroefjes sta. :P
Had overigens nieuw glijmiddel nodig en stond met m'n schoonmoeder bij de drogist. Het is dat ze alleen duur merk hadden, maar anders moest ik toch wel heel goed nadenken of ik dat ging halen met haar in m'b bijzijn of niet.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 10:05

Maartenn schreef:
Niwla schreef:
Ik schaam me eigenlijk nooit voor de dingen die ik koop, maar áls ik me zou schamen zou ik het gewoon bij de kassa in laten pakken als cadeau. Lekker net doen alsof het niet voor jezelf is. :D

Dan koop je een morning afterpil en zeg je erbij dat het een cadeautje is? :')

Hahaha ik zou het gezicht van die caissière wel willen zien dan. :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 11:39

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 13:38

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 13:58

Lien_ schreef:
Ik heb zelf heel lang gewinkeld met 'schaamte'! Ergens best sneu, ik vond caissières gewoon doodeng :') soms niet eens zozeer dat ik me schaamde voor wát ik kocht, maar ook hoe ik me bij het afrekenen gedroeg enzo (wat er natuurlijk weer mee te maken heeft dat je na gaat denken over hoe de ander over je en je spullen denkt). Ik kon dan ook helemaal van slag raken als een de caissière een vriendelijk bedoelde opmerking maakte over iets dat ik kocht ofzo :=
En als in kledingwinkels oid een verkoopster me wilde 'helpen' kon ik zo van streek raken dat ik op de vlucht sloeg. En de laatste keer heb ik mezelf opgesloten in het pashokje.. :Y)

Ben er inmiddels wel overheen hoor :) schaam me niet zo snel meer gelukkig :P

Dit heb ik ook, vooral als die caissieres precies met het verkeerde been uit bed gestapt zijn of zo, dan wil ik er liefst zo snel mogelijk weg zijn en zo min mogelijk zeggen want ik schaam me dan zo hard, ik ben ook gewoon vreselijk verlegen tegenover mensen die ik niet ken, echt vervelend. x)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 14:08

Verbaast mij eigenlijk dat er zo veel mensen zijn die een soort noodzaak voelen om verantwoording af te leggen over hun aankopen. Zelfs al trekt de caissière een vreemd gezicht vind ik niet dat jij hoeft uit te leggen waar jij een morning afterpil, condooms of zwangerschapstest ed voor nodig hebt. Of een andere verklaring af te geven: het is niet voor mij. Grapje van maken lijkt me ook niet nodig evenals extreem serieus. Doe gewoon zoals je normaal doet, het gaat niemand wat aan waarom jij een bepaald item haalt en de caissière mag hier imo ook geen vragen over stellen of een suggestief gezicht trekken waarmee een reactie losgehaald wordt. Het zijn gewoon boodschappen, scannen, betalen, inpakken, punt. Of denk ik daarin te makkelijk?

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 14:34

In mijn omgeving maken sommige caissières er wel hun werk van om zo nieuwe roddels te bedenken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 14:42

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 14:51

Lisannuuh schreef:
Share schreef:
Deze vrouw schaamt zich ook niet volgens mij! :')

http://m.youtube.com/watch?v=iZ0BJH8PBF ... Z0BJH8PBF0

OMG je zou het maar op moeten ruimen :r

Ik heb enkele maanden in een grootwarenhuis gewerkt op een kledingafdeling en daar hebben ze dus op een gegeven moment paskamerbewaking ingesteld. Niet vanwege winkeldiefstal, maar omdat er dus daadwerkelijk gepoept, geplast en weet ik het wat meer werd. Dat was dus opruimen van andermans ontlasting, gebruikte condooms en noem maar op. Te goor voor woorden!

En van die vrouw: ze veegt zich niet eens af?!!! :r

hannah2312

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 15:50

Urielle schreef:
Ik heb enkele maanden in een grootwarenhuis gewerkt op een kledingafdeling en daar hebben ze dus op een gegeven moment paskamerbewaking ingesteld. Niet vanwege winkeldiefstal, maar omdat er dus daadwerkelijk gepoept, geplast en weet ik het wat meer werd. Dat was dus opruimen van andermans ontlasting, gebruikte condooms en noem maar op. Te goor voor woorden!

En van die vrouw: ze veegt zich niet eens af?!!! :r

Respect als je dat opgeruimd hebt..
:r :r :r :r

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 16:00

Je kunt het moeilijk laten liggen he :+
Maar ik vond het zo ontzettend asociaal! De winkel had geen klantentoilet maar het aangrenzende restaurantje wel dus dan loop je daar toch even naartoe?!
En die condooms was helemaal brrrr. Oke dat je je seksleven wilt oppeppen, maar neem dan je eigen kwakje mee svp!

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 16:16

Urielle schreef:
Je kunt het moeilijk laten liggen he :+
Maar ik vond het zo ontzettend asociaal! De winkel had geen klantentoilet maar het aangrenzende restaurantje wel dus dan loop je daar toch even naartoe?!
En die condooms was helemaal brrrr. Oke dat je je seksleven wilt oppeppen, maar neem dan je eigen kwakje mee svp!

Tsja, misschien dacht ie voor zaaddonor te spelen en dat iemand het kwakkie wel wou gebruiken. Heel sociaal van m :+