Leuke was alleen dat het meisje achter de kassa vroeg hoe zwaar de patiënt was omdat ze de dosering uit wilde leggen
Toen mijn schoonvader met een heel serieus gezicht zei 'Nou, een kilootje of 600' stond dat arme meisje toch wel even vreemd te kijken
Ze kon de dosering ook niet meer vertellen
...Zelf heb ik er overigens geen moeite mee, condooms kopen vond ik eerst nog wel lastig, maar als je dat een paar keer hebt gedaan dan valt het allemaal ook wel mee..
Mijn vriend neemt ook gerust alles mee, die roept het liefst nog door de halve winkel 'je moest dit maandverband hebben toch?' met een grote lach op zijn gezicht
..Mijn zwager daarentegen is hilarisch. Die heb ik een keer meegenomen om een kerstcadeautje te kopen voor mijn zus. Ze wilde graag een leuk lingeriesetje. Die arme jongen werd knalrood bij binnenkomst in de lingeriezaak (terwijl wij de enige waren die er waren
) en nadat de verkoopster drie keer vroeg wat hij zelf mooi vond, kwam er stamelend 'eh, rood ofzo' uit
Eerste de beste rode setje heeft hij meegenomen
Ik heb maar geholpen met de maten en alles, want hij durfde echt geen woord uit te spreken

schaam me niet zo snel meer gelukkig