.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Re: Het kerstpakket 2013; wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 18:45

Ja, ik vind het ook een leuk pakket. :D
Lust alleen de olijven niet. :+

En ik zal voor je duimen. :j

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 18:51

Wat krijgen jullie je kerstpakketten vroeg zeg. Hier was het altijd de laatste werkdag en voor mij dus afhankelijk hoe de kerst valt 1 dag voor kerst.
Maar goed ik krijg al een aantal jaar geen kerstpakket meer. Toch raar om er en voor jezelf te kopen.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 18:53

Vandaag m'n VVV bonnen mogen ontvangen. Kunnen we zelf een cadeautje uitkiezen. Daarbij zal er nog wel een fles wijn oid bij komen. Als we van relaties cadeautjes krijgen gaat dat op een hoop en worden die tijdens de kerstborrel onder het gehele personeel uitgedeeld. Altijd fijn!

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 18:57

Dat is leuk! Hier krijgen wij ook vaak wat van de relaties (hadden laatst een meter banketstaaf) helaas niet de kans om er wat van te pakken want de bedrijfsleider neemt het mee naar huis haha!

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:52

Ik heb vandaag mijn 1e kerstpakket gekregen van mijn pension stal :)

- Fleecevest
- Koelkompress + verband
- Borstel
- Snoepjes

Afbeelding

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:58

Dit jaar geen bon want de pakketten stonden klaar op de gang. Ik ben benieuwd :-)

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:59

Wat ontzettend leuk Ginootje van je pensionstal!

Wij krijgen donderdag een pakket.
Ik werk er nog niet zolang dus ik krijg een pakket.
Je kan vanaf het nieuwe jaar altijd kiezen of je iets wilt kiezen uit zo een boekje of dat je een kerstpakket wilt.
Er is ook nog verschil tussen mensen die een jaar contract hebben zoals ik of een vast contract.
Daar maken ze wel onderscheid in.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 21:21

Ik krijg donderdag mijn pakket. Als het goed is zo'n Pluim en een setje om kruiden te kweken :P

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 21:52

Mijn vader kreeg vorig jaar ook een relatiegeschend (grote fles likeur 43 :) ), ging het verloten op de afdeling en toen won hij het alsnog zelf haha :P
Vorig jaar kreeg ik 3 kerstpakketten, ik ben benieuwd wat ik dit jaar krijg, heb nog maar 1 baantje maar daar kreeg ik vorig jaar van 2 afdelingen :)

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 22:01

Thats_Me schreef:
Vandaag m'n VVV bonnen mogen ontvangen. Kunnen we zelf een cadeautje uitkiezen. Daarbij zal er nog wel een fles wijn oid bij komen. Als we van relaties cadeautjes krijgen gaat dat op een hoop en worden die tijdens de kerstborrel onder het gehele personeel uitgedeeld. Altijd fijn!

Dat gaat hier ook gebeuren. Super leuk! Er komen al hele leuke dingen binnen <<)

Mo_86Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 22:50

Op de kerstborrel afgelopen vrijdag werd gezegd dat er vanaf deze week voor iedereen een cadeautje onder de kerstboom ligt op kantoor. Nu nog wachten tot donderdag, dan ben ik er pas weer. Ik ben heel erg nieuwsgierig en geneigd mijn collega's te appen om te vragen wat er in zit maar das ook niet leuk dus ik hou me in. :Y)

Wat ik nog veel leuker vind is dat ik heb meegedaan met de kerstpakketten-actie van RTL Boulevard. Dan kon je aangeven wie er volgens jou een pakket verdient en er een briefje bij schrijven. Er zouden geloof ik 1000 pakketten worden uitgedeeld. Kreeg ik vandaag van het vriendinnetje dat ik heb opgegeven te horen dat ze een pakket heeft gekregen! Zo leuk! :):)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 23:25

Ik had een grote doos met van allerlei etenswaren en een smootymaakmachine!! :9 Jammie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 23:25

Die van mn moeder is lekker praktisch. Een koffer voor handbagage met handige opbergvakken. Setje zeep etc en ehbo pakketje, een fotografie tijdschrift vakantiefoto special en nog wat kleine dingen en kortingen. M'n vader doet op haar werk vrijwilligerswerk dus die krijgt hetzelfde. Dus ik heb het tijdschrift vast in beslag genomen haha.

Komen hier leuke pakketten voorbij! Eetpakketten (mits beetje leuke normale dingen erin) vind ik ook altijd wel leuk. Vooral erg praktisch om te bezuinigen op m'n boodschappen :P Die van mij woensdag zal ook wel enkel eten zijn..

Dit is trouwens ook niet verkeerd met kerst :D

http://m.youtube.com/watch?v=zIEIvi2MuEk

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 23:27

waardecheque van 50 euro bij de hema :D
leuke spulletjes, fotolijstjes kopen voor in mn ''nieuwe'' kamer :D

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 23:28

Tessa_93 schreef:

Oeh, die had ik ook wel gewild!

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 23:37

Iris82 schreef:
Tessa_93 schreef:

Oeh, die had ik ook wel gewild!

Ben er ook héél blij mee *\o/* :o

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 23:41

Ik als Ah medewerker krijgen dit jaar een waardebon van 20 euro... Vond het kerstpakket met levensmiddelen toch wel een stuk leuker hoor... Da's meer een verassing!

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 23:47

dit was ook een verassing :D

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 23:49

Ik als eenmanszaak geef mezelf morgen een nieuwe kerstboom cadeau haha ;p

Manlief krijgt vrijdag, voor de kerstvakantie, zijn pakket. Ben erg benieuwd :)

Zie hier ook leuke dingen voorbij komen. Paketten vind ik altijd erg leuk om uit te pakken maar vaak gebruiken wij of lusten wij de helft niet. Dan is een cadeaubon natuurlijk wel weer leuk omdat je dan iets koopt of uitzoekt wat je graag wilt of kunt gebruiken.
Maar he, wij zijn allang tevreden dat het bedrijf er nog aan doet. Lees/hoor steeds meer dat het niet gedaan wordt ivm bezuinigingen e.d.

Romeo15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 00:00

Batlow schreef:
Ik als Ah medewerker krijgen dit jaar een waardebon van 20 euro... Vond het kerstpakket met levensmiddelen toch wel een stuk leuker hoor... Da's meer een verassing!

Ik werk ook bij ah en wij hebben een gezellige avond, de winkel sluit een uurtje eerder en dan mogen we ons eigen kerstpakket samen gaan stellen. Ik mocht voor 60 euro uitzoeken, best een groot verschil! ( wij mogen uitzoeken bij ah, etos en gall&gall omdat dit van dezelfde eigenaar is

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 00:01

Ja klopt, maar zo hebben wij het nooit gehad... Wel producten in het pakket van etos en gall&gall, maar zomaar zelf producten uitzoeken? en dan voor 60 euro? Was het maar zo'n feest! Geef de waardebon denk ik ook aan moeders, kan die wel goed gebruiken. Leuk cadeautje voor haar :))

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 00:03

Udo2001 schreef:
Dat is leuk! Hier krijgen wij ook vaak wat van de relaties (hadden laatst een meter banketstaaf) helaas niet de kans om er wat van te pakken want de bedrijfsleider neemt het mee naar huis haha!

Vreselijk zeg, ik vind dat wel zo hebberig. Ik heb ook ergens gewerkt en daar gingen de kofferbakken op de p-plaats naast elkaar open hoor. En nog steeds wordt er vaak naar privé adressen gestuurd. Ik werk in de bouw en bv. woningbouwverenigingen sturen van tevoren een brief dat ze pertinent niets willen hebben (n.a.v. bouwfraude/belangenverstrengeling etc.). Keurig vind ik dat, echt hoor. Dat wordt dan ook volop gerespecteerd.
Andere bedrijven sturen vaak een brief dat evt. presentjes onder het personeel wordt verdeeld/verloot. Ook keurig. En zo hoort het ook vind ik. Het hele personeel zorgt voor een bedrijf. Zonder personeel, geen bedrijf. Van directeur tot werkvloer.

Bij ons worden de flessen drank onder het (kantoor)personeel verdeeld. Maar het is wel beduidend minder dan een paar jaar terug.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 00:04

Vorige week zaterdag mijn kerstpakket in de bus gehad al.. een intratuin bon van 30,- :)
Liefst heb ik een leuke doos zoals mijn ouders altijd kregen :o maar dat heb ik sinds ik werk nog nooit gehad. Dus nu kerstspulletjes ervan gehaald.

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 00:34

Dat filmpje is erg leuk! Ik heb van mijn ene werk een boekje gekregen waar ik dingen uit kon kiezen, heb daar een Hema bon voor gekozen.
Met mijn andere werk als oefentherapeut kreeg ik van mijn oude baas meestal een klein pakketje en gaf ik haar ook iets. Mijn baas/collega krijgt een vogel voerhuisje met een soort van vogel pindakaaspot erin en iets van wijn. Weet niet of ik iets van hem krijg.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 00:39

Wij kunnen uit heel veel kiezen. Ik ga voor een rituals pakket en dubbelwandige theeglazen.