"Rijlaarzen" in de mode?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 07:55

Silkaay schreef:
Ja, bij mij kwam er iemand met dit soort laarzen en een nepleren rijbroek in de klas aan. Zat toen ook met wat redelijk mondige jongens in de klas, dus er volgde algauw dingen in de trant van 'paarden staan niet op school' 'mag'k mee paardje gaan rijden' en dan natuurlijk ook de meer seksuele referenties naar de sport toe _O-
Heb ze het maar 1x zien dragen :')

Bij mij op school zijn er al lang meisjes die rijlaarzen dragen, ook in mijn klas. Dus toen ik voor het eerst met mijn Aigle rijlaarzen naar school kwam (in maart, om ze in te lopen) was daar niks vreemds aan. Kreeg vooral leuke reacties, ook van de jongens :o . Nu doe ik ze vaak aan, zeker als het slecht weer is zoals vandaag want dan blijven mijn voeten lekker droog. :)
Sta nu klaar om naar school te gaan en heb mijn rijlaarzen aan met een lichtblauwe skinny *D .

Mando

Re: "Rijlaarzen" in de mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 08:00

Primark had ze vorig jaar ook met bruine kap
Vreselijk

Die van Zalando zou ik dan nog wel kopen voor onder een jeans.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 08:09

Die van mij stinken en zitten onder de poep.Is een special model.

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 19:26

Anri schreef:
Silkaay schreef:
Ja, bij mij kwam er iemand met dit soort laarzen en een nepleren rijbroek in de klas aan. Zat toen ook met wat redelijk mondige jongens in de klas, dus er volgde algauw dingen in de trant van 'paarden staan niet op school' 'mag'k mee paardje gaan rijden' en dan natuurlijk ook de meer seksuele referenties naar de sport toe _O-
Heb ze het maar 1x zien dragen :')

Bij mij op school zijn er al lang meisjes die rijlaarzen dragen, ook in mijn klas. Dus toen ik voor het eerst met mijn Aigle rijlaarzen naar school kwam (in maart, om ze in te lopen) was daar niks vreemds aan. Kreeg vooral leuke reacties, ook van de jongens :o . Nu doe ik ze vaak aan, zeker als het slecht weer is zoals vandaag want dan blijven mijn voeten lekker droog. :)
Sta nu klaar om naar school te gaan en heb mijn rijlaarzen aan met een lichtblauwe skinny *D .

Bij mij ook hoor, vind er alleen niets aan. Rijlaarzen zijn voor op stal, niet voor op school. Ik draag wel gewone laarzen, maar aigle rijlaarzen of andere, nee dank je :D

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 22:24

Is toch niks nieuws? Dit is iets van de laatste 10 jaar al zeker. Ik zou het zelf niet doen. Als ik ze zie rondlopen op straat moet ik wel een beetje in mezelf lachen.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 22:29

fresley schreef:
Ik dacht dat ze vorige winter heel erg in de mode waren en nu juist niet meer zo?

Dit :+

Vorig jaar stond ik met oa mijn rubberen paardrijlaarzen op de markt, heeft iemand ze gekocht omdat ze zo leuk waren bij een spijkerbroek. Juist ja :+

Supertrash heeft ze, ik snap niet dat mensen betalen voor rubberen laarzen met een foeilelijk gouden SL logo erop.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 22:33

Rubberen laarzen leuk.. Nee, niet op een rijbroek en zeer niet op een spijkerbroek. :+ Vooral die van zo'n goedkoop merk, afschuwelijk! :+

Anri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 14:26

Tja, je ziet ze idd al lang en meer en meer...
Nu heeft mijn vriendin van die Super Trash laarzen gekocht, had ze donderdag voor het eerst aan. Heb ze daardoor wat van dichterbij kunnen bekijken, en nee, ik vind het toch niet echt rijlaarzen, lijk eerder iets tussen rijlaarzen en regenlaarzen in. Ze staan bovenaan ook wat open, vind ik niet echt mooi :n en zulke grote letters zou ik zeker niet op mijn laarzen willen, zo opzichtig.... :oo
Maar die laarzen staan haar wel goed en ze is er blij mee, dus waarom niet? :)

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 14:50

Goh kan ik ook gewoon met mijn petrie's nog aan boodschappen doen en ben ik uberhip. :)* :=

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 14:59

Wat dacht je van de 'jodphurs' die je ook overal ziet? :')

Anri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 20:10

Knudd schreef:

Bedoel je de rijlaarsjes of de rijbroeken?

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 14:20

Anri schreef:
Knudd schreef:

Bedoel je de rijlaarsjes of de rijbroeken?

De rijlaarsjes, niet de broeken. Dat zijn meestal dan de gewone model rijbroek die dan eigenlijk een legging is ofzo :P Dan trekken ze er de mooie zwarte welkoop rubberlaarzen op aan met zo'n goud frummeltje, getsie :')

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 14:25

ik vind die echt lelijk. ik vraag vaak aan mensen van waarom ze paardrijlaarzen aan hadden onder gewone broek

Anri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 12:45

Nou, die 'jodhpur' rijlaarsjes vind ik ook maar niks, niet om mee te rijden en niet om zo aan te doen. Je ziet ze ook niet bij ons op school, itt de echte rijlaarzen. :) Een rijlaars moet voor mij mooi hoog zijn om allure te hebben. :P En dat hebben die lage frutseltjes nou net niet... :\

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 12:51

In één woord: walgelijk!

En dan vooral die korte rubberen laarsjes met die rubberen strik voorop. Bahbahbah, hoe diep kun je zinken?!

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 13:06

Yunaa schreef:

En dan vooral die korte rubberen laarsjes met die rubberen strik voorop. Bahbahbah, hoe diep kun je zinken?!

Die heb ik nog niet gezien.
Maar goed ook ik zou degene die ze droeg publiekelijk keihard uitlachen.

Anri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 19:57

leestmee schreef:
Yunaa schreef:

Die heb ik nog niet gezien.
Maar goed ook ik zou degene die ze droeg publiekelijk keihard uitlachen.

Neeeeeh, met rubberen strik! Kotsmisselijk toch, het idee alleen al! Wie doet nu zoiets aan??? :n

mohica

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 20:03

Rondlopen met rubberen laarzen en een leuke broek met een tof jasje is heel sexy hoor als je op een landbouwbeurs ( outdoor ) of op het land rondloopt :)) :o

Anri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 08:47

mohica schreef:
Rondlopen met rubberen laarzen en een leuke broek met een tof jasje is heel sexy hoor als je op een landbouwbeurs ( outdoor ) of op het land rondloopt :)) :o

Ik draag ze gewoon op school, rijlaarzen wel te verstaan, en yes, de jongens vinden dat sexy :~ Maar dat zijn dan ook hele mooie Aigle Dressage rijlaarzen :) .
Gewone rubberen laarzen (van die groene of zo): no way! :n
En Jodhurlaarsjes, da's voor oma's haha! :D

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 08:50

Haha, ik vind dit dus zo erg hè :')
Twee jaar geleden was er een meisje op stage bij mij op school, en ze droeg een stel van die goedkope rubberen paardrijlaarzen en een strakke, beige broek. Ik vroeg dus of ze reed, en ze keek me echt zo aan van, "nee?" :+
Of die rode jodphur's met een merk op de zijkant. Heb best veel mensen die zien dragen vorig jaar.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 09:02

Hahaha en de echte ruiters waren blij als ze eindelijk genoeg gespaard hadden voor leren rijlaarzen. Dan ging de rubberen variant de kast in en kwam er nooit meer uit.

Anri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 09:20

verography schreef:
Hahaha en de echte ruiters waren blij als ze eindelijk genoeg gespaard hadden voor leren rijlaarzen. Dan ging de rubberen variant de kast in en kwam er nooit meer uit.

Nou, mijn rubberen rijlaarzen hebben 108€ gekost hoor, da's ook niet niks. En bovendien vind ik ze veel mooier dan veel leren rijlaarzen, die meer gaan slobberen en zo.
En daarbij: er waren al heel wat meiden bij mij op school die rubberen rijlaarzen droegen, en ik denk dat de meeste niet paardrijden, maar dat maakt niks uit, en ik ben dus ook gewoon mijn rijlaarzen gaan aandoen naar school zoals al die andere meisjes. Niks bijzonders dus, heb wel heel wat complimentjes gekregen, ook van jongens want die vinden dat best leuk. ;) Ik denk wel dat ik de mooiste rijlaarzen van allemaal heb op school en daar ben ik best fier op! :j
Dus knoop het in jullie oortjes: rubberen rijlaarzen zijn heel fijn om mee te rijden én heel fijn om zo aan te doen! :9 Ik ben héééél erg blij met mijn Aigles! 8-)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 11:46

Anri schreef:
verography schreef:

Nou, mijn rubberen rijlaarzen hebben 108€ gekost hoor, da's ook niet niks. En bovendien vind ik ze veel mooier dan veel leren rijlaarzen, die meer gaan slobberen en zo.
En daarbij: er waren al heel wat meiden bij mij op school die rubberen rijlaarzen droegen, en ik denk dat de meeste niet paardrijden, maar dat maakt niks uit, en ik ben dus ook gewoon mijn rijlaarzen gaan aandoen naar school zoals al die andere meisjes. Niks bijzonders dus, heb wel heel wat complimentjes gekregen, ook van jongens want die vinden dat best leuk. ;) Ik denk wel dat ik de mooiste rijlaarzen van allemaal heb op school en daar ben ik best fier op! :j
Dus knoop het in jullie oortjes: rubberen rijlaarzen zijn heel fijn om mee te rijden én heel fijn om zo aan te doen! :9 Ik ben héééél erg blij met mijn Aigles! 8-)

Nu ben ik nieuwsgierig, heb je een foto?

mohica

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 18:16

In België ( mijn omgeving of waar ik ook ga ) heb ik het nooit echt gezien :+
Je wordt zelf raar aangekeken als je met een ruitersbroek rondloop :p

Anri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 08:18

mohica schreef:
In België ( mijn omgeving of waar ik ook ga ) heb ik het nooit echt gezien :+
Je wordt zelf raar aangekeken als je met een ruitersbroek rondloop :p

België is dan ook een oersaai en conservatief land!
ik denk dat als je met je rijlaarzen aan naar school zou gaan in België ze je raar zouden bekijken en dan doe je het al niet meer ;( .
Gelukkig kunnen wij hier lekker doen waar wij zin in hebben! Geen gezeik aan ons hoofd! Ik ben zoals ik al zei mijn nieuwe rijlaarzen gaan aandoen naar school om ze in te lopen (dat was in maart) en ben ze dan gewoon blijven dragen. De normaalste zaak van de wereld, toch? :j
Maar nu is het veeeeel te warm voor laarzen en bovendien is het VAKANTIE!!! {:}