Silkaay schreef:Ja, bij mij kwam er iemand met dit soort laarzen en een nepleren rijbroek in de klas aan. Zat toen ook met wat redelijk mondige jongens in de klas, dus er volgde algauw dingen in de trant van 'paarden staan niet op school' 'mag'k mee paardje gaan rijden' en dan natuurlijk ook de meer seksuele referenties naar de sport toe
Heb ze het maar 1x zien dragen
Bij mij op school zijn er al lang meisjes die rijlaarzen dragen, ook in mijn klas. Dus toen ik voor het eerst met mijn Aigle rijlaarzen naar school kwam (in maart, om ze in te lopen) was daar niks vreemds aan. Kreeg vooral leuke reacties, ook van de jongens
. Nu doe ik ze vaak aan, zeker als het slecht weer is zoals vandaag want dan blijven mijn voeten lekker droog.
Sta nu klaar om naar school te gaan en heb mijn rijlaarzen aan met een lichtblauwe skinny
. 

en zulke grote letters zou ik zeker niet op mijn laarzen willen, zo opzichtig....
Dan trekken ze er de mooie zwarte welkoop rubberlaarzen op aan met zo'n goud frummeltje, getsie
Maar dat zijn dan ook hele mooie Aigle Dressage rijlaarzen
Ik denk wel dat ik de mooiste rijlaarzen van allemaal heb op school en daar ben ik best fier op!
Ik ben héééél erg blij met mijn Aigles!
.