Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Koop idd wat oliebollen en appelflappen en kook wat lekkers voor mijzelf.
En er zijn genoeg bokkers die sowieso tot 00.00 thuis zitten dus daarmee ben ik gezellig aan het kletsen. En dan ben ik dus eigenlijk helemaal niet alleen. Het is altijd reuze gezellig in het HK topic.
Dan ga ik foto's maken van het vuurwerk, topic ervan openen even mijn vader en stiefmoeder bellen en naar bed.
Tegen die tijd is het meeste vuurwerk opgehouden. En zo vermaak ik mij prima hoor.

Imago01 schreef:@ Goof: haha, hoe dan, mezelf gewoon maar ergens uitnodigen ofzo? Dat zou ik echt alleen doen als ik er echt niet tegen zou kunnen om alleen te zijn.
@ Wonderworst: blij voor je dat jij mooie dingen te herinneren hebt, maar ik kan me zo voorstellen dat er ook genoeg mensen zijn die echt een rotjaar achter de rug hebben en dus weinig te vieren hebben. Die zijn blij dat 2013 om is, hoewel ikzelf niet denk dat een rottige situatie nu opeens op 1 januari verdwenen zal zijn. Maar symbolisch gezien kan het voor sommigen misschien wel wat betekenen.
Toch denk ik dat het voor velen gewoon een excuus blijft om zich ongegeneerd klem te zuipen en te misdragen...

Klem zuipen maar niet, want 2014 beginnen met een kater vind ik ook zo zonde van mijn vrije dagen
), en dat vond ik helemaal niet erg. Het is ook wel een leuke dag om even lekker jezelf in de watten te leggen!

(ze wonen daar)
. Ik kan prima tegen alleen zijn maar niet met oud en nieuw.
wonderworst_ schreef:Imago01 schreef:@ Goof: haha, hoe dan, mezelf gewoon maar ergens uitnodigen ofzo? Dat zou ik echt alleen doen als ik er echt niet tegen zou kunnen om alleen te zijn.
@ Wonderworst: blij voor je dat jij mooie dingen te herinneren hebt, maar ik kan me zo voorstellen dat er ook genoeg mensen zijn die echt een rotjaar achter de rug hebben en dus weinig te vieren hebben. Die zijn blij dat 2013 om is, hoewel ikzelf niet denk dat een rottige situatie nu opeens op 1 januari verdwenen zal zijn. Maar symbolisch gezien kan het voor sommigen misschien wel wat betekenen.
Toch denk ik dat het voor velen gewoon een excuus blijft om zich ongegeneerd klem te zuipen en te misdragen...
Voor mij is het een moment om echt even stil te staan bij het jaar. Geloof me ik heb zeker geen perfect jaar gehad. Maar het kan ook een moment zijn om terug te kijken waar je jezelf kan verbeteren of bedenkt wat je volgend jaar anders gaat. Dat kan iedereen, of je nou een rotjaar hebt gehad of niet.
Ik drink dan niet omdat ik weer vroeg op moet de volgende dag, dus dat scheelt![]()
edit: uiteraard wel 1 champie om 12 uur
Dat ongeneerd klemzuipen vindt denk ik vooral plaatst in de lagere leeftijds categorie, die voor het eerst losgelaten worden met o&n en niet meer bij paps en mams thuis hoeven blijven ( 16 tot 20 jaar).

Hier is het nog niet de helft (eerder de helft van de helft) die zich weleens klemzuipt, en dan niet eens regelmatig.. (Dan heb ik het over 15/16/17)