Waar ben jij met Oud & Nieuw?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Imago01

Re: Waar ben jij met Oud & Nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 11:05

Bellatrix: dat gevoel heb ik dus ook erbij. Herkenbaar. Heb je dat al eens eerder gedaan? Maar je het dan voor jezelf gezellig ofzo met een oliebol en wat lekkers etc. op tafel?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-13 11:10

Jahoor, doe dit bijna elk jaar. :j Koop idd wat oliebollen en appelflappen en kook wat lekkers voor mijzelf. :) En er zijn genoeg bokkers die sowieso tot 00.00 thuis zitten dus daarmee ben ik gezellig aan het kletsen. En dan ben ik dus eigenlijk helemaal niet alleen. Het is altijd reuze gezellig in het HK topic. :j Dan ga ik foto's maken van het vuurwerk, topic ervan openen even mijn vader en stiefmoeder bellen en naar bed. :D Tegen die tijd is het meeste vuurwerk opgehouden. En zo vermaak ik mij prima hoor. :D

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 11:10

Bij mijn zendelingenvriendinnetjes! Die mogen voor veiligheid niet naar buiten dus ik ga lekker naar hun toe :)

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 11:11

Plannen gewijzigd! Ik kan het niet laten om alsnog uit te gaan hehe. Dus tot 12 uur lekker bij m'n ouders met vrienden en familie en na 12 uur toch maar uit, hopelijk met nog wat andere vrienden, zodat ik iedereen kan zien :D

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 11:12

Imago01 schreef:
@ Goof: haha, hoe dan, mezelf gewoon maar ergens uitnodigen ofzo? Dat zou ik echt alleen doen als ik er echt niet tegen zou kunnen om alleen te zijn.

@ Wonderworst: blij voor je dat jij mooie dingen te herinneren hebt, maar ik kan me zo voorstellen dat er ook genoeg mensen zijn die echt een rotjaar achter de rug hebben en dus weinig te vieren hebben. Die zijn blij dat 2013 om is, hoewel ikzelf niet denk dat een rottige situatie nu opeens op 1 januari verdwenen zal zijn. Maar symbolisch gezien kan het voor sommigen misschien wel wat betekenen.

Toch denk ik dat het voor velen gewoon een excuus blijft om zich ongegeneerd klem te zuipen en te misdragen...

Voor mij is het een moment om echt even stil te staan bij het jaar. Geloof me ik heb zeker geen perfect jaar gehad. Maar het kan ook een moment zijn om terug te kijken waar je jezelf kan verbeteren of bedenkt wat je volgend jaar anders gaat. Dat kan iedereen, of je nou een rotjaar hebt gehad of niet.

Ik drink dan niet omdat ik weer vroeg op moet de volgende dag, dus dat scheelt ;)
edit: uiteraard wel 1 champie om 12 uur :))

Dat ongeneerd klemzuipen vindt denk ik vooral plaatst in de lagere leeftijds categorie, die voor het eerst losgelaten worden met o&n en niet meer bij paps en mams thuis hoeven blijven ( 16 tot 20 jaar).

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 11:32

Voor mij is het vooral aan afsluiting van een niet zo'n topjaar en hopelijk nieuwe ronde nieuwe kansen in 2014. Hoor best veel mensen die niet zo'n geweldig jaar achter de rug hebben. Toch die 13? :P Klem zuipen maar niet, want 2014 beginnen met een kater vind ik ook zo zonde van mijn vrije dagen :P
Ik ga dus gewoon lekker ontspannen drankjes drinken met wat vrienden, op een leuke locatie (aan de amstel!) en met mijn mannetje erbij. Like!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 11:37

Dat feestje klinkt wel erg gezellig Danoesje! Leuk concept!

Met mijn vriend alleen zijn met oud en nieuw zou ik helemaal niet erg vinden. Gezellig filmpjes, wat hapjes snoepen. Als kind ben ik ook een aantal keer 'alleen' geweest (nuja, bij mijn overgrootouders, maar die gingen vroeger naar bed dan ik :P), en dat vond ik helemaal niet erg. Het is ook wel een leuke dag om even lekker jezelf in de watten te leggen!

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 11:38

Zo zie je maar dat het O&N voor iedereen toch weer anders is en er een andere invulling aan geeft. En zo hoort het ook hoor, lekker doen wat je zelf wilt en waar je je goed bij voelt.

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 11:39

Helemaal waar Bhri. Gewoon doen waar je zin in hebt, het maakt niet uit wat een ander ervan vindt.
Een paar jaar geleden met vrienden lekker uitgebreid gekookt, champagne op mijn dakterras om 00:00 en daarna vroeg naar bed. Dat eten was top maar 1:00 in bed vond ik toch wel erg saai hoor!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 12:36

Champagne op je dakterras klinkt dan weer erg leuk :P

Nivada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 12:42

Dit jaar een x niet als single haha
Gezellig bij mn vriend, nouja hoop ik dan maar. Ken nog niemand dus wordt ook meteen int diepe geworpen..

Vorig jaar bij een vriend gevierd. Was ook erg gezellig.

Ben beetje klaar met het op de bank zitten met paps en mams :p

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 12:44

Onder de bank waarschijnlijk :')

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 12:44

Ik ben aan het werk met oud en nieuw.

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 13:06

Ik ben bij vrienden :D

Was heel bang dat ik alleen zou zijn. Maar heb de stoute schoenen aangetrokken
en zelf gevraagd of ik langs kon komen met Oud & Nieuw.
Heb dr zin in :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 13:54

Goof schreef:
Imago01 schreef:
Dit is het eerste jaar dat ik nergens uitgenodigd ben -O- .

Daar kan je toch ook zelf achteraan ;)

Precies, je hoeft toch niet uitgenodigd te worden? Nodig gewoon zelf wat mensen uit!
Of organiseer een bokkers oud&nieuw?

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 13:59

Ik ben in Canada met mn broer en schoonzus. *\o/*
Weet nog niet wat we gaan doen, laat me door hun verrassen :D (ze wonen daar)

horses_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 14:01

lekker thuis bij mams paps broer en vriendin van me broer :)
Gewoon lekker eten en netjes om 1/2 uur naar bedje toe :')

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 16:51

Goed geregeld SpikkelFire!

Ik kan me niet voorstellen hoe het is om een hekel te hebben aan o&n. Het is toch een mooi moment om even terug te kijken en te dromen over het komende jaar. Nu heb ik best een tof jaar achter de rug maar ik heb ook weleens gehad dat ik niet kon wachten om het jaar af te sluiten en 'opnieuw' te beginnen. Ik zal iig niet zomaar alleen op de bank gaan zitten, dan ga ik wel naar mijn ouders toe ofzo. Nu ben ik eigenlijk altijd met vrienden en dan nog zit ik een hele tijd met m'n familie aan de telefoon :). Ik kan prima tegen alleen zijn maar niet met oud en nieuw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 16:54

Ik vind oud en nieuw niet echt hét moment om terug te kijken naar het afgelopen jaar hoor, het gaat alleen door naar het nieuwe ritje aan maanden die voorbij gaan.
Heb 't gedaan hoor "feest vieren" met oud en nieuw.. Maar vond er geen reet aan, vond het koud, vond het gezuip niks en dat overdreven geknuffel allemaal.
Laat mij maar lekker op de bank, tis gewoon een dag, alleen is het legaal om vuurwerk af te steken. En het allerlekkerste van oud en nieuw is de rust die er de volgende dag op stal hangt 's morgens, want iedereen is te moe om 's morgens naar stal te komen :+

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 16:56

Pfoeee, volgens mij zou ik wat met mijn vriend doen? Geen idee waar we het uitzitten.
En om half 2 richting de sporthal voor feeest! :D

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 17:48

Waarschijnlijk thuis op de bank met mijn zusje en vader

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 18:11

wonderworst_ schreef:
Imago01 schreef:
@ Goof: haha, hoe dan, mezelf gewoon maar ergens uitnodigen ofzo? Dat zou ik echt alleen doen als ik er echt niet tegen zou kunnen om alleen te zijn.

@ Wonderworst: blij voor je dat jij mooie dingen te herinneren hebt, maar ik kan me zo voorstellen dat er ook genoeg mensen zijn die echt een rotjaar achter de rug hebben en dus weinig te vieren hebben. Die zijn blij dat 2013 om is, hoewel ikzelf niet denk dat een rottige situatie nu opeens op 1 januari verdwenen zal zijn. Maar symbolisch gezien kan het voor sommigen misschien wel wat betekenen.

Toch denk ik dat het voor velen gewoon een excuus blijft om zich ongegeneerd klem te zuipen en te misdragen...

Voor mij is het een moment om echt even stil te staan bij het jaar. Geloof me ik heb zeker geen perfect jaar gehad. Maar het kan ook een moment zijn om terug te kijken waar je jezelf kan verbeteren of bedenkt wat je volgend jaar anders gaat. Dat kan iedereen, of je nou een rotjaar hebt gehad of niet.

Ik drink dan niet omdat ik weer vroeg op moet de volgende dag, dus dat scheelt ;)
edit: uiteraard wel 1 champie om 12 uur :))

Dat ongeneerd klemzuipen vindt denk ik vooral plaatst in de lagere leeftijds categorie, die voor het eerst losgelaten worden met o&n en niet meer bij paps en mams thuis hoeven blijven ( 16 tot 20 jaar).

Ik vind wel dat jullie nou veel jongeren over 1 kam scheren :P
Niet aanvallend ofzo, maar er zijn zat jongeren die het leuk houden met 2/3 wijntjes.
Natuurlijk heb je uitzonderingen die elke zaterdag smoor in de bosjes liggen maar lang niet iedereen

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 18:27

Ik denk dat je als je buiten die leeftijdscategorie het inderdaad zo zult zien, aangezien alleen de negatieve dingen belicht worden :+ Hier is het nog niet de helft (eerder de helft van de helft) die zich weleens klemzuipt, en dan niet eens regelmatig.. (Dan heb ik het over 15/16/17)

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 18:33

Ik ben in de Brabanthallen *\o/* maar voor 12 uur ga ik denk ik naar een vriendin en haar moeder, anders ben ik alleen thuis en dat vind ik saai. Ik heb er verder helemaal niks mee eigenlijk, het is een goed excuus om veel wijntjes te drinken. :Y)

W0PPY

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 18:37

Op mijn werk vanaf 22.00u ;(