Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ketaki schreef:upendo schreef:En Ketaki, 't is maar net wat je treft, ik ben heel erg blij met mn relatie, maar dat is omdat we allebei heel erg van het praten zijn. Vrouwen he.
ja denk dat vrouwen onder elkaar het misschien wel beter snappen, dan mannen die vrouwen moeten snappen, alhoewel er zijn vast ook mannen die je als vrouw zijnde wel in elkaars waarde laten![]()
![]()
![]()
![]()
Eerst ook een zadel aanschaffen. Loveies schreef:Ik vind het ook niet erg dat dat zijn "uitlaatklep" is, maar hij zegt "Ik ga me toch klem zuipen en ben dan morgen brak, dus dan kun jij wel naar je paard". Ik denk dat colinneke dat ook raar vind, net als ikzelf.
Daarnaast heeft hij dus moeite om het face to face te bespreken, heeft moeite om goed op een rijtje te zetten wat hem nu eigenlijk dwarszit en kan nog niet zo goed inzien dat het feit dat jij ook af en toe tijd voor zichzelf wil, niet betekent dat je van hem af wilt.
) maar je kunt ook proberen om hem wat meer tegemoet te komen in zijn onzekerheid. Je hoeft heus niet alles te verantwoorden, te plannen of tegen elkaar weg te strepen, maar geef hem ook de kans om te groeien in deze relatie. Jij staat er al heel stevig in, je houdt goed in de gaten wat je wel en niet belangrijk vindt en echt, klasse
Maar hij is echt nog zoekende naar de goeie vorm om met elkaar om te gaan en daarbij toch jezelf niet te verliezen.
Blijf rustig als hij moeite heeft met het feit dat jullie elkaar minder zien, blijf aangeven dat er nog genoeg tijd overblijft voor jullie samen en dat je ook behoefte hebt aan tijd alleen, zonder dat dat betekent dat je hem niet meer wilt. Spreek desnoods inderdaad een paar vaste momenten per week af, daar heeft hij dan hoogstwaarschijnlijk steun aan. Maar als hij dit lang volhoudt, mag je dat ook best aangeven dat je hem een kans geeft, maar dat die kans op een gegeven moment voorbij is. Maar dat hoeft echt nu nog niet, dan raakt hij misschien des te harder in paniek, gaat nog meer claimen en aangezien je het een kans wilt geven, lijkt me dat niet de juiste strategie.
Op een gegeven moment gewoon iets op tafel knallen en voor jezelf opkomen.