De eerste droom ging over dat ik alleen in een villa woonde en een feestje hield bij mijn thuis. Er waren allerlei mensen die ik niet kende, maar ook enkele bekenden, maar die herinner in me niet meer. We sprongen vanaf het balkon in het zwembad en toen begon het te regenen. Daarna gingen we dus naar binnen, maar er waren zoveel kamers dat ik bijna verloren liep. Toen gingen we in het huis alle rolluiken aflaten en kwamen we in een klein kamertje, ik deed de open haard aan en gingen we gewoon tv zitten kijken. En meer herinner ik me niet.
De tweede droom ging over Sleepy Hollow (de serie), ik ben de laatste tijd helemaal gek van die nieuwe serie. Ik droomde dus over Ichabod, dat iemand hem gegijzeld had en ze zijn tong eruit hadden gesneden, en ik hem moest gaan redden. Ik moest hem een wortel voeren (echt wtf?), en daarna moest ik naar een soort van magiër gaan om zijn tong terug te herstellen. Maar we moesten door een bos rennen, en plots waren ook nog allerlei andere mensen die ons hielpen, maar toen hoorden we geweerschoten. Het waren de gijzelaars die ons gevolgd waren dus we moesten snel rennen, maar Ichabod was gevallen en toen moest ik hem helemaal tot in een struik slepen. En toen werk ik wakker.
Hoe raar het ook klinkt vond ik het best wel leuke dromen

.
geweldig
) En toen ging die andere er weer op en liep ik naar het erf, en daar stond een grote stenen berg zoals we op mijn basisschool hadden en daar bovenop stond mijn juffrouw van de basisschool en toen kreeg ik mijn rapport.. Best vaag eigenlijk
Helaas werd ik toen wakker