Dingen die o zooo irritant zijn aan Bokkers!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 22:22

Net ook weer een topic gelezen met volle verbazing.. paard met 2 dagen koliek, toen dierenarts laten komen, nu 6 dagen koliek en niets meer ondernomen omdat paard blijft staan.. eet en drinkt niks... Witte troep uit darmen en in mond, en dan hier vragen wat ze moet doen naast een arts waarschuwen want dat mag niet van mama... Pfff

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 22:25

matasja schreef:
Net ook weer een topic gelezen met volle verbazing.. paard met 2 dagen koliek, toen dierenarts laten komen, nu 6 dagen koliek en niets meer ondernomen omdat paard blijft staan.. eet en drinkt niks... Witte troep uit darmen en in mond, en dan hier vragen wat ze moet doen naast een arts waarschuwen want dat mag niet van mama... Pfff

Ja die heb ik ook gelezen... :n

ApplePapple

Re: Dingen die o zooo irritant zijn aan Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 22:31

:n dat kan toch gewoon niet...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 23:04

matasja schreef:

He gatsie aan zulk soort topics heb ik echt een hekel. Ik ga hem ook echt niet opzoeken nu, word ik alleen maar heel boos om.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 23:41

Ik erger mij dood aan mensen die al lang op dit forum zitten en daardoor denken dat hun alles hier alles zijn en iedereen maar naar hun hand kunnen zetten.

Mensen die met alles een discussie aan gaan, hoe saai en strontvervelend is dat ? Betweters.
Het is leuk om soms mee te praten in een discussie topic, maar niet in een topic waar een goede sfeer hangt en vervolgens iemand wat zegt wat de ander niet toepasselijk vindt en daar fel op in gaat.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 01:42

Ook een leuke: topics waar ik uit wanhoop maar op 'geplaatst' rechtsboven het bericht klik, omdat ik graag wil weten hoe het met het paard in kwestie gaat en niet alle 'Jee, wat erg, sterkte!!'-berichten door wil spitten -.-

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 07:30

Magrathea schreef:
Ja, Bokt blijft sowieso leuk! :D

Je moet vooral heel goed selectief kunnen lezen op bokt (dus de prulreacties overslaan :') )(in veel gevallen de slecht getypte reacties...). Of juist van alles een beetje meepakken, dat is het interessante aan een vraag stellen op Bokt. Natuurlijk krijg je geen 2 pagina's vol wondermiddeltjes, maar als je een beetje van dit en een beetje van dat neemt kom je waarschijnlijk al een heel eind :j

xNursiex schreef:
'Je moet gaan grondwerken met je paard' (ook anders aangeduid maar kan even niet op het woord komen). Als antwoord op alles! Waarschijnlijk zonder het verhaal te lezen. Dan heb ik het gewoon al gehad :P

Ben ik het niet helemaal mee eens. Sommige mensen kunnen op de grond al niet normaal overweg met hun paard en vinden het dan raar als het fout gaat ohz. Ja sorry, het belang van training en opvoeding op de grond wordt écht onderschat.

Even de hele quote voordat ik hem uit zijn verband trek O:)

Ik kon er gister niet opkomen, maar ik bedoel reacties als 'join up!'. En dan ook letterlijk alleen dat haha. Zonder onderbouwing of ondersteunend advies. En waarschijnlijk geleerd uit een boekje :n

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 09:32

xNursiex schreef:
Even de hele quote voordat ik hem uit zijn verband trek O:)

Ik kon er gister niet opkomen, maar ik bedoel reacties als 'join up!'. En dan ook letterlijk alleen dat haha. Zonder onderbouwing of ondersteunend advies. En waarschijnlijk geleerd uit een boekje :n

Oh dat, ja dat kan ik begrijpen :j

In die categorie trouwens ook 'ik heb join up gedaan met mijn pony!' als ze de pony rondjes heeft laten rennen en hij uiteindelijk achter haar aan liep omdat de snoepjes uit haar zak komen :j

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 09:47

Ik vind het heel erg vervelend dat er bokkers zijn die als 'heilig' worden gezien. Ze openen 5 topics per week, en iedereen maar 'oh' en 'ah' roepen. Als je commentaar hebt op zo'n 'bekende bokker' krijg je iedereen over je heen. De 'bekende bokkers' mogen gewoon op hun paard rijden terwijl ze veel te zwaar zijn, ze mogen paard lekker in z'n bekkie trekken (dan krijgen ze reacties als 'wat loopt 'ie toch mooi), etc. Hier erger ik me echt kapot aan!
Verder hier en daar nog wel een ergernisje, maar deze springt er toch wel uit.

Verder ben ik heel blij met bokt! Ik heb er veel geleerd, en de steun en tips die ik krijg in mijn topic over de zoektocht naar mijn poes Abbey, daar word ik gewoon sprakeloos van :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 10:25

StableDoor schreef:
Ik vind het heel erg vervelend dat er bokkers zijn die als 'heilig' worden gezien. Ze openen 5 topics per week, en iedereen maar 'oh' en 'ah' roepen. Als je commentaar hebt op zo'n 'bekende bokker' krijg je iedereen over je heen. De 'bekende bokkers' mogen gewoon op hun paard rijden terwijl ze veel te zwaar zijn, ze mogen paard lekker in z'n bekkie trekken (dan krijgen ze reacties als 'wat loopt 'ie toch mooi), etc. Hier erger ik me echt kapot aan!
Verder hier en daar nog wel een ergernisje, maar deze springt er toch wel uit.

Verder ben ik heel blij met bokt! Ik heb er veel geleerd, en de steun en tips die ik krijg in mijn topic over de zoektocht naar mijn poes Abbey, daar word ik gewoon sprakeloos van :+:

En daar ben ik het toch ook wel mee eens... En inderdaad, als je een keer negatief commentaar erop hebt of je uitlaat over het aantal topics... Ben je ineens een zeikwijf en moet je maar gewoon niet kijken :') Maar zelf dan wel klagen als iemand een dag "te vroeg" een fototopic heeft geopend... :')

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 10:29

Mensen die praten/schrijven in de Nederlandse taal waarbij woorden niet tot nauwelijks meer in deze samenleving gebruikt worden. Waardoor ik de tekst moet vertalen voordat ik er iets van snap... Heuullll. Irritant :+

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 11:27

topicstarters die 'zielige' reacties plaatsen op hun eigen topic als er niet binnen de 5 minuten gereageerd wordt... Ja zeg, een beetje geduld? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 11:28

En als je dan naar de leeftijd gaat kijken van die join upjes..........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 11:28

quera schreef:
Mensen die praten/schrijven in de Nederlandse taal waarbij woorden niet tot nauwelijks meer in deze samenleving gebruikt worden. Waardoor ik de tekst moet vertalen voordat ik er iets van snap... Heuullll. Irritant :+

Leuk onderschrift heb je

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 11:36

Morganlefay schreef:
quera schreef:

Leuk onderschrift heb je

Leuk?

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 11:37

quera schreef:

_O- _O- denk al dat ik weet wie je bedoelt. Ik zou de aanvulling maken, mensen die subtiele en minder subtiele hints niet begrijpen en steeds hun mening aan anderen proberen op te dringen..

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 11:41

Waar ik me aan irriteer is dat (als je iedereen moet geloven) we allemaal correct zijn. Niemand die wel eens buiten het boekje gaat en we gaan allemaal dezelfde dag nog naar de dierenarts als ons paard wat lusteloos lijkt te zijn. Ook is het zadel van iedere bokker door de zadelmaker gemaakt en nagekeken, want een zadel passen dat kan je zelf écht niet, ook niet als je hulp krijgt van anderen met veel ervaring. Volgens Bokt heeft dus iedereen een grote portemonnee en wordt geld uitgegeven alsof het water is. Begrijp me niet verkeerd, in de meeste gevallen is een bezoekje aan de dierenarts echt wel noodzakelijk, maar soms vind ik Bokt in alles nog al overdreven en heilig.

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 11:43

Heel flauw maar denk dat ze bedoeld een typefoutje in je onderschrift quera.. altiid ipv altijd.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 11:44

matasja schreef:
Heel flauw maar denk dat ze bedoeld een typefoutje in je onderschrift quera.. altiid ipv altijd.

Er staat gewoon altijd :) misschien valt het bij jullie weg?

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 11:45

matasja schreef:

ik zie altijd staan... niet altiid.. scherm resolutie misschien?

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 11:47

Ik zit op mijn mobiel dus zou kunnen! Maar daar stoor ik me niet aan hoor ;)

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 11:55

'Stipjes', terwijl iedereen nou zo langzamerhand toch wel eens zou moeten weten dat dat met 1 druk op de knop te realiseren valt zonder daarbij topics onnodig te overspoelen.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:10

Voor mij is Bokt: leren van andermans ervaring en eigen ervaringen delen, zodat een ander er ook wat aan kan hebben.

Echter; voor anderen is het gewoon een popiejopie chatbox en die willen helemaal niks leren!
Gelukkig zijn er genoeg mensen met veel verstand van zaken aan wie ik veel heb.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 14:42

Moderatoropmerking:
Ik ga hier toch een mod-opmerking plaatsen: algemene opmerkingen over dingen die je vervelend vindt, is geen probleem. Het bespreken van mede-bokkers wél. Dus bijvoorbeeld zoals Negerzoen zegt "Stipjes" is geen probleem, maar het specifiek bespreken van anderen is dus niet toegestaan. Willen jullie hier rekening mee houden? Alvast bedankt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 14:47

Nope, dames foute gedachtegang.
Iemand refereert :+ aan oud taalgebruik en wat kom ik tegen in een onderschrift. :P