Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
matasja schreef:Net ook weer een topic gelezen met volle verbazing.. paard met 2 dagen koliek, toen dierenarts laten komen, nu 6 dagen koliek en niets meer ondernomen omdat paard blijft staan.. eet en drinkt niks... Witte troep uit darmen en in mond, en dan hier vragen wat ze moet doen naast een arts waarschuwen want dat mag niet van mama... Pfff
dat kan toch gewoon niet... matasja schreef:Net ook weer een topic gelezen met volle verbazing.. paard met 2 dagen koliek, toen dierenarts laten komen, nu 6 dagen koliek en niets meer ondernomen omdat paard blijft staan.. eet en drinkt niks... Witte troep uit darmen en in mond, en dan hier vragen wat ze moet doen naast een arts waarschuwen want dat mag niet van mama... Pfff
Magrathea schreef:Ja, Bokt blijft sowieso leuk!
Je moet vooral heel goed selectief kunnen lezen op bokt (dus de prulreacties overslaan)(in veel gevallen de slecht getypte reacties...). Of juist van alles een beetje meepakken, dat is het interessante aan een vraag stellen op Bokt. Natuurlijk krijg je geen 2 pagina's vol wondermiddeltjes, maar als je een beetje van dit en een beetje van dat neemt kom je waarschijnlijk al een heel eind
xNursiex schreef:'Je moet gaan grondwerken met je paard' (ook anders aangeduid maar kan even niet op het woord komen). Als antwoord op alles! Waarschijnlijk zonder het verhaal te lezen. Dan heb ik het gewoon al gehad
Ben ik het niet helemaal mee eens. Sommige mensen kunnen op de grond al niet normaal overweg met hun paard en vinden het dan raar als het fout gaat ohz. Ja sorry, het belang van training en opvoeding op de grond wordt écht onderschat.
xNursiex schreef:Even de hele quote voordat ik hem uit zijn verband trek![]()
Ik kon er gister niet opkomen, maar ik bedoel reacties als 'join up!'. En dan ook letterlijk alleen dat haha. Zonder onderbouwing of ondersteunend advies. En waarschijnlijk geleerd uit een boekje
StableDoor schreef:Ik vind het heel erg vervelend dat er bokkers zijn die als 'heilig' worden gezien. Ze openen 5 topics per week, en iedereen maar 'oh' en 'ah' roepen. Als je commentaar hebt op zo'n 'bekende bokker' krijg je iedereen over je heen. De 'bekende bokkers' mogen gewoon op hun paard rijden terwijl ze veel te zwaar zijn, ze mogen paard lekker in z'n bekkie trekken (dan krijgen ze reacties als 'wat loopt 'ie toch mooi), etc. Hier erger ik me echt kapot aan!
Verder hier en daar nog wel een ergernisje, maar deze springt er toch wel uit.
Verder ben ik heel blij met bokt! Ik heb er veel geleerd, en de steun en tips die ik krijg in mijn topic over de zoektocht naar mijn poes Abbey, daar word ik gewoon sprakeloos van
Maar zelf dan wel klagen als iemand een dag "te vroeg" een fototopic heeft geopend...
quera schreef:Mensen die praten/schrijven in de Nederlandse taal waarbij woorden niet tot nauwelijks meer in deze samenleving gebruikt worden. Waardoor ik de tekst moet vertalen voordat ik er iets van snap... Heuullll. Irritant
denk al dat ik weet wie je bedoelt. Ik zou de aanvulling maken, mensen die subtiele en minder subtiele hints niet begrijpen en steeds hun mening aan anderen proberen op te dringen..