Ik zou op zijn minst de sterretjes links weg halen, die kloppen voor mijn gevoel niet haha. (Meer omdat daar gewoon 'maan' hoort te zitten, alleen dan in de schaduw.. Snap je?)Hier is het trouwens super mistig, of nouja, net tenminste..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb jij 500 mm zoom ofzo?
idd de sterretjes links weghalen maar wow
Hij is echt WAUW!! 

Statief is kapot dus schiet uit de hand. En mijn Sigma zal wel niet zo goed zijn als jou lens...jij hebt een 2.8?
Maar was iets van 30 duizend euro hahaha.Marit schreef:Neeeeeeeeeee 500mm 2.8 wordt zo groot als een onderzeeër![]()
http://www.foto-biz.com/sites/default/f ... 00-500.jpg
Heb ik wel in de winkel gezienMaar was iets van 30 duizend euro hahaha.
Ik heb de 50-500 5.6-6.3 van Sigma. Voor safari had ik hem gekocht! 1200 euro is hij.
Damn, veel geld. Al is €30.000 natuurlijk ietsjes meer.
TammyVN schreef:Wilke93, tof, dat doe ik nu ook voor een schoolproject![]()
.
Oeh, misschien toch sparen voor de 50-500 dan (die van 1200 uiteraard).. Ik wil sowieso al een nieuwe, mijn 70-200 stelt me steeds meer teleur..
Je hebt al gauw een eenpoot nodig. 500mm heb je echt vooral nodig als je vogeltjes en dieren etc wil fotograferen. Anders is het echt zonde om mee te slepen en zonde van het geld. En het diafragma van 6.3 als je volledig ingezoomd bent is wel jammer hoor, haha. TammyVN schreef:Ik kan echt niet schilderen dus verwacht er maar weinig van. Ik werk alleen wel op heel groot formaat, mijn laatste was iets van 1.20/1.30 breed, en dat was een staande foto..
Ben wel van plan schildercursus te doen 
Wel een gave lens dus! Nell_ schreef:Marit zijn die sterren er nou bij bewerkt of is het wel echt?Wel een gave lens dus!
Ergens heb ik ook nog maanfoto's (met 70-300 lens) maar die zijn lang zo mooi niet als de jouwe!
Mag ik vragen welke instellingen je hebt gebruikt?

Het schemerde toen ik hem maakte.
maar verder, wauwwwie!