Dingen die je graag wilde en eigenlijk best tegenvielen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 18:03

Clairee schreef:
Mijn ex.. :o

_O- _O- _O-

zo heb ik er ook nog wel een paar... :))

ellissofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 18:14

petrie glasgow rijlaarzen. na jaren lang zeuren mocht ik eindelijk leren rijlaarzen. mooie petrie glasgow's uitgezocht en ik was er super zuinig op. braaf op advies van de winkel de laarzen altijd goed behandeld met petrie cleaner en cream. na een half jaar kwamen er allemaal scheurtjes in de coating.. en toen kwam het volgens de winkel doordat ik ze niet goed behandeld had. ja daaag

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 18:30

Clairee schreef:
Mijn ex.. :o

Hahaha, same here!

Silenna

Re: Dingen die je graag wilde en eigenlijk best tegenvielen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 18:33

Mijn ouders hebben ongetwijfeld spijt van hun schitterende, houten vloer die met leggen erbij ruim 5000 euro kostte.. Hij ligt er sinds februari in.
Afgelopen zaterdag feestje gehad, vriendin van mn moeder had hoge naaldhakken aan..

Duizenden. Putjes. Duizenden. Door de hele woonkamer. Ruim een paar mm diep, denk ik. Hele vloer kan eruit, want uiteraard zijn alle planken aan elkaar vastgelijmd..

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 18:55

Van die muizen snoepgoed schoencadeau dingen... Ik verheugde mij er altijd op, maar smerig dat ze zijn...!

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:21

Een lamp. Een prachtige lamp, die in de winkel ook prachtig stond, maar hier in mijn huis eigenlijk niet past. Gewoon net te groot.

En een jodhpur rijbroek. Ik kan niet rijden zonder laarzen of chaps...

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:27

ellissofie schreef:
petrie glasgow rijlaarzen. na jaren lang zeuren mocht ik eindelijk leren rijlaarzen. mooie petrie glasgow's uitgezocht en ik was er super zuinig op. braaf op advies van de winkel de laarzen altijd goed behandeld met petrie cleaner en cream. na een half jaar kwamen er allemaal scheurtjes in de coating.. en toen kwam het volgens de winkel doordat ik ze niet goed behandeld had. ja daaag

Oehhhhh dat had ik met Cavallo's. Destijds ruim 700 gulden voor een paar Cavallo's betaald (was duur in die tijd), maar ik heb hele smalle enkels en die dingen zakten in tot regenlaarsjes ergens halverwege de kuit. Kreeg ik ook de schuld van bij de ruitershop. Heb als 'compensatie' toen voor 300 een nieuw paar gekocht. Hetzelfde verhaal.
Een ezel stoot zich GEEN twee keer aan dezelfde steen, ik wel..

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:37

Def schreef:
Ik was gewoon zo erg dat ik zelfs als student ergens supergoedkoop een mini vaatwasser op de kop had getikt ... :')

Als ik het geld en de ruimte had, had er ding er eerder gister dan vandaag gestaan.

Mja, net de vaat weer klaar. Nu hoef ik even niet meer :P
Liesje1611 schreef:
Mijn ouders hebben ongetwijfeld spijt van hun schitterende, houten vloer die met leggen erbij ruim 5000 euro kostte.. Hij ligt er sinds februari in.
Afgelopen zaterdag feestje gehad, vriendin van mn moeder had hoge naaldhakken aan..

Duizenden. Putjes. Duizenden. Door de hele woonkamer. Ruim een paar mm diep, denk ik. Hele vloer kan eruit, want uiteraard zijn alle planken aan elkaar vastgelijmd..

Verhalen op aansprakelijkheidsverzekering van vriendin? Wat moet dát ongelofelijk zuur zijn zeg! :(

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:46

Ja dat gaan mn ouders ook zeker proberen imd
. Zelf kunnen we onmogelijk even weer 5000+ euro ophoesten.

Maar het is echt ontzettend zuur ja. Blijkbaar is het een behoorlijk zachte houtsoort. En we wonen hier nu zo'n 8 maanden, alles begint net zn plekje te krijgen en alles begint te 'kloppen' zegmaar, kan die hele ***vloer er weer uit.. En dan hebben we het over nogal een oppervlakte := En de hal, want alles is aan elkaar vastgelijmd.. Uiteraard..

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:48

Wát een domper. :\ :(:)

Mijn moeder is met goed recht panisch over hakken op haar mooie vloertje, je moet er toch niet aan denken... :n

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:49

Ben ik dan de enige die vind dat een houten vloer pas echt mooi word als er op geleefd word??? Dat hij dan pas die mooie rustieke uitstraling krijgt? :=
Mijn ouders hebben ook heel lang een houten vloer gehad en die werd met de jaren juist mooier.

Mijn spijt is een mini laptop, leek me handig voor school.....maar dan vertellen ze je bij de aankoop niet dat je met een mini laptop eigenlijk niks kan en je alle programma's en ook nog bij moet kopen, die nog duurder waren bij elkaar dan die hele laptop.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:50

Jilletje schreef:
Ben ik dan de enige die vind dat een houten vloer pas echt mooi word als er op geleefd word??? Dat hij dan pas die mooie rustieke uitstraling krijgt? :=
Mijn ouders hebben ook heel lang een houten vloer gehad en die werd met de jaren juist mooier.

Duizenden naald-hak gaatjes noem ik niet meer geleefd, eerder verkloot :P

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:52

Ja maar dat is het 'begin' als de vloer nog spatzuiver is valt het heel erg op maar dit slijt vanzelf weer een stuk weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:53

Da kan je knikkeren erop :')

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:53

Liesje1611 schreef:
Ja dat gaan mn ouders ook zeker proberen imd
. Zelf kunnen we onmogelijk even weer 5000+ euro ophoesten.

Maar het is echt ontzettend zuur ja. Blijkbaar is het een behoorlijk zachte houtsoort. En we wonen hier nu zo'n 8 maanden, alles begint net zn plekje te krijgen en alles begint te 'kloppen' zegmaar, kan die hele ***vloer er weer uit.. En dan hebben we het over nogal een oppervlakte := En de hal, want alles is aan elkaar vastgelijmd.. Uiteraard..

Zo dat is zuur!!! Hoe reageerde die vriendin, want die zal zich ook wel banketstaaf voelen ondanks het natuurlijk niet haar intentie was?
Hier ook een houten vloer, maar hier weinig last en onderhoud. Er zit hier en daar een noest en butsje in, maar dat vind ik juist mooi in onze vloer.

Verder lees ik veel over tegenvallende houten vloeren. Ik dweil hier gewoon met regelmaat met gewoon onderhoudsmiddel en dweil er 1x per jaar hardwax overheen. Dat spul dweil ik er simpel overheen en dan ga ik er met een droge dweil nog overheen. Dan 24 uur niet overheen lopen en klaar.

Waar ik regelmatig spijt van heb gehad zijn van die superslank pillen van Bloem, cellulitiscreme, afslankende creme e.d. klinkt altijd leuk, maar het werkt voor geen meter :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:54

Voor de eerste keer 3weken op jezelf wonen en dan er achter komen dat er een MEGA SPIN in de voorraadkast zit. Normaal riep ik dan altijd mijn moeder, maja... Dat viel wel een beetje tegen toen ik echt zelf de stofzuiger moest pakken en zelf die spin op moest ruimen, brrr -O-

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:59

Een beetje leven in de vloer, ja.. Maar als je met normaal licht overdag de kamer inkomt en denkt 'Wat zit DAAR nou?!' Vanaf 7 meter afstand, uuh ja. :') Plus dat onze vloer ook redelijk 'strak' is, en er niet oud uitziet zegmaar. Dus het ziet er gewoon niet uit. En de putjes zijn écht wel een milimeter of 3-4 diep.. Dus voordat dat een beetje versleten is zijn we 150 jaar verder..

Ja die vriendin schrok heel erg natuurlijk. Begreep het ook volkomen dat we het met de aansprakelijkheidsverzekering gaan proberen te regelen.
Laatst bijgewerkt door Silenna op 26-11-13 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:59

Jilletje schreef:
Ja maar dat is het 'begin' als de vloer nog spatzuiver is valt het heel erg op maar dit slijt vanzelf weer een stuk weg.

Nee helaas blijf je naaldhak putjes altijd zien... wij hadden in ons oude huis ook overal parket en op mijn slaapkamer had er ook een vriendin met naaldhakken rond gelopen, zag je altijd nog super goed. Broer heeft een eigen parket zaak verbied ons ook altijd om met naaldhakken bij hem thuis rond te lopen.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 20:01

Liesje1611 schreef:
Een beetje leven in de vloer, ja.. Maar als je met normaal licht overdag de kamer inkomt en denkt 'Wat zit DAAR nou?!' Vanaf 7 meter afstand, uuh ja. :') Plus dat onze vloer ook redelijk 'strak' is, en er niet oud uitziet zegmaar. Dus het ziet er gewoon niet uit. En de putjes zijn écht wel een milimeter of 3-4 diep..

Ja die vriendin schrok heel erg natuurlijk. Begreep het ook volkomen dat we het met de aansprakelijkheidsverzekering gaan proberen te regelen.

Mijn vloer heeft hier en daar ook een putje en dat stoort niet. Maar als het er meer zijn als 'hier en daar één' kan ik me heel goed voorstellen dat het enorm stoort, want dat valt echt erg op. Dan is het niet mooi geleefd , maar inderdaad gewoon beschadigd. Hopelijk komen jullie er uit met de verzekering.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 20:03

Ja en vriendin in kwestie heeft bijna de hele avond rond álle kanten van een sta(an?)tafel gestaan. Wiebelen. Steeds voeten een stukje verplaatsen.
Imagine. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 20:08

E reader van bijna 200 euro...
Lees en download rechtstreeks op de iPad...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 20:11

In de aanbieding een paar Mountain Horse rijlaarzen mt 39 brede kuit. Heb ze na lang zeuren tegen mezelf gekocht. Kan er niet op lopen laat mee rijden. |(

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 20:11

Jilletje schreef:
Mijn spijt is een mini laptop, leek me handig voor school.....maar dan vertellen ze je bij de aankoop niet dat je met een mini laptop eigenlijk niks kan en je alle programma's en ook nog bij moet kopen, die nog duurder waren bij elkaar dan die hele laptop.

Oh ja, zo'n kreng heb ik ook nog ergens rondslingeren... :')
Leuk speeltje voor in het ov op weg naar school, totaal nutteloos als je daadwerkelijk geacht wordt productief te zijn.

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 20:12

Bellatrix schreef:
Ik heb 2 kroonluchters hangen omdat ik die zo geweldig vind. Maar het zijn grote stofnesten en heel onhandig schoon te houden. Dus ze zijn stoffig en alles behalve schoon. :')

Dan heb ik een tip voor je. Kroonluchter in zijn geheel in de vaatwasser stoppen met goed glans spoel middel. Wel heel goed laten drogen voordat je hem weer ophangt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 20:14

Liesje1611 schreef:

Heb ook een houten vloer.
Ben heeeeel makkelijk, maar pumps of naaldhakken? out of the question.