Clairee schreef:Mijn ex..
zo heb ik er ook nog wel een paar...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ellissofie schreef:petrie glasgow rijlaarzen. na jaren lang zeuren mocht ik eindelijk leren rijlaarzen. mooie petrie glasgow's uitgezocht en ik was er super zuinig op. braaf op advies van de winkel de laarzen altijd goed behandeld met petrie cleaner en cream. na een half jaar kwamen er allemaal scheurtjes in de coating.. en toen kwam het volgens de winkel doordat ik ze niet goed behandeld had. ja daaag
Def schreef:Ik was gewoon zo erg dat ik zelfs als student ergens supergoedkoop een mini vaatwasser op de kop had getikt ...

Liesje1611 schreef:Mijn ouders hebben ongetwijfeld spijt van hun schitterende, houten vloer die met leggen erbij ruim 5000 euro kostte.. Hij ligt er sinds februari in.
Afgelopen zaterdag feestje gehad, vriendin van mn moeder had hoge naaldhakken aan..
Duizenden. Putjes. Duizenden. Door de hele woonkamer. Ruim een paar mm diep, denk ik. Hele vloer kan eruit, want uiteraard zijn alle planken aan elkaar vastgelijmd..
En de hal, want alles is aan elkaar vastgelijmd.. Uiteraard.. 
Jilletje schreef:Ben ik dan de enige die vind dat een houten vloer pas echt mooi word als er op geleefd word??? Dat hij dan pas die mooie rustieke uitstraling krijgt?
Mijn ouders hebben ook heel lang een houten vloer gehad en die werd met de jaren juist mooier.
Liesje1611 schreef:Ja dat gaan mn ouders ook zeker proberen imd
. Zelf kunnen we onmogelijk even weer 5000+ euro ophoesten.
Maar het is echt ontzettend zuur ja. Blijkbaar is het een behoorlijk zachte houtsoort. En we wonen hier nu zo'n 8 maanden, alles begint net zn plekje te krijgen en alles begint te 'kloppen' zegmaar, kan die hele ***vloer er weer uit.. En dan hebben we het over nogal een oppervlakteEn de hal, want alles is aan elkaar vastgelijmd.. Uiteraard..
Plus dat onze vloer ook redelijk 'strak' is, en er niet oud uitziet zegmaar. Dus het ziet er gewoon niet uit. En de putjes zijn écht wel een milimeter of 3-4 diep.. Dus voordat dat een beetje versleten is zijn we 150 jaar verder..Jilletje schreef:Ja maar dat is het 'begin' als de vloer nog spatzuiver is valt het heel erg op maar dit slijt vanzelf weer een stuk weg.
Liesje1611 schreef:Een beetje leven in de vloer, ja.. Maar als je met normaal licht overdag de kamer inkomt en denkt 'Wat zit DAAR nou?!' Vanaf 7 meter afstand, uuh ja.Plus dat onze vloer ook redelijk 'strak' is, en er niet oud uitziet zegmaar. Dus het ziet er gewoon niet uit. En de putjes zijn écht wel een milimeter of 3-4 diep..
Ja die vriendin schrok heel erg natuurlijk. Begreep het ook volkomen dat we het met de aansprakelijkheidsverzekering gaan proberen te regelen.
Jilletje schreef:Mijn spijt is een mini laptop, leek me handig voor school.....maar dan vertellen ze je bij de aankoop niet dat je met een mini laptop eigenlijk niks kan en je alle programma's en ook nog bij moet kopen, die nog duurder waren bij elkaar dan die hele laptop.

Bellatrix schreef:Ik heb 2 kroonluchters hangen omdat ik die zo geweldig vind. Maar het zijn grote stofnesten en heel onhandig schoon te houden. Dus ze zijn stoffig en alles behalve schoon.
Liesje1611 schreef:Mijn ouders hebben ongetwijfeld spijt van hun schitterende, houten vloer die met leggen erbij ruim 5000 euro kostte.. Hij ligt er sinds februari in.
Afgelopen zaterdag feestje gehad, vriendin van mn moeder had hoge naaldhakken aan..
Duizenden. Putjes. Duizenden. Door de hele woonkamer. Ruim een paar mm diep, denk ik. Hele vloer kan eruit, want uiteraard zijn alle planken aan elkaar vastgelijmd..