1. Mijn streefgewicht halen (zijn we hard naar op weg dus dat moet lukken!) 2. Na mijn stage z.s.m. een leuke nieuwe bijbaan vinden 3. Zo min mogelijk stress
1. Mijn rekenen examen halen zodat die in mijn laatste jaar niet meer hoeft 2. Eindelijk mijn eigen paardje kopen 3. Een leuk stage bedrijf zoeken
Durante
Geplaatst: 26-11-13 14:15
Leuk topic, en zie veel mooie dromen voorbij komen, en wil even zeggen dat ik hoop dat veel van jullie mooie dromen uit zullen komen
Mijn 1e droom is eigelijk net vanmorgen uitgekomen; we hebben getekend voor onze 1e koopwoning,vanmorgen bij de notaris , en dat we er nét voor de feestdagen in kunnen trekken. -Verder hoop ik dan dat volgend jaar de stalling voor onze haflinger klaar is, zodat ze bij ons thuis kan komen te staan. -Misschien samen met m'n vriend en de paarden nog een vakantie naar de Veluwe. -Wat hier al meerdere malen voorbij is gekomen; dat ook al mijn dierbaren en onze beestjes gezond&gelukkig mogen blijven
ladyharma
Geplaatst: 26-11-13 14:18
1. Eigen huisje samen met mijn vriend. 2. Paardjes bij huis en lekker van ze genieten (+de nieuwe fjord die binnenkort hopelijk mijn eigendom is!) 3. Een gelukkiger leven.. en dat alles wat makkelijker voor me wotd..
En natuurlijk hoop ik dat de diertjes (Ook die van jullie!!) Gewoon weer lekker gezond het jaar doorkomen!
mijn 3 wensen: 1. Mijn verzorgruin inrijden en een sprongetje met hem maken(hij is 3..) 2. Samenwonen met mijn vriend! 3. Gezond en gelukkig blijven. en eigenlijk ook gewoon mijn jaar gewoon halen zonder herkansingen en met goede cijfers:D
Django_Mette
Geplaatst: 26-11-13 15:11
1.Wedstrijdje winnen met m'n lestink. 2.Weer hopen op een verhuizing naar een boederij met een weiland, niet dat ik m'n huis haat maar ik wil zoo graag wens drie in vervulling laten gaan. 3.Een eigen pony kopen/krijgen.
1. Eerste wedstrijd starten met mijn Draver en iedereen verbazen.... 2. Nieuwe keuken in ons huis 3. Net zo gelukkig en gezond blijven als nu
Sanned
Geplaatst: 26-11-13 15:50
1. Me beter op mijn plek gaan voelen bij m'n huidige studie of een andere studie die beter bij me past vinden 2. Wat beter in mijn vel komen (heeft ook veel met de studie te maken) 3. Nog meer van mijn paard genieten (L1 worden (nu B + 1), crossles nemen, een B-parcours springen (nu BB))
1. de punten voor de L2 binnen hebben. 2. Door mogen met de selectie van xtravel zodat ik van de zomer lekker naar het buitenland kan. 3. Heerlijk genieten van m'n twee verzorgpaarden
1. ander werk vinden 2. ander werk vinden 3. ander werk vinden
steefvicky
Geplaatst: 26-11-13 15:58
Mooie dromen allemaal!
Mijn dromen voor 2014 zijn: (Ik moet eerlijk toegeven dat ik er veel meer heb haha.) 1. Gezond blijven 2. Examen van de havo en rijbewijs halen 3. Nieuwe dingen bereiken met m'n pony
Friso_lover
Geplaatst: 26-11-13 16:09
1. Weer op mijn paard kunnen rijden 2. Meer geld verdienen 3. 15 kilo afvallen
Eske_B
Geplaatst: 26-11-13 16:09
miezelke schreef:
1. ander werk vinden 2. ander werk vinden 3. ander werk vinden
3x van werk wisselen? Nee hoor, succes met het vinden van je (droom)baan!
Mijn wensen voor 2014: -dat 2014 en beter jaar word (heb dit jaar mijn paard verloren) -dat ik met mijn nieuwe topper de wedstrijden inga en de B uitrijden -alle gezondheid voor mijn dierbare en mijn dieren!
1. Gewoon genieten van alles. Erg cliché, maar dat doe ik soms gewoon niet. 2 goed blijven gaan voor school etc. 3. Een bijrijdpaardje vinden, ervan genieten. En, misschien heb ik er een gevonden.. Dan daarmee starten, band opbouwen en lekker plezier maken. 4. Conditie opbouwen/afvallen/strakke buik.
HippoLogic
Geplaatst: 26-11-13 18:12
- Gezond & fit blijven - "HippoLogic" winstgevend maken - Jaardoelen met mijn paard halen