Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Dat gezicht toen ik vertelde al lang de 18 gepasseerd te zijn
.
.
.
hebben
dus van die hele kleine flesjes van malibu ofzo of liquer 43 
en ja hoor, onze ID werd uiteraard gevraagd....
nice...
. Mijn moeder is 1.47 dus ja zo groot word ik ook niet haha gelukkig wel geleerd ook al ben je klein je hebt een mond gebruik die
Dachten dat ik een jaar of 15/16 was. Ach, ik vind het niet zo erg. Behalve als klanten op het werk veronderstellingen gaan maken op basis van mijn (geschatte) leeftijd. 'Als ik iets over boeken wil weten moet ik zeker bij je oudere collega zijn?' 'Ach, ja, op jouw leeftijd wil je nog strak de regels volgen he.' En dat soort vervelende opmerkingen.
xSwanHeart schreef:De vrienden van mijn vriend geloofden niet dat ik 20 wasDachten dat ik een jaar of 15/16 was. Ach, ik vind het niet zo erg. Behalve als klanten op het werk veronderstellingen gaan maken op basis van mijn (geschatte) leeftijd. 'Als ik iets over boeken wil weten moet ik zeker bij je oudere collega zijn?' 'Ach, ja, op jouw leeftijd wil je nog strak de regels volgen he.' En dat soort vervelende opmerkingen.
De klapper was overigens bij mijn 26jarige filiaalmanager: 'Spannend he, wachten op je eindexamenuitslag!'
Mioux schreef:xSwanHeart schreef:De vrienden van mijn vriend geloofden niet dat ik 20 wasDachten dat ik een jaar of 15/16 was. Ach, ik vind het niet zo erg. Behalve als klanten op het werk veronderstellingen gaan maken op basis van mijn (geschatte) leeftijd. 'Als ik iets over boeken wil weten moet ik zeker bij je oudere collega zijn?' 'Ach, ja, op jouw leeftijd wil je nog strak de regels volgen he.' En dat soort vervelende opmerkingen.
De klapper was overigens bij mijn 26jarige filiaalmanager: 'Spannend he, wachten op je eindexamenuitslag!'
och die laatste is wel erg...hij zou moeten weten hoe oud je bent..zou dan ook zo grap maken en zeggen ja erg he, weet jij t nog of was t ZOOOOO lang geleden?
Djura99 schreef:Ach ja, Ik word nog gevraagd of ik wil meedoen aan wedstrijden om kleurplaten in te kleuren

) en echt waar, de hele school was aan het kleuren hoor, klas 1 t/m 6
Ankie2011 schreef:Toen ik 25 was werd ik bij een politiecontrole aan de kant gezet. Ze gingen mijn rijbewijs toen controleren op valsheid, omdat ze dachten dat het geboortejaar vervalst was van 1995 naar 1985. Kon er achteraf wel omlachen.
jilinda schreef:Djura99 schreef:Ach ja, Ik word nog gevraagd of ik wil meedoen aan wedstrijden om kleurplaten in te kleuren
geloof me je bent nooit te oud voor een kleurwedstrijd
bij mij op school hebben ze in oktober een kleurwedstrijd gehouden ter ere van onze nieuwe vissen (Arcie en Friends) en echt waar, de hele school was aan het kleuren hoor, klas 1 t/m 6