. Als je in de kroeg zit, zie je toch ook in een oogopslag welke vent je aantrekkelijk vindt en welke niet? Ik vind een kleinere man over het algemeen niet aantrekkelijk net zoals een ander persoon niet valt op mannen met haar
. Ik denk dat als je iemand niet kent, je niet meer dan enkele luttele seconden nodig hebt om te bepalen of die fysieke aantrekkingskracht er is of niet. En ik heb, net als iedereen volgens mij, die aantrekkingskracht wel degelijk nodig voor een relatie. Vanuit een vriendschap kan die aantrekkingskracht uiteraard nog wel groeien ondanks het feit dat iemand kleiner, langer, dikker, dunner of whatever is dan je normaliter aantrekkelijk zou vinden. Ik ben echter nog nooit op een vriend gevallen dus ik ben geen ervaringsdeskundige
.TS, ben je er inmiddels al een beetje uit?
.
Ik ben 1,71 en hij 1,69. Vind het niet zo'n probleem, had graag gehad dat 'ie wat langer was. Hakken doe ik ook niet aan bij hem
.
, maar ik zou uit beleefdheid toch gaan dansen maar het daar zeer waarschijnlijk bij laten omdat ik zeer waarschijnlijk toch erg afknap.

Mijn ex was echt veel kleiner dan mij (ik 1,68 m en hij iets in de 1,55 m