Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik vind het prima te doen.
!

)
Ik zie hem (nadeel) maar 1 keer per week. En waarvan je 4 weekenden in een maand heb, zie ik hem 1 weeendk niet.. Van zaterdag t/m zondag zien we elkaar. En als we geluk hebben, vrijdag t/m zondag. En als ik hem dan zie, weet ik echt waarom ik hem heb gekozen en deze situatie ook.
We bellen elkaar elke dag, of we Skypen en gelukkig kunnen we nog communiceren via een hoop andere dingen.
Ik reed 400 km per week om bij hem te zijn, weer terug te gaan naar mijn paard en weer naar hem te gaan... Toen uiteindelijk werd het heel het weekend daar... toen van do-avond t/m zondagavond... en toen heel snel gaan samenwonen... (Nouja, na 3 maanden besloten dat ik eens langzaam moest gaan kijken naar een andere baan :p) dus toen we ehm... een half jaar ofzo (nog niet eens) iets hadden, ben ik bij hem gaan wonen..

Roosch schreef:Even de link er nog bij dan n maar:
http://www.ns.nl/reizigers/producten/ab ... rdeel.html
Heeft mij al heel wat geld bespaard.
Is goedkoper als vliegen
pfoei !!!! Nessa schreef:Waarom moeten jullie nog 4 jaar op deze manier verder?
(wij hebben dus 4 jaar heen-en-weer gereisd tussen Friesland en Limburg en nu echt een geweldig stekkie, lieve poezels, alles zoals ik het gewild had) 

loveulla94 schreef:wat veel bokkers zeg met een lange afstandsrelatie!
Ik zie mijn vriend 2 weekenden niet15 nov pas weer...
gelukkig nu nog 'maar' 10 daagjes...
Maaar heel misschien ben ik deze week nog een dagje vrij! en dan ga ik voor een avond/nacht daarheen en dan sochtends weer naar huis voor t peerdie.
Roosch schreef:Jeetje zeg, wat een verhaal! Jij ziet het dus wel zitten om naar Amerika te vertrekken begrijp ik?

Ik weet niet wat de toekomst nog te bieden heeft, er kan nog van alles tussen komen dus het wordt ook deels afwachten natuurlijk

Roosch schreef:Ik zou echt niet intrekken bij zijn ouders. Dan liever nog een jaartje wachten, zodat je wat geld kunt sparen en dan rustig aan op zoek kunt naar een gezamenlijk huisje. Echt, het wachten is het waard.(wij hebben dus 4 jaar heen-en-weer gereisd tussen Friesland en Limburg en nu echt een geweldig stekkie, lieve poezels, alles zoals ik het gewild had)