roombolletje schreef:Ik had ook een keer met sinterklaas. Ik was zwarte piet op de manege. De instructrice vroeg aan de kleine kinderen : 'Hoe heet de boot van Sinterklaas?'. Niemand antwoordde dus deed ik het maar: ' Nul natuurlijk!'.![]()
![]()
Ik had verstaan 'Hoeveel poten heeft een paard?'. Dus toen was het even stil en niemand snapte mijn antwoord. Het was best genant.
Ik was eind oktober twee weken op vakantie met een maatje, die maakte constant dit soort opmerkingen. Ik heb ze helaas niet opgeschreven, maar weet er nog twee:
Erik en ik zaten te kijken naar een voetbalwedstrijdje en hadden het erover dat er nauwelijks regels werden nageleefd.
L: "Hier, dit was ook buitenspel. Zwaar."
E: "Ja, zeker nu het zo koud wordt."
HUH?
Die week erna zaten we in de auto met een vriend die we kennen van ons internationale semester. Voor het eerst ook zijn ouders en broertje ontmoet, en ik zat die twee jongens te vergelijken. Op het eerste oog leken ze namelijk niet zo heel erg op elkaar.
L: "Ze hebben wel een andere neus, hoor."
E: "Maar het is wel beter dan het origineel!"
Dacht hij dat ik het over de muziek had

Ken het nummer ook niet

). Prima, wij daarheen, al wist ik niet precies waarheen. Komen we langs land waar schapengaas en vrij gevaarlijk prikkeldraad omheen hangt. Zeg ik tegen de pony die ik vast had, een kennis liep daarnaast (een vriend van me liep met de andere pony) 'Gelukkig hoef jij niet in zo'n landje hé, met zoveel prikkeldraad!'. Je raadt het al: daar moesten we dus zijn