Oeps momenten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 21:50

roombolletje schreef:
Ik had ook een keer met sinterklaas. Ik was zwarte piet op de manege. De instructrice vroeg aan de kleine kinderen : 'Hoe heet de boot van Sinterklaas?'. Niemand antwoordde dus deed ik het maar: ' Nul natuurlijk!'. :Y) :+
Ik had verstaan 'Hoeveel poten heeft een paard?'. Dus toen was het even stil en niemand snapte mijn antwoord. Het was best genant. :=

Ik was eind oktober twee weken op vakantie met een maatje, die maakte constant dit soort opmerkingen. Ik heb ze helaas niet opgeschreven, maar weet er nog twee:

Erik en ik zaten te kijken naar een voetbalwedstrijdje en hadden het erover dat er nauwelijks regels werden nageleefd.
L: "Hier, dit was ook buitenspel. Zwaar."
E: "Ja, zeker nu het zo koud wordt."
HUH? _O-

Die week erna zaten we in de auto met een vriend die we kennen van ons internationale semester. Voor het eerst ook zijn ouders en broertje ontmoet, en ik zat die twee jongens te vergelijken. Op het eerste oog leken ze namelijk niet zo heel erg op elkaar.
L: "Ze hebben wel een andere neus, hoor."
E: "Maar het is wel beter dan het origineel!"
>;) Dacht hij dat ik het over de muziek had _O-

Maartje1990

Re: Oeps momenten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 23:08

Ik was erg enthousiast bij mijn cursus duits vandaag ik zei 'neuf' ipv 'neun' (frans ipv duits voor 9) ik zei four ipv vier dus engels ipv duits. Vervolgens stond er 13:30 zeg ik 'halb eins' ipv 'halb zwei'.... Goed dat ik nu onderweg naar huis ben.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 23:36

Ik had heel goed bedacht dat ik gewoon even snel iets zou maken (omeletje met groenten en spekjes enzo) als ik terug was van het paardrijden.

Kom ik thuis, is het al kwart voor 10... moest ik eerst nog douchen... :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 23:51

Deze is echt al jaren geleden, maar word nog regelmatig naar boven gehaald in de familie.

Mijn moeder was ooit helemaal weg van dat nummer van Clousseau "daar gaat ze". Je hoorde het nummer toen vaak op de radio....
Maar goed op een avond hadden we het over muziek op je begrafenis, hoe we er toen zo op kwamen geen idee.
Maar m'n moeder wist geen muziek te bedenken die ze graag gedraaid zou willen hebben.
Dus ik zeg, "dat nummer van Clousseau, daar gaat ze".
M'n ouders gingen helemaal in een deuk, maar ik snapte hem in eerste instantie niet.
Dus mijn moeder zegt, vind je dat niet een beetje cru...... Hun lagen helemaal in een deuk om mijn gezicht, snapte hem echt ff niet.
Toen viel opeens het kwartje en schaamde me dood

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 00:20

Tijdje geleden hele huis afgezocht naar mijn sleutels zelfs mijn pa nog vervloekt omdat ie ze wel zou hebben verplaatst had ik ze al aan mijn broek gehangen. oeps :o

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 00:22

Ik snap hem niet :o? Ken het nummer ook niet

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 00:50

Ik ken het nr ook niet. Maar de titel. 'daar gaat ze' zegt denk ik genoeg? :p

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 00:51

Neeee kennen jullie die niet? 'Daaaaar gaaaaaat zeeeeeee...'

Inderdaad wel een beetje luguber :+

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 00:58

Tot 4 uur 's nachts opzitten voor een paper af te krijgen en hem dan bijna vergeten in te leveren de dag erna...
Ik heb me om moeten draaien om het snel nog te gaan afleveren.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 08:47

goldenarrow schreef:
Ik snap hem niet :o? Ken het nummer ook niet

songtekst Clouseau schreef:
Daar gaat ze
Een zoveel schoonheid heb ik nooit verdiend
Daar staat ze
Een zoveel gratie heb ik nooit gezien
Soms praat ze
Terwijl ze slapend met m'n kussen speelt
Ik laat ze
Zolang ze maar met mij m'n lakens deelt

En zelfs de hoeders van de wet
Kijken minzaam als ze fout parkeert
En zelfs de flikken hebben pret
Als ze sensueel voorbij marcheert
Ongegeneerd

Ik weet wel
Dat zij waarschijnlijk niet lang bij me blijft
Ik weet wel
Dat zij met anderen haar tijd verdrijft
Zij heeft soms
Geheimen waar ik liever niets van weet
Zij zweeft soms
En droomt zodat ze soms ook mij vergeet

En zelfs de hoeders van de kerk
Kijken minzaam op haar schoonheid neer
De bisschop zegt: "Dit is God's werk"
Buigt z'n grijze hoofd en dankt de Heer
Nog eens een keer, "Dank U, Meneer"

Zij heeft soms
Geheimen waar ik liever niets van weet
Zij zweeft soms
En droomt zodat ze soms ook mij vergeet

En zelfs de hoeders van dit land
Zouden liever in m'n schoenen staan
Ja, de premier dingt naar haar hand
En biedt mij z'n portefeuille aan
Maar ik denk er niet aan
Loop naar de maan
Daar gaat ze
Daar gaat ze

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 10:34

Aha :') Nee, dat is niet helemaal geschikt voor een begrafenis haha.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 10:59

Ik moet wel zeggen, dat wanneer iemand helemaal weg is van dit nummer, en er verder over muziek niets bekend is, dat ik het misschien nog wel zou draaien ook. Ik bedoel, het is de begrafenis van die persoon.

Als ik het nog kon na mijn overlijden, zou ik echt mega pissig zijn als ze geen Shania Twain, Alison Krauss en Bryan Adams draaien op mijn uitvaart. Scheelt alleen dat zij meerdere nummers hebben die wat beter geschikt zijn dan 'daar gaat ze'.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 11:04

Ik heb wel een oeps momentje :+ :

Ik ging samen met mijn toenmalige vriend uit eten. dus komt de serveerster aan om onze bestellingen op te nemen. Ik had iets van vlees besteld dus de mevrouw vraagt: "Wilt u medium"
Ik antwoordde vol overtuiging: " ja doe maar want een grote kan ik niet op"
Op het moment dat ik het zei bedacht ik mij dat ze natuurlijk bedoelde hoe ik mn vlees gebakken wilde hebben... :o Ik kon wel door De grond zakken.... iedereen die het had gehoord lachte mij vierkant uit :P

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-13 20:01

Ik ging eens weer bij mijn moeder thuis koken daarnet...
In Utrecht staat een fornuis met metalen platen die er heel lang over doen om warm te worden.

Blijkbaar sta ik daar nog op ingesteld want ik ga hier op keramisch koken en dat wordt sneller heet.
Heb ik het gepresteerd een stel peultjes binnen een minuut aan te laten branden. _O-

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 20:20

Ik zie het probleem niet kiki. Het gaat erom dat er muziek gedraaid wordt die de persoon mooi vond, en als dat 'daar gaat ze' is, why not? :)
Misschien is ze wel een heel mooie vrouw!

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 22:40

Had vanmorgen een erg mooie. Gingen 2 pony's verplaatsen naar ander land, ong 2 km lopen (land was compleet ondergelopen dus moest droger land gevonden worden ;) ). Prima, wij daarheen, al wist ik niet precies waarheen. Komen we langs land waar schapengaas en vrij gevaarlijk prikkeldraad omheen hangt. Zeg ik tegen de pony die ik vast had, een kennis liep daarnaast (een vriend van me liep met de andere pony) 'Gelukkig hoef jij niet in zo'n landje hé, met zoveel prikkeldraad!'. Je raadt het al: daar moesten we dus zijn :').

Oeps.... Gelukkig werd het me niet kwalijk genomen, hihi!

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 22:43

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 22:44

Oh niet van mij. Gezien in de les.. Na afloop van de lesgingen we de bak uit. Stond een pony opeens stil. Toen zei iemand "hij gaat toch niet rollen he?" en ja, pony ging gelijk toen hij dat hoorde liggen en klaarmaken om te rollen.. met zadel nog op. :+ Gelukkig snel overeind gekregen voordat hij echt ging rollen.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-13 22:47

Zo eentje hadden we vorige week lopen. Paardje is nogal bol en verwend geloof ik - ze staat nog maar een paar weken bij ons op stal en in de les gaat ze gewoon stilstaan om te krabben en van de week ging ze dus rollen. Ruiter stapte er zo af en toen proberen het beest over te halen NIET te gaan rollen. :')

Ik ook een oeps: heel stoer het halstertouw om je nek hangen en dan iets te fancy doorzwiepen met dat ding... krijg ik dat klik-geval dat je aan het halster klikt in m'n smoel.
En het was nou net even een maatje groter halstertouw met dus een groter klik-ding.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 22:49

Het moment dat ik door het weiland achter een kudde eigenwijze shetlanders aanrende zodat ze niét door die ene plas heen gingen met modder.
Ik in mijn galoppas erachteraan, gefocust op de witte, toen al zwarte, shetlanders en ja hoor, loop zelf door die plas en ga op mijn bek. Lig je daar te koekeloeren met je bek en bril vol modder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 23:02

Ah maar rollen is gevaarlijk. Toen ik voor de eerste keer mijn paard wilde laten rollen wist ik niet of ik eerst hoofdstel af moest of zadel... dus zadel afgedaan, snel mijn fout gerealizeerd en teruggerend, net nadat ze met haar hoeven in de teugels verstrikt raakte voorkomen dat ze ging rollen. :+

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-13 23:02

Hoef je mij niet te vertellen. :') Deze kwam er gelukkig al gauw achter dat rollen met zadel op nogal slecht gaat.

Ibanez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 23:14

Ik had dit weekend nog een stomme actie.. Ik was aan het werk, eventjes wat dingen ruimen in het magazijn. Voor het comfort maar even mijn schoenen uit gedaan. Op een gegeven moment roept mijn baas dat ik moet helpen in de winkel omdat het druk werd, maar ik was mijn schoenen vergeten. OEPS.. In een schoenenwinkel! :+

Het feit dat dat afgelopen weekend was geeft wel aan dat ik wel vaker oeps momenten heb geeft wel aan dat het vaker voorkomt :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 23:19

Ach nu ik gestopt ben met medicijnen moeten er snel een hoop bijkomen. Alleen zijn het allemaal mini foutjes, nog veel kleiner dan hier genoemd worden. :P Impulsiviteit is een vreselijk iets. -O-

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 23:22

's Ochtends die ene broek die je zo graag aan wilt doen aan het zoeken zijn en tot de conclusie komen dat ik hem al aan had. :+
Zo ook met mijn gsm, ik helemaal aan het flippen omdat hij niet meer in mijn paardrijbroek zat, had ik hem vast.

Ik was ook eens met een vriendin naar de stad, we gingen eens kijken naar de speelgoedwinkel, ik versnel mijn pas een beetje, zet een voet voor de andere, blijf met mijn andere voet hangen achter een loszittende stoeptegen, vol op mijn bek, midden in de stad. Gelukkig hadden (voor zo ver ik weet) alleen twee oudere mensen het gezien.

Van vrijdag heb ik er ook twee:
-De leerkracht van Nederlands dreigde dat hij mij en mijn vriendin avondstudie zou geven als we nog één keer zouden 'vechten'. Wat doen wij, we komen terug van de Franse les en we lopen elkaar tackelend voorbij zijn lokaal, we waren al een paar meter verder voordat ik het me realiseerde, gelukkig zag hij het niet.
- Tijdens de Franse les moesten we een dialoog maken in de klas, daar stond dus dat je in het Frans moest zeggen "Zegt dat hij gelijk heeft. Zegt dat men dan op een zacht vuurtje alles moet mengen zoals een witte saus."
Vertaal ik "Tu as raison. Dans une goûter douce, on à melanges de sauce blanche." En het ging over het maken van lijm... Ik had in plaats van vuurtje vieruurtje gelezen. :+ Ik dacht eerst al van wat, iets mengen op een zacht vieruurtje? Echt heel de klas lach plat..:')

Oh en van daarnet nog één op jumping. Ik stond in de kantine te wachten tot ik mijn bestelling kon doen, ondertussen zat ik wat met mijn jasje te prutsen, tot mijn grootste verbazing ontdekte ik plots dat die 'zakjes' toch echt zakjes waren, zat ik heel gefascineerd met mijn handen in en uit de zakjes te gaan, toen ik door had dat een vrouw me aan stond te kijken... :+