Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.

Geryon schreef:Magrathea schreef:
Ja inderdaad, heb ik ook gehad. Vreselijk: had ik een keer een k*tdag waar ik over wilde praten, eindigde het in dat ik hem moest troosten omdat hij aan het jammeren was dat hij het zo erg vond dat ik me rot voelde
Juist
Ah dat is toch vet lief juist
ik ben ook niet zo'n zeikerd hoor, wat Yv ook zegt, ik zou niet zeggen dat ik hard ben voor mezelf maar eerder dat ik gewoon dingen goed kan relativeren in het algemeen en dus vrij goed met tegenslagen om kan gaan. Dus als ik een keer boos/verdrietig ben dan is het wel serieus zegmaar
Dan heb ik geen behoefte aan een kerel die zelf gaat zitten jammeren. Dat kwam er dan op neer dat ik er mee rond bleef lopen tot de bom barstte (met dezelfde gevolgen.... maar dan was het er heel even uit).
. Ik snap ook best dat andere mensen dat als lief kunnen ervaren hoor, absoluut. Alleen ik zou er zelf niet zo goed mee om kunnen gaan.
.
. Komt wel goed
. Gaat nu al zooooooooooooveel beter dan in die eerste paar weken, dat we gewoon maar niet wisten hoe en wat en pfff...
.
, denk ik dat ik best wel aparte eisen stel.
. (Ook weer terug te verhalen op punt 1 eigenlijk).
Iemand moet wel een beetje weerstand bieden hoor, anders wals ik er zo over heen. Het was ook echt een dramaqueen. Gaan huilen wanneer we ruzie hadden bijvoorbeeld. Ja heel l*llig, maar dat vind ik echt een enorme afknapper. Het was sowieso echt een moederskindje.. Als die niet om 11 uur thuis was ojeee... Nou daar kots ik echt van haha. Achteraf gezien snap ik ook echt niet wat ik met die gozer moest.. Ik was het mannetje in de relatie.
alleen mijn vriend wil (liever niet) best wel leren paardrijden omdat ik dat zo leuk vind. Maar hij wil dan gelijk het bos in om te crossen ... maar dat lijkt me geen goed idee als je het nog niet onder de knie hebt.Peuk schreef:Oh en wat ik helemaal vervelend vind is als iemand niet ruimdenkend is. Dat ben ik namelijk wel, en dat botst altijd.
).TammyVN schreef:Peuk schreef:Oh en wat ik helemaal vervelend vind is als iemand niet ruimdenkend is. Dat ben ik namelijk wel, en dat botst altijd.
Ohja, dat ook nog idd! Ik ben ook heel ruimdenkend (behalve dan waarschijnlijk op drugs gebied, I don't care wat andere doen, maar als ik een vriend heb hoef ik hem echt niet elk weekend aan de pillen te zien hoor).
Een PVV type hoef ik iig niet. (No offence verder naar PVV'ers hier).
Het is ook nooit goed.
Iemand hoeft toch niet perfect te zijn...
andersom is ie echt een ukkie... Hihi. Sowieso is ie vrij mager en ik... niet
Vond ik in het begin echt afschuwelijk maar was er erg snel overheen, het maakt toch geen reet uit hoe je eruit ziet als stelletje, als je maar van elkaar houdt
.
Terwijl ik eigenlijk geloof dat iemand nooit uitgeleerd is, tenzij diegene dat zelf denkt. Daarna wil die namelijk niks meer bijleren.
Anoniem schreef:@TammyVN: Oh ik geloof niet dat ik alle antwoorden heb of dat ik andere mensen moet beoordelen. Maar daarom krijg ik al snel het label onzeker.Terwijl ik eigenlijk geloof dat iemand nooit uitgeleerd is, tenzij diegene dat zelf denkt. Daarna wil die namelijk niks meer bijleren.
juist omdat ik zijn vriendin ben kan ik er redelijk onsubtiel wat van zeggen, en nu doet ie het al een stuk minder.
) en dan word je er allebei beter van