Fairytales schreef:Ik stap morgen in de trein (als die rijdt) en hoop op plaats van bestemming aan te komen.
Zo niet, dan denk ik dat ik ook een ongewilde dag vrij heb
Succes! Waarom wil je geen vrij?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koper schreef:Fairytales schreef:Omdat mijn baas dan niet zo blij met mij is.
Is je baas wel op het werk dan? Of kun je misschien een dagje thuiswerken?
Fairytales schreef:Nee mijn baas zelf is niet aanwezig, maar ik heb een leidinggevende functie in de keuken, dus het is wel handig als ik aanwezig ben voor mijn collega's. Thuiswerken kan niet, want dan moet ik iedereen bij mij in de huiskamer laten eten, ik werk in de catering.
Koper schreef:Fairytales schreef:Nee mijn baas zelf is niet aanwezig, maar ik heb een leidinggevende functie in de keuken, dus het is wel handig als ik aanwezig ben voor mijn collega's. Thuiswerken kan niet, want dan moet ik iedereen bij mij in de huiskamer laten eten, ik werk in de catering.
Maar komen je gasten dan wel, door weer en vooral wind? Of voor wie koken jullie?
Iris82 schreef:Citaat:Thuiswerken kan niet, want dan moet ik iedereen bij mij in de huiskamer laten eten, ik werk in de catering.wel gezellig!
Mette1998 schreef:Ik liep vanmiddag/vanochtend op het strand in Zandvoort, ik werd zo hard door de wind geduwd dat ik gewoon aan het rennen was! Al het zand vloog door de lucht en zelfs stukjes schuim van het water vlogen over het strand.. Ik ben benieuwd naar morgen!
Lotte_Wessel schreef:ik moet morgen vliegen naar huis (woon in Engeland) dus moet van Amsterdam naar Birmingham. Moest mijn vlucht al verplaatsen van de ochtend naar middag, maar hoop toch dat ik kan vliegen rond half 5!!!