Kan mijn bericht niet meer wijzigen, maar volgende week kan ik helaas sowieso niet door de week. Zelf komt donderdagavond of vrijdagavond mij het beste uit verder.
miekel92
Geplaatst: 16-01-15 16:35
Volgende week zou ik doordeweeks wel kunnen, die week erna heb ik tentamen week. In het weekend zit ik altijd bij mijn ouders ivm werk.
Ik heb toevallig twee hele drukke weken voor de boeg waarin ik veel van huis ben. Donderdag 5 februari zou ik 's avonds kunnen, vrijdag 6 februari zou ik 's middags of 's avonds kunnen. Heeft iemand zin om een van deze data een drankje te gaan doen in Leeuwarden?
We kunnen best wat eerst afspreken en later nog een keer voor de mensen die aankomende week druk zijn. Over twee weken heb ik weer een hele Rits dingen staan Ik kan a.s maandag en woensdag avond. Pb me maar als je kunt dan wisselen we tel nrs uit en kunnen we een tijd afspreken!
Ik heb al een nr ge gekregen! In principe a.s woensdag 1900u in de Ierse pub op tweebaksmarkt! Als je ff je nr pb maak ik eek groep aan en maken we er een heleboel gezellige avondjes van!
Ik heb aankomende week vrij maar de week erop tentamens dus ik moet echt leren. Maar voor de volgende keer ga ik graag mee, ik zal vast mijn nummer sturen
Fred_Kroket
Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-15 20:28
Je mag alleen nog maar groente eten en 10 uit slapen en geen drank! Hop hop snel beter worden!