Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gini schreef:Ik zit alleen thuis deze verhalen te lezen, hoor ik net de garagepoort kriepen (is een heel karakteristiek geluid dat die maakt als die opengaat). De hond staat op en gaat aan de deur liggen wachten zoals die altijd doet als de poort opengaat.
Het is waarschijnlijk gewoon de wind geweest. En heel eerlijk denk ik dat veel verhalen zo ontstaan. Je eigen brein die je gewoon bang maakt. Ik lees hier allemaal enge verhalen en ineens wordt zoiets banaals als een kriepende poort iets engs. In het topic over huizen met een verhaal heb ik ook zo een verhaal neergetypt waar ik echt bang was in een bepaalde kamer in mijn tantes huis en later bleek het gewoon nep en mijn eigen verstand die een loopje met me nam.
Ik ben blij dat ik trouwens zo nuchter ben, want je wordt toch gewoon gek als je achter ieder warm gevoel, iedere tinteling in je lijf, iedere koude rilling over je rug, iedere blik van je kat of hond een betekenis probeert te zoeken in de zin van geesten en dergelijke?
) en voel ik heel snel of er iets niet in de haak is. 
x_Nadia schreef:Ik heb laatst weer een foto terug gevonden, Als ik naar de rechter bovenhoek kijken zie je daar een 'gezicht'
Achter die bomen is tevens het kerkhof...
Verbeeld ik mij dit of zien meer mensen dit?
[ Afbeelding ]