Een best wel leuke jongen op de werkvloer -
- vroeg of ik iets voor hem kon doen, namelijk een deur open draaien voor hem. Ik sta eerst een kwartier met die sleutel te zooien want ik kreeg hem niet de goede kant op gedraaid. Vervolgens stak hij heel blij zijn hand op om te high-fiven.. (Dat ontging me door de zenuwen totaal..) Dus ik blijf hem aankijken en vraag; Ehm, anders nog iets..? Hij kijkt naar zijn hand. Dan weer naar mij. Ik heb nog steeds niks in de gaten. Zegt ie; ''Eh ja. Mij een high-five geven? 'K hang al een kwartier met m'n hand in de lucht..
'' *super awkward een high-five gegeven en heel snel weg gerend..*Zucht, en als ik iemand niet leuk vind ben ik oh zo bijdehand en sociaal..
hoezo?!'
. Op bokt in een forum had ik het verteld en noemde hem de jongen van de opticien
en allemaal rare dingen tegen hem roepen.
dacht een jongen dat hij wel een weelie te kunnen doen met iemand achterop (we hadden ook al genoeg op haha) dus die lagen op de grond, iedereen stoppen en ik zat bij een jongen achterop en die reed dus mooi door, naar mijn huis toe. verder niks gebeurd en gewoon mn bed in gegaan en hij naar huis