Gênante momenten op gebied van jongens

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Yvonne_Mika

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 17:49

Hahah oh wat een leuk topic! :D

Een best wel leuke jongen op de werkvloer - :o - vroeg of ik iets voor hem kon doen, namelijk een deur open draaien voor hem. Ik sta eerst een kwartier met die sleutel te zooien want ik kreeg hem niet de goede kant op gedraaid. Vervolgens stak hij heel blij zijn hand op om te high-fiven.. (Dat ontging me door de zenuwen totaal..) Dus ik blijf hem aankijken en vraag; Ehm, anders nog iets..? Hij kijkt naar zijn hand. Dan weer naar mij. Ik heb nog steeds niks in de gaten. Zegt ie; ''Eh ja. Mij een high-five geven? 'K hang al een kwartier met m'n hand in de lucht.. :\ '' *super awkward een high-five gegeven en heel snel weg gerend..*

Zucht, en als ik iemand niet leuk vind ben ik oh zo bijdehand en sociaal.. :')

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 17:52

Ik herinner me ook nog iets....

Had een leuke knul leren kennen bij de sauna, paar keer afgesproken en het ging allemaal wel leuk en gezellig. Affijn, na een paar weken gingen we naar zijn huis en ik zou blijven slapen. Leuk boerderijtje.. heel landelijk.. maar qua interieur toch echt wel heel ouderwets. Maja, dat kan natuurlijk :)

Volgende ochtend...

'mogge schatje'
' :) hai '
' ja ehm.. je moet jezelf straks maar even voorstellen aan mijn pa'
' >;) hoezo?!'
'ja ik woon nog thuis'

-O-

Dat vond ik ook echt TE gênant!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 17:54

wiebke schreef:

Had een leuke knul leren kennen bij de sauna, paar keer afgesproken en het ging allemaal wel leuk en gezellig. Affijn, na een paar weken gingen we naar zijn huis en ik zou blijven slapen. Leuk boerderijtje.. heel landelijk.. maar qua interieur toch echt wel heel ouderwets. Maja, dat kan natuurlijk :)

Volgende ochtend...

'mogge schatje'
' >;) hoezo?!'
'ja ik woon nog thuis'

-O-

niet!? Ahhhhh wat erg!!!! hahahahhahaha

LastDream

Re: Gênante momenten op gebied van jongens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:05

geweldige verhalen hier _O-

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:11

Als het iets met een relatie moet zijn zou ik het niet weten, wel dat er bij een gymles opeens een klasgenoot voor me voeten dook en ik daardoor over hem heen moest springen, ik ben al geen springer en knalde net aan niet tegen de muur... :')

Struikelen voor jongens (en meiden) kan ik ook zo goed (ik vergeet nog wel eens me voeten op te tillen :'))

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:13

ik heb niet echt heel genante verhalen ofzo
wel een heel erg genante ""love story"" echt heel erg :') vind ik dan.

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:15

larissa288 schreef:

Nou, kom maar op dan... Daar heb je ons voor ;)

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:16

Oeh nu ben ik benieuwd <<)

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:19

larissa288 schreef:

Vertellen!!

Vind al die verhalen geniaal hier! Jammer genoeg kan ik nog niets delen met jullie :')

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:20

Dit is zo'n heerlijk topic, puur leedvermaak :D

Kwam net overigens een kaas reclame langs van de AH en ik moest gelijk aan dit topic denken. Lekker dan :')

Kaas heeft een geheel nieuwe dimensie gekregen

DaniqueHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:24

oooh wat een heerlijk topic dit ! _O-

ik ga ook even nadenken of ik nog wat leuks heb!

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:28

Carliijn schreef:

Kwam net overigens een kaas reclame langs van de AH en ik moest gelijk aan dit topic denken. Lekker dan :')

Hihi sorry :o

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:30

haha , nouja. ik heb er dus nog steeds last van haha
het was op een dindsdag. rond 4 uur. in de zomervakantie
ik had doodleuk een afspraak in de opticien. dus loop je die winkel binnen. zit daar recht voor je neus. de jongen met de mooiste ogen ever haha :') nouja wist ik veel. ik al zenuwachtig haha. ik wist helemaal niks van hem. zijn naam of wat. dus echt mister onbekend :j . Op bokt in een forum had ik het verteld en noemde hem de jongen van de opticien :') . 3 weken gingen voorbij. ik was het nog niet vergeten hoor. todat.... je hem op school tegen komt :j .ik was doodsbang. Maarja wat ging ik doen, op onderzoek uit dus. waar hij was . was ik ook zeg maar. ik kwam hem wel 8x per dag tegen. steeds meer kwam ik te weten over hem. maar ze naam? nope. :o todat ik tijdens een voorstelling, iemand naar boven riep. en hij stond daar. dus ik dacht hij heet zo! die middag met een vriendin lopen zoeken op fb. geen resultaten. bleek ik het verkeerd gespeld te hebben -O- . ik had het toen op bokt verteld. bleek ze hem te kennen. heel goed zelf.
vriendschapverzoeksturen? durfde ik niet hoor :\ . uiteindelijk wel gedaan. heeft ie hem geweigerd. het ergste is dat dus mijn vriendinnen mijn telfoon heeft afgepakt en hem allemaal vage berichten lopen sturen := en allemaal rare dingen tegen hem roepen.
uiteindelijk weet ik dus alles van hem. zijn vrienden kijken me raar aan, hij kijkt me raar aan

:') ik ben dus gewoon bang dat ik hem opschool tegen kom
is misschien een beetje vaag verhaal. haha

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:31

Carliijn schreef:

Hahhaa hoezo?

malissapaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:34

Lach me helemaal kapot om al jullie verhalen! Ik heb zelf niet echt gekke dingen meegemaakt samen...

wel is beide iets op willen pakken en dan je hoofd tegen elkaar stoten.
1x een bloedlip door meneer zijn wilde zoen...

verder geen grote blunders ofzo...

DestinyJoy

@Larissa oeeehhh... dat is gewoon heel awkward. :')
Laatst bijgewerkt door DestinyJoy op 14-10-13 19:35, in het totaal 1 keer bewerkt

malissapaard

wiebke schreef:

Volgende ochtend...

'mogge schatje'
' >;) hoezo?!'
'ja ik woon nog thuis'

-O-

deze vind ik wel echt de beste!

SoAndrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:52

heb ook nog wel een leuk verhaal haha!
waren op een tentfeest, samen met een vriendin van me, mn zus en haar vriend, heel gezellig natuurlijk en veel te veel op
werd ik dus gekoppeld aan een jongen, ik met mn bezopen kop met hem zoenen natuurlijk
ik ben niet zo groot en hij was super lang dus ik op mn tenen staan haha
nou goed, paar minuten later komt de vriend van mn zus;
hahaha jaaa je bent met mn neefje geweest :') ik dacht echt: neeee hahaha _O-

die maandag erna, had ik geen leven meer want de hele klas wist dus dat ik met die jongen gezoend had omdat die hele klas zo ongeveer uit de plaats waar dat feest was kwam :')

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 20:03

Zo heb ik een massive crush gehad op een (nu oud) collega, wist dus ook iedereen :') had toen alleen een relatie en hij ook.. Waren we vervolgens beiden vrijgezel, hele weddenschappen afgesloten :') iedereen is nu ook in de veronderstelling dat er iets is gebeurd tussen ons.. Ik laat ze lekker :j

SoAndrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 20:10

ooh zo komt er dus nog een opborrelen haha

waren met de keet bij ons uit het dorp naar een dorpsfeest geweest en werden opgehaald door de moeder van een jongen van de keet. maar we werden bij hun thuis afgezet en aangezien ik 3 km verderop woon naast mn beste vriendin die ook mee was mochten wij niet alleen naar huis..
dus, hup, de hele keet mee om ons naar huis te brenge :+ dacht een jongen dat hij wel een weelie te kunnen doen met iemand achterop (we hadden ook al genoeg op haha) dus die lagen op de grond, iedereen stoppen en ik zat bij een jongen achterop en die reed dus mooi door, naar mijn huis toe. verder niks gebeurd en gewoon mn bed in gegaan en hij naar huis :)

fijn, de week erna; heeeeeeee andrea hoe gaat het met (die jongen zijn naam)
dachten ze allemaal dat ik uitgebreid met hem had staan zoenen, wat hij natuurlijk niet ontkende -.-
en nu, ik denk een half jaar verder, haha worden we nog steeds elke keer op stap aan elkaar 'gekoppeld' want het moet en zal ooit wat worden volgens hun haha

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 20:20

Whaha geweldig topic dit!!

Ik heb niet echt iets genants maar mijn bff.. God die heeft echt iets ergs :=

Ze heeft een vriendje, en daar was ze mee aan het appen. Zegt ze zo: Ja schat, het kan dat het wat langer duurt dat ik reageer, want ik ga zo mijn kamer opruimen
Hij: Okii schatje
Vriendin: *stuurt foto van kamer* Kijk , zo ziet het er ongeveer uit, dus ik moet t echt opruimen haha

Vervolgens kijkt ze zo eens goed naar die afbeelding, ziet ze dat er echt middenin de kamer een BH ligt :o Dus zij schrijft zo helemaal in de stress naar hem: Oh uuhm, ik zie nu pas dat er een uuh, Bh ligt in het midden van de kamer...
Hij: Dat had ik meteen al gezien hoor <<)

:=

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 20:21

Oh dat is toch maar een kledingstuk...

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 20:22

YentlShots schreef:

Ze heeft een vriendje, en daar was ze mee aan het appen. Zegt ze zo: Ja schat, het kan dat het wat langer duurt dat ik reageer, want ik ga zo mijn kamer opruimen
Vriendin: *stuurt foto van kamer* Kijk , zo ziet het er ongeveer uit, dus ik moet t echt opruimen haha

Vervolgens kijkt ze zo eens goed naar die afbeelding, ziet ze dat er echt middenin de kamer een BH ligt :o Dus zij schrijft zo helemaal in de stress naar hem: Oh uuhm, ik zie nu pas dat er een uuh, Bh ligt in het midden van de kamer...

vind dit niet heel erg?

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 20:25

naomi_g1998 schreef:
YentlShots schreef:

vind dit niet heel erg?

Achjah, ze hebben elkaar nog maar een keer gezien, het is nog niet zo lang aan, dusjah :P
Voor een 13jarig meisje met een vriendje waar ze net ongeveer 2 weken wat mee heeft wel :P

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 20:27

naomi_g1998 schreef:
YentlShots schreef:

vind dit niet heel erg?

Ook echt totaal niet nee. Een bh, lekker boeiend :') .Sterker nog, als er vrienden op mijn kamer komen neem ik soms niet eens de moeite bh's en strings op te ruimen. _O-