Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

_mexx_lady_ schreef:Uit het huis gesmeten worden omdat je gelukkig bent vind ik erover! Mij zouden ze nooit meer thuis hoeven verwachten dan..
En Emmaa dat vind ik eigenlijk wel een heel leuk voorbeeld! Super lief vind ik het gewoon
VInden jullie het ook niet raar als je bijvoorbeeld een familiefeest hebt en jij bent 20, je hebt een paar oudere neven van 21-24 jaar en wat jongeren nichten en neven en je vriend is 4 of 5 jaar ouder dan je oudste neef?
Vraag me af hoe dat verloopt dan eigenlijk. Trekt hij meer op met de jeugd of blijft je vriend dan liever afzijdig en houdt zich met de ouders bezig?
Die vraag kwam even in me op!
Ik moet zeggen dat als wij überhaupt al een familiefeest hebben dat ik dan ook optrek met mijn oudere neven en nichten, lekker over festivalletjes kleppen en biertjes drinken. Als ik daar niet zit zit ik bij mijn ouders want die zie ik ook niet zo vaak.
) vaak op oudere mannen vallen... Waarom dat is, geen idee. Ben zelf 16 maar heb nog nooit of in ieder geval iemand zelden aantrekkelijk gevonden die onder de 27 is... Ik ben er van overtuigd dat ik dan ook pas een leuke man tegen kom als ik zelf rond de 30 zit, want dan zijn oudere mannen geen taboe meer
Haha.
?
Selka schreef:Nou RP ik denk dat jij erg ruimdenkend bent!![]()
Gelukkig zijn we allemaal verschillend.
) dat.
Mijn vriend is 18 jaar ouder dan ik en we hebben echt nooit te maken gehad met die vooroordelen of dat het niet geaccepteerd werd.
Gelukkig niet. _mexx_lady_ schreef:Uit het huis gesmeten worden omdat je gelukkig bent vind ik erover! Mij zouden ze nooit meer thuis hoeven verwachten dan..
En Emmaa dat vind ik eigenlijk wel een heel leuk voorbeeld! Super lief vind ik het gewoon
VInden jullie het ook niet raar als je bijvoorbeeld een familiefeest hebt en jij bent 20, je hebt een paar oudere neven van 21-24 jaar en wat jongeren nichten en neven en je vriend is 4 of 5 jaar ouder dan je oudste neef?
Vraag me af hoe dat verloopt dan eigenlijk. Trekt hij meer op met de jeugd of blijft je vriend dan liever afzijdig en houdt zich met de ouders bezig?
Limitless schreef:Ik heb even de link opgezocht van de afleveringWas destijds haar stiefpa..
http://jezalhetmaar.bnn.nl/zijn/video/aflevering/138
edit: verkeerde link, even veranderd
Vooral als haar moeder net is overleden, natuurlijk zoekt zij dan steun bij iemand, maar als 41 jarige moet je toch beter weten

_mexx_lady_ schreef:VInden jullie het ook niet raar als je bijvoorbeeld een familiefeest hebt en jij bent 20, je hebt een paar oudere neven van 21-24 jaar en wat jongeren nichten en neven en je vriend is 4 of 5 jaar ouder dan je oudste neef?
vriendlief is 10,5 jaar ouder dan ik (ik 25, hij 36) en met feesten etc van vrienden of familie zijn we gewoon samen eigenlijk. Dat werkt twee kanten op overigens, bij mijn vrienden is hij vaak een stukje ouder maar in zijn kring ben ik met afstand de jongste, want daar is iedereen rond de 40. Maar daar merken we eigenlijk vrij weinig van, het is er niet minder gezellig om en het is niet dat er iemand aan een van beide kanten niet geaccepteerd wordt omdat er een aantal jaar tussen zit.
' maar dat is ook alleen maar goed bedoeld geweest en er is echt niemand die in twijfel heeft getrokken of het leeftijdsverschil niet te groot was of is, want het plaatje klopt gewoon zo
BaileyMix schreef:Gek inderdaad dat wij (jongere meiden) vaak op oudere mannen vallen... Waarom dat is, geen idee. Ben zelf 16 maar heb nog nooit of in ieder geval iemand zelden aantrekkelijk gevonden die onder de 27 is... Ik ben er van overtuigd dat ik dan ook pas een leuke man tegen kom als ik zelf rond de 30 zit, want dan zijn oudere mannen geen taboe meer
Haha.
Is eigenlijk wel interessant om eens echt te onderzoeken over het hoe en waarom. Zou het echt een soort vaderfiguur-gedoe zijn dat meisjes tot oudere mannen aantrekt? Of inderdaad de veiligheid, stabiliteit en uiteraard woest aantrekkelijke mannelijkheid?
Er zijn ook wel aantrekkelijke jongere 'mannen', maar die zijn puur fysiek aantrekkelijk. Vind veel jongere kerels nog teveel met zichzelf bezig zijn en te druk. Doe mij er maar eentje met een beetje ervaring die mij ook wat kan leren

). En als ik denk aan later, dat ik dan 60 ben en hij 73, wow. Wat een verschil. Maar goed, ik kan morgen onder een bus lopen natuurlijk..