Succes iedereen!! Ik hoop dat het weer net zo leuk wordt als vorig jaar. Enige obstakel waar ik tegenop kijk is de piperunner. Die lukte me vorig jaar nét bij de tweede poging. Weet nu al dat ik ga balen als hij me deze keer niet lukt.
Ik vond dat ze dat de vorige keer erg goed geregeld hadden wat betreft veiligheid. Moesten alleen wel tien minuten in de rij staan, hoop dat ze daar dit jaar wel wat aan gedaan hebben.
Wat was dit weer super gaaf! Ben echt kapot maar zo blij dat ik weer meegedaan heb! Maar wat een modder haha, zeker dat laatste tijgeren door het water, en de trenches natuurlijk. Grote bewondering voor de vrijwilligers, er lagen nu zelfs de hele tijd vrijwilligers bovenaan de pipe run mensen omhoog te hijsen.
Op de terugweg naar huis. Geweldige dag gehad en de 12 km Was goed te doen. Alle water hindernissen gedaan!!!! Ik ben echt heel trots op mezelf haha. Wij moesten toch bij Veel hindernissen wel even wachten hoor al Was het niet zo lang als in maart in hoofddorp. We hebben m in 2 uur en 45 minuten gedaan. En ook echt alle hindernissen gedaan.