Jouw meest vreselijke date?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 12:23

Ik lees net in dat topic op Viva ook een verhaal van iemands moeder, dus dan mag de date van mijn opa hier ook wel bij, denk ik.

Opa, toentertijd een jaar of 20 (inmiddels 83), was met een meisje naar de bioscoop. Echter, een paar rijen achter hem zat een meisje die hij eigenlijk veel leuker vond, dus tijdens de film keek hij steeds om. Date had dat in de gaten en toen ze zag waar hij steeds naar keek, werd ze kwaad. Ze heeft toen de duim van mijn opa gepakt en hem helemaal achterover getrokken en is toen weggelopen.. :o
Vandaag de dag is opa al 60 jaar getrouwd met dat meisje dat een paar rijen achter hem zat: mijn oma. :)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 12:25

WilmaBoy schreef:
wow.. soms schaam ik me ervoor een man te zijn als ik zo'n dingen lees...
maar wat een hilarische verhalen komen er toch voorbij!!

Maar een man moet toch ook wel vreselijke date verhalen hebben? Daar ben ik ook wel echt nieuwsgierig naar :))

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 12:35

Ik ging een paar jaar geleden een keer met een jongen naar de bioscoop, die ik op een feestje had leren kennen.
Echt een ramp was het _O-.
Hij heeft de hele film lang over zichzelf gepraat, ik heb de hele film niet kunnen volgen en andere mensen ergerden zich dood aan hem, echt genant. :=
Daarna voegde hij me toe op hyves en daar zag ik allemaal plaatjes die hij zelf gemaakt had waarop zijn naam stond en erachter R.I.P. en allemaal dat soort creepy dingen, brr.

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 12:36

Ania schreef:
Ik kan me zo snel 2 vreselijke dates herinneren!

Een vriendin van me had een oogje op een gitarist van een band en vroeg of ik mee wou naar hun optreden zodat ze niet alleen hoefde, nou prima! Beetje mannen kijken, genieten van de muziek en gezellig doen met vriendinnetje, daar zeg je toch geen nee tegen!
Goed dus wij naar dat optreden, zit me daar toch een lekkere drummer in de band! Blijkbaar vond ie van mij hetzelfde want de hele avond hadden we oogcontact.
Vriendin kreeg verkering met de gitarist, mooi dan kon ik eens beter kennis maken met de drummer.
Hij bleek wat arrogant te zijn, maar goed, daar kon ik wel overheen stappen. Op een dag ging ik met hem mee naar zijn huis en liet ie me zijn kamer zien. Op een kastje stond een fles Moët Champagne. Dus ik roep ik mijn enthousiasme "Hee Moët! Lekkere champagne!" Zegt ie: "Ah dat is veel te duur voor jou!"
BAM in my face. Mijn verliefdheid of wat er nog van over was na het beter leren kennen van zijn karakter was echt op slag weg. Het ergste was nog dat we nog moesten gaan shoppen met zijn ouders en zij mij naar huis zouden brengen. Dus ik moest nog een hele dag bij hem blijven. Het was een laaaaange middag kan ik jullie vertellen.

Een andere date was toen ik een jaar of 17 was met een jongen die ik via MSN had leren kennen, ik was toendertijd een beetje in een alternatieve/wannabe gothic fase en hij was in mijn ogen een echte gothichunk. Lang haar, leren jas, leuke kop. Hoppa afpreken met die handel.
Hij zou me thuis komen ophalen en dan zouden we naar een kroeg in de stad gaan wat eten en gezellig drinken enzo.
Hij moest van een stad verderop komen dus het was ongeveer 20 minuten rijden. Allereerst kwam ie ruim 2 uur te laat en toen ik hem belde waar hij bleef gaf ie aan dat ie later zou zijn en of ik alvast naar de stad wou gaan omdat hij rechtstreeks doorreed naar de kroeg (45 min fietsen)
Dus naief dat ik ben op mijn fiets naar de kroeg, komt ie daar binnen gaat bij me zitten en doet alsof er niks aan de hand is.. Zegt ie als eerste "Bestel even een colaatje voor me oke?"...
maar goed, bleek dus ook al zo'n arrogante joh te zijn. Hij was steeds aan het vertellen hoe mooi zijn haar was en dat zijn haar mooier voller en langer dan de mijne was..
Ik ben vertrokken toen jij over het splitsen van de rekening begon.

Nee, dat meen je niet (date 2) _/-\o_
Laatst bijgewerkt door _Femkeeex op 03-10-13 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 12:36

_Micha_ schreef:
WilmaBoy schreef:
wow.. soms schaam ik me ervoor een man te zijn als ik zo'n dingen lees...
maar wat een hilarische verhalen komen er toch voorbij!!

Maar een man moet toch ook wel vreselijke date verhalen hebben? Daar ben ik ook wel echt nieuwsgierig naar :))

De ergste welke ik me kan herinneren was uitgenodigd te worden om bij een meisje te gaan eten.
Sta je voor deur, vraag je jezelf af in welke wijk je beland bent.., gaat de deur open komt er me toch een stank naar buiten... hond had in huis zijn behoefte gedaan maar vond het niet de moeite om op te kuisen.. uit vriendelijkheid wel nog blijven eten, maar ik kan je garanderen dat de zin in die date ook dadelijk over was en het enige wat ik kon denken was hoe ik buiten kon komen.. Overal lag kledij, van topjes, broeken tot ondergoed en duidelijk niet gewassen ook.. Eten en weg.. maar aan de deur wou ze even afscheid nemen.. euhm.. dacht het niet neen.. (mag er niet aan terug denken, krijg nog steeds huiveringen).
Wat ik nog het meest eigenaardig vind dat je het er totaal niet aan zag.. was iemand die ik op cafe had leren kennen. Ze was toen wel verzorgd end.

Ooit wel eens gedate met iemand die achteraf vrij psycho bleek te zijn.. Die belde me bv. op de meest onmogelijk uren op.. Tot de dag dat het opeens het ziekenhuis was aan telefoon (nadat ik haar die avond had verteld dat ik ze niet wou spreken/horen). Meneer, uw verloofde heeft deze nacht een zwaar ongeval gehad. WTF??

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 12:48

WilmaBoy schreef:
Ooit wel eens gedate met iemand die achteraf vrij psycho bleek te zijn.. Die belde me bv. op de meest onmogelijk uren op.. Tot de dag dat het opeens het ziekenhuis was aan telefoon (nadat ik haar die avond had verteld dat ik ze niet wou spreken/horen). Meneer, uw verloofde heeft deze nacht een zwaar ongeval gehad. WTF??

Sneu voor dat meissie, maar verloofde?
_O- _O-

Lisamartine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 12:49

Briljant topic! Ik wil ook wel mijn ergste disaster date met jullie delen :j

Via internet afgesproken met een hele knappe gozer leuke chatgesprekken gehad, bleek zelfs in het echt ook knap te zijn. Klikte wel leuk totdat... hij me zoende... gatver de gatver hij vond het nodig heel mijn gezicht af te likken en zn tong in mijn oor te steken en dat met gigantisch veel kwijl. Ik heb hem gemeld dat ik dat niet zo opwindend vond en toen was ie beledigd en is naar huis gegaan :')

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 12:51

Nissima schreef:
Ik lees net in dat topic op Viva ook een verhaal van iemands moeder, dus dan mag de date van mijn opa hier ook wel bij, denk ik.

Opa, toentertijd een jaar of 20 (inmiddels 83), was met een meisje naar de bioscoop. Echter, een paar rijen achter hem zat een meisje die hij eigenlijk veel leuker vond, dus tijdens de film keek hij steeds om. Date had dat in de gaten en toen ze zag waar hij steeds naar keek, werd ze kwaad. Ze heeft toen de duim van mijn opa gepakt en hem helemaal achterover getrokken en is toen weggelopen.. :o
Vandaag de dag is opa al 60 jaar getrouwd met dat meisje dat een paar rijen achter hem zat: mijn oma. :)

Die is leuk!

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 12:52

Lisamartine schreef:

Via internet afgesproken met een hele knappe gozer leuke chatgesprekken gehad, bleek zelfs in het echt ook knap te zijn. Klikte wel leuk totdat... hij me zoende... gatver de gatver hij vond het nodig heel mijn gezicht af te likken en zn tong in mijn oor te steken en dat met gigantisch veel kwijl. Ik heb hem gemeld dat ik dat niet zo opwindend vond en toen was ie beledigd en is naar huis gegaan :')

_O- Gatverdamme!

Wat een fantastische verhalen staan hier tussen. Voor mij genoeg reden om nog even single te blijven!

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 12:56

Lisamartine schreef:

Hahah :') Zo had ik echt een jaar lang iemand die ik altijd op vrijdag in de kroeg zag maar niet durfde aan te spreken.. Na een jaar eindelijk aan de praat en die avond gelijk aan de zoen... Nouuuuu Ik was mn tong bijna kwijt, zo hard zoog ie eraan! :') Mijn hemel zeg _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 12:59

Hhilde schreef:
Joep hoort gewoon thuis in dit topic. :=

Mijn allereerste (en laatste, hehehe) date. Joep. Via internet hadden we elkaar gesproken en hij wilde graag afspreken. Nou, oké, dan. Toen begon het eigenlijk al, hij vroeg me snel te zijn met een datum want hij had ook een agenda. Datum afgesproken en ik was doodzenuwachtig. Ik kwam aanrijden in de bus en ik zag hem direct staan. Zo'n lange, slungelige jongen met een nerdloopje. En een nekportemonnee. Goed, nog niet echt een probleem, dus we zijn naar een cafeetje gegaan om wat te drinken. Ik vertelde hem over mijn werk in een dierentuin en hij vroeg of ik dus gorilla's temde.. Terwijl ik nog duidelijk had verteld niet met mensapen te werken. Ik ben maar over zijn studie begonnen want het gesprek liep niet echt. Hij vertelde alleen dat het onderwijs zo slecht was en of ik misschien nog ideeën had om het onderwijs te verbeteren? Eh. Nee. Niet nu. Ik vroeg of hij vrienden had op school. Had hij niet. Het zouden allemaal van die arrogante lui zijn. En ze mochten niet weten dat hij een date had. Terwijl hij al kijkend naar mijn voorgevel nogal overdreven zijn arm om me heen sloeg, kreeg ik het benauwd. Ik wilde weg. Veel mensen zaten te kijken of we nou een stel waren of niet. Please not! Hij vroeg of ik facebook had. Ja, dat heb ik. 'Belachelijk! Social Media is be-la-che-lijk!!!' zei hij. En toen ik zei dat zijn studie (ICT oid) niet echt mijn ding was (ik wilde hem eigenlijk een beetje afschrikken zodat hij niet meer wilde) vroeg hij heel beledigd 'Waarom niet?! Wat bedoel je daarmee?!' Hij wilde graag dat ik met hem mee naar huis ging. Ik wilde dat dus absoluut niet en heb hem met een stomme smoes gedag gezegd. Ieks! Later smste hij nog of we nog een date zouden hebben. Ik heb gezegd dat hij niet echt mijn type was met een hele uitleg erbij. Het enige wat ik terug kreeg was 'Duidelijk.' En twee dagen later nog een keer waarom eigenlijk niet... En ik was dezelfde middag nog geblokkeerd op dat internetprogramma. Hehehe :=

JOEP <3 Onze topicmascotte

xkimmx

Re: Jouw meest vreselijke date?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 13:12

Door deze verhalen komt er weer een vreselijke date naar boven :') Was een weekendje weg met de familie in Valkenswaard, met stappen daar een leuke jongen ontmoet en met mijn nichtjes hele tijd met die groep opgetrokken. Thuis afgesproken in de stad, zouden even bios gaan. Nou hij probeerde tijdens de film hele tijd tussen mijn benen te komen en toen we weg gingen begon die een gesprek of ik het wel eens op een prullenbak buiten of wc had gedaan. :\ Nou ik nog niet en was het niet van plan ook, hij oh ja ik ook niet zou het wel eens keer willen proberen. M'n vader kwam me ophalen omdat de trams niet meer reden, ik maar wachten tot hij kwam. Achteraf belde ik waar die bleef bleek dat hij al half uur stond te wachten. Half uur voor niks met hem nog opgescheept gezeten. :\ Daarna elkaar nooit meer gesproken haha.

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 13:13

Just_Sannee schreef:
WilmaBoy schreef:

Sneu voor dat meissie, maar verloofde?
_O- _O-

yep, en dat zonder dat ik het wist dan nog.. kan wel een boek schrijven over die griet...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 13:20

Doe!!!

Ik zit te dubben of ik nog horrordates heb...

Wel een mislukte one night stand met een jongen na een avondje los gaan. Dat was al erg genoeg want toen mijn kat in bed sprong merkte hij zwijmelend op dat we net een gezinnetje leken. Mag ik een teiltje?

De dag erna wilde hij niet weg. Pas toen ik vertelde dat mijn vader bij de Joodse maffia zat en een strafblad had, ging 'ie weg. Hij wilde nog wel s'middags langskomen maar ik heb bedankt.

En twee weken later belde hij op, of ik zin had in een date. Ik zat midden in mijn tentamens en oh ja, ik was op hem afgeknapt dus ik hield een vaag verhaal over dat ik nu niet kon. Zei hij 'oke, maar als je je bedenkt, sta ik buiten'.

Stond hij onder mijn raam.

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 13:23

Toen ik op het station werd opgehaald met een enorme bos rode rozen, een kerel in een ouderwets leren jack en een broek die veel te kort was. Daar begon het mee. Vervolgens zei ik iets over zijn inrichting (ik bracht het nog netjes) en hij zei dat ik het straks anders wel om ombouwen tot iets wat ik mooi zou vinden. Ik ben vrij snel vertrokken. :r

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 13:24

lieveli schreef:
Doe!!!

Wel een mislukte one night stand met een jongen na een avondje los gaan. Dat was al erg genoeg want toen mijn kat in bed sprong merkte hij zwijmelend op dat we net een gezinnetje leken. Mag ik een teiltje?

De dag erna wilde hij niet weg. Pas toen ik vertelde dat mijn vader bij de Joodse maffia zat en een strafblad had, ging 'ie weg. Hij wilde nog wel s'middags langskomen maar ik heb bedankt.

En twee weken later belde hij op, of ik zin had in een date. Ik zat midden in mijn tentamens en oh ja, ik was op hem afgeknapt dus ik hield een vaag verhaal over dat ik nu niet kon. Zei hij 'oke, maar als je je bedenkt, sta ik buiten'.

Brrrrrr..

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 13:34

Of ik het een date mag noemen weet ik niet..
Maar ik en jongen draaiden al jaren om elkaar heen :') Vervolgens allebei vrijgezel, leuk whatsappen, tot de meest insinuerende dingen aan toe _O-
Vervolgens onze eerste echte date, wat een drama :=

T is ook nooit meer iets geworden :') Hoewel de klik er nog steeds is..

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 13:44

lieveli schreef:
Doe!!!

hahahha als ik met het strafblad van mn vader ga dreigen en ik moet uitleggen wat er op staat word ik wsl nooit van mn leven meer serieus genomen :')

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 13:50

Lisamartine schreef:

Ik heb morgen mijn tweede date met een super leuke jongen..de eerste date was top..maar niet gezoend..nu ik dat lees word ik wel bang...straks is alles leuk behalve het zoenen |(

Heb overigens genoeg dates gehad dat ik dacht neeeee! Maar dat waren gewoon totaal me types niet. Heb wel 1 keer gehad..leuke gesprekken via internet en foto was ook niet onaardig. Afgesproken in de stad om wat te gaan drinken..ging die aan de rose! Ik vind dat echt een not done voor mannen aan de rose.. misschien ouderwets maar mannen drinken bier of sterke drank...geen rose. Maar het ergste komt nog..hij zat met zijn glaasje te spelen...schaamde me dood..allemaal leuke jongens buiten die half zaten te gluren schaamde me echt dood... me eigen maar omlaag zitten praten uit wat voor aso buurt en familie ik wel niet kwam...maar helaas het hielp niet.. Kreeg gewoon nog smsjes na de date..dus maar dood laten bloeden durfde niet echt te zeggen joh het word niks..

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 13:51

lieveli schreef:
Doe!!!

ok, ik heb deze dame; laten we ze K noemen, leren kennen terwijl ik met collega's iets ging drinken na kantoor. Echt een cafeetje om de hoek. Zitten wij lekker tegen elkaar aan te banketstaaf, tikt er opeens een iemand op mijn schouder (ik zat echt midden in een gespek welke vrij serieus was). Dus ik draai me even om om te kijken en begint die me gewoon uit te vragen, wie ik ben, wat ik doe. Ze stelt zich snel even voor, ze werkt in PR en heet dus K. Ik stel me netjes voor (in de mate van het mogelijke wegens het bier) en ben een project manager waarop ik het antwoord krijg, zo zijn er 13 in een dozijn. OK? wil je geen gesprek, laat me dan met rust waarop ik verder praat met de collega's. Komt ze 2 minuten vrij agressief terug dat ze toch nog ff met me wilt verder praten. Euhm, waarom dan? Ja, ik wil je toch beter leren kennen.. Uiteindelijk zijn we op het terras beland en hebben tot in de hele vroege uurtjes zitten verder praten. Die avond is geeindigd met een vrij lange kus. Dag erop kwam ik erachter dat haar vriendin die mee was me eigenlijk vond maar dat zij me leuker vond en dus besloot dat ze me wilde. 2 dagen kom ik erop uit dat ze eigenlijk al 5 jaar met een kerel samenwoont... en dat was nog maar het begin...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 14:16

Jilletje schreef:
lieveli schreef:
Doe!!!

hahahha als ik met het strafblad van mn vader ga dreigen en ik moet uitleggen wat er op staat word ik wsl nooit van mn leven meer serieus genomen :')

Ik begon heel klein maar het werd steeds groter. En mijn papa is echt de liefste man van de wereld _O-

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 14:42

Tja, ik heb niet echt een date from hell gehad. Maar wel een vreselijke afknapper.
We konden best gezellig kletsen, wat gezamenlijke hobby's, en hij zag er niet zo verkeerd uit.
Werd dus al snel een afspraakje. Bios... heel fout... maar goed, ik wilde graag een bepaalde film zien en hij ook.

Kom ik daar aan (hij stond er al heel netjes). Oef, toch wat minder uiterlijk dan op foto's. Vooruit.
Toen begon ie te praten. Waarom ik toen niet weggerend ben weet ik eigenlijk ook niet.
Alleen de manier waarop hij praatte bezorgde me al kriebels.

Vervolgens is hij dus alleen aan het woord, is alleen maar aan het opscheppen.
Hoeveel geld hij wel niet verdient, blablabla. Bioskaartjes wordt door de helft betaald.
Niks mis mee, maar als je al zo aan het opscheppen bent, wees dan ook een heer.

Voordat de film begint gaat het opscheppen gewoon door.
Wederom kom ik vrijwel niet aan het woord. Zo ja, dan probeert hij een schepje erbovenop te doen op wat ik te zeggen had.

Dan begint de film, die hij niet leuk vind denk ik? Want hij zit maar te steunen en kreunen.
Na de film vraagt ie of ik nog een drankje wil doen. Blijkbaar is het hem wel bevallen?
Ik kan geen nee zeggen… Dus cafeetje in. Ik neem een wijntje, hij een biertje. De prijs wordt gezegd en meneer kijkt in zijn portemonnee en zit weer te steunen en kreunen. Ik rol met mijn ogen en gooi 2 euro op de bar. Come on! Zelfs geen 2 euro terwijl hij het me zelf vraagt??

Blugh, ben daarna naar huis gegaan. Heb hem vriendelijk bedankt en gedag gezegd.
Nooit meer wat van me laten horen. Hij trouwens ook niet. Een paar maanden later nam ie trouwens weer contact op. Niet op gereageerd :+

Meile

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 14:59

Geweldig topic dit :')
WilmaBoy, wat moet dat een nare ervaring zijn geweest!
Nouja, ik heb zelf al vijf jaar een vriend en ben pas twintig, dus kan niet zeggen dat ik hele erge horrordates heb gehad.
Laatst tijdens het uitgaan wel een jongen die zichzelf heel wat vond en aan mij vroeg of mijn vriendinnen en ik aan het overleggen waren wie hem mee uit zou vragen. Oké, dat vond ik al raar
Dus ik probeerde voorzichtig duidelijk te maken dat ik geen interesse had, uiteindelijk zelfs maar gezegd dat ik een vriend heb. Zegt ie: "Dat geloof ik niet, dat zeg je alleen maar omdat je van me af wilt,"
Goh was het zo duidelijk?
En toen ging ie met een vriendin van me praten en zij is uiteindelijk alleen van hem af gekomen, omdat een vriend van haar heeft gezegd dat ze van hem was. Nee accepteren blijft moeilijk geloof ik :')

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 15:01

blijkbaar lopen er nogal wat brad pitt's rond op de wereld...

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 15:53

Konstantine schreef:
Ik zou überhaupt nooit naar de sauna gaan. :+

alleen op badpakkendag hahahah :')
Dan is het super lekker!

Littera schreef:
Oh, wat een heerlijk topic! :D

Deze is niet van mij, maar van een vriendin, maar ik speel wel een hoofdrol. :P

Er was een jongen die mij leuk vond, maar ik vond hem niets (zal je altijd hebben :+). Vriendin vond hem er wel leuk uitzien op zijn Facebookfoto en nadat ik aan de jongen had uitgelegd wie ze was, voegden ze elkaar toe. Na een paar dagen non-stop via Facebook gepraat te hebben, besloot vriendin de jongen te vragen iets mee te gaan drinken.
Dat wilde hij wel. :j

Helemaal top natuurlijk, dus spraken ze af in een sfeervolle, oude binnenstad. Ze hebben daar een halfuurtje heel gezellig gezeten, gepraat over koetjes en kalfjes, en vriendin was dolgelukkig.
Kan niet meer foutgaan. Toch?
Gezien de titel van dit topic zullen jullie het vast kunnen raden... Na die dertig minuten ging het fout. En hoe.
De jongen zette zijn glas neer, pakte een nacho en tijdens (!) het kauwen vroeg hij argeloos: "Hoe laat komt Littera eigenlijk?"
_-:( _-:( _-:(
"Oh, die komt niet hoor," zei vriendin, die zich ondertussen afvroeg wat hij niet had begrepen aan zullen wij samen wat gaan drinken?.
"Waarom niet?"
Omdat dit een date is, sukkel! _-:(
Dat zei ze uiteraard niet hardop. Ze legde heel kalm uit dat het haar bedoeling was om samen met hem iets te gaan drinken, dat ik daar niets mee te maken had en dat ze mijn naam niet meer wenste te horen. :o
Deze ontzettend intelligente jongen dacht even na. Vervolgens kwam hij met de volgende geestverruimende conclusie: "Dus ik moet het maar met jou doen?"
Vriendin haalde diep adem (dat was nodig om te voorkomen dat er stoom uit haar neusgaten liep) en keek rond op het terras. "Kan je tot tien tellen?" vroeg ze, schijnbaar vanuit het niets.
"Jawel," antwoordde de jongen, die geen idee had waar ze op doelde.
"Kan je dat ook met je ogen dicht?"
Hij knikte.
"Doe eens."
Zodra hij begon, dronk ze haar cola in één teug leeg, pakte haar tas en liep op haar gemak het terras af. _/-\o_

Geniaaaaaaaal!!!!!!