Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
DanaDeen schreef:Al had ik 20 jaar een relatie, zoiets zou mijn vriend mij niet moeten flikken. Als je een probleem met iets hebt, of je vindt dat je te weinig aandacht, of wat dan ook krijgt, dan praat je daar over, dan ga je niet je eerst aanmelden op datingsites en wachten tot dat er iemand achterkomt en dan praten, lijkt mij.
Tabaluga12 schreef:Wist je partner hoe je over zulke dingen denkt? Hoe denkt hij over dit soort dingen? Misschien heeft hij andere behoeftes? Vertrouwen kan altijd terug komen als jullie er samen aan (willen) werken.
Geryon schreef:IMJ schreef:Jouw onderschrift nelis. toch wel toepasselijk nu, of juist niet.
Eerst zijn verhaal maar is horen. Mocht het allemaal op een grap berusten dan had ie jou dit moeten laten weten..
Laat het even bezinken en hopelijk kan je weer met hem verder, mits hij eerlijkis natuurlijk..
Mar je wéét niet of hij eerlijk is en je weet niet of de uitleg ook waarheid is. Jammer genoeg kan je niet in iemands hoofd kijken wat dat betreft.
Tabaluga12 schreef:DanaDeen schreef:Al had ik 20 jaar een relatie, zoiets zou mijn vriend mij niet moeten flikken. Als je een probleem met iets hebt, of je vindt dat je te weinig aandacht, of wat dan ook krijgt, dan praat je daar over, dan ga je niet je eerst aanmelden op datingsites en wachten tot dat er iemand achterkomt en dan praten, lijkt mij.
Dat lijkt me zo makkelijk niet als je echt die behoeftes hebt.

Rubber_Duck schreef:Geryon schreef:
Mar je wéét niet of hij eerlijk is en je weet niet of de uitleg ook waarheid is. Jammer genoeg kan je niet in iemands hoofd kijken wat dat betreft.
Maar dat is toch precies waar vertrouwen om draait? Dat zit volgens mij naar 2 jaar wel enigszins zo goed dat er over te praten valt. Ik zou het ook alles behalve chill vinden als ik achter zoiets zou komen, maar ik zou toch echt wel het verhaal van zijn kant horen en op basis daar van mijn beslissing maken... Je kent elkaar en uit lichaamstaal kun je heel veel opmaken.
Vind het misschien zelfs een beetje weglopen voor de situatie als je het verhaal niet van een andere kant wil horen...
Ik wil je wel veel sterkte wensen TS want het blijft natuurlijk jouw keuze
Geryon schreef:Rubber_Duck schreef:
Maar dat is toch precies waar vertrouwen om draait? Dat zit volgens mij naar 2 jaar wel enigszins zo goed dat er over te praten valt. Ik zou het ook alles behalve chill vinden als ik achter zoiets zou komen, maar ik zou toch echt wel het verhaal van zijn kant horen en op basis daar van mijn beslissing maken... Je kent elkaar en uit lichaamstaal kun je heel veel opmaken.
Vind het misschien zelfs een beetje weglopen voor de situatie als je het verhaal niet van een andere kant wil horen...
Ik wil je wel veel sterkte wensen TS want het blijft natuurlijk jouw keuze
Ik bedoel aan de hand van deze klote actie van hem. Als hij dit al verzwijgt heeft hij daar een reden voor. Zo iemand nog te vertrouwen? Neuh.
Helaas zijn er wel veel mensen die zo naief zijn. En geloof me, het zijn er duizenden.
Rubber_Duck schreef:Geryon schreef:Ik bedoel aan de hand van deze klote actie van hem. Als hij dit al verzwijgt heeft hij daar een reden voor. Zo iemand nog te vertrouwen? Neuh.
Helaas zijn er wel veel mensen die zo naief zijn. En geloof me, het zijn er duizenden.
Natuurlijk is dit een klote actie, maar even los van dat; ik kan uit de Posts van TS niet direct opmaken wat hij precies op de site heeft uitgevoerd? Gaat het haar alleen om het verzwijgen van de relatie op de site of heeft hij intieme (erotische) gesprekken met dames gehad?
Mocht het om het eerste gaan dan ben ik van mening dat er over te praten valt. Ik zou zelf dan ook diep gekwetst zijn maar als het daar bij gebleven is kun je een oplossing vinden. Wie weet was het onder 'druk' van vrienden of was hij erg nieuwsgierig, weliswaar op een verkeerde manier maar dat valt te vergeven.
Mocht het echt om het tweede gaan mag mijn post als niet geplaatst beschouwd worden, dan zou het voor mij namelijk ook over en uit zijn.
[/quote]nelis schreef:Cayenne schreef:Maar op welke manier had hij contact met hen? Was het seksueel getint of wilde hij afspreken? Of was het gewoon een vriendschappelijk praatje?
Ik denk dat ik het te "vroeg" heb ontdekt.
nu was het in de trant van hoi, leuke foto bla bla