Loop nu in het zonnetje, fris windje maar echt koud is het niet nu.
fargo
Geplaatst: 01-10-13 11:48
Het zonnetje schijnt hier heerlijk naar binnen, zie ook wel dat het licht waait hier en dat het best fris zal zijn, maar ziet er voorlopig prachtig uit!
Het is echt heerlijk weer! Net lekker naar buiten geweest met hondje. Straks lekker naar mijn paard. Heerlijk weer! Mag van mij zo blijven en langzaam kouder worden naar de winter toe. Dan dikke (heeeele dikke!) laag sneeuw en vervolgens weer blauw
Na een lange tijd weer in het weertopic beland, alweer bij #30!! Het is hier 's ochtends alweer zo koud dat mijn tenen ervanaf vriezen. 's Middags staat er flinke wind en is het nogsteeds niet zo warm.
quartel
Geplaatst: 01-10-13 14:58
Ik weet wel wie er morgen ondanks de kou lekkere warme oortjes gaat hebben
Het was héérlijk vanmiddag op de wei.Weer lekker in me T-shirt gelopen heel de middag. Steeds trek ik toch weer me winterjas aan,maar dat ding blijkt later toch echt veel te warm.
Alweer een stuk frisser buiten, ik vind het wel lekker eigenlijk. Je bent gelijk wakker als je buiten bent en dat blijf je ook. Alhoewel ik soms wel ff denk brrr, maar ben klaar voor de winter.
goedemorgen allemaal, de lucht is alweer prachtig aan het kleuren, het zonnetje komt eraan, maar het was wel koud hoor toen ik hooi ging geven een half uurtje geleden. Toch mijn handschoenen maar eens gaan zoeken.