Welke Uggs heb of wil jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:12

Malima schreef:
ik wou deze eigenlijk voor mijn dochter, maar die prijzen houden me echt tegen.

http://www.heelveelschoenen.nl/laarzen/ ... -roze.html

Je hebt ook goedkopere UGG's voor de kleinsten, maar weet niet of ze ze hebben in de maat die je zoekt.. En ze zien er ook eenvoudiger uit, maar dat neemt niet weg dat ze niet warm genoeg zullen zijn :D

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:14

Laatst bijgewerkt door Malima op 30-09-13 14:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Zitosh

Re: Welke Uggs heb of wil jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:17

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:18

ja die zool is echt voor baby's, daar kan ze niet mee buiten lopen, die jij laat zien zitosh, hihi.

die ik heb zit wel een zool onder. al vallen ze ook nog onder pantoffels.

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:22

Aawh, dat moet er zo schattig uitzien om een ukkie met Uggies te zien rondlopen :D Mijn schoonzus is een maand terug bevallen van een zoontje, maar vind Uggs zo raar staan voor een jongen.. Anders zou ik er haar kado willen doen :P

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:22

Malima schreef:
ze zijn er toch echt hoor op dag 1!

zoek maar op debijenkorf.nl op ugg.

en dan zoeken en dan links in het filter 3 dwaze dagen kiezen, zie je ze ook :)

Gevonden! Ik vind die blauwe wel leuk. Oh hemel dat wordt weer uren wachten in de online shop :').

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:24

Zitosh schreef:
Aawh, dat moet er zo schattig uitzien om een ukkie met Uggies te zien rondlopen :D Mijn schoonzus is een maand terug bevallen van een zoontje, maar vind Uggs zo raar staan voor een jongen.. Anders zou ik er haar kado willen doen :P

Ik krijg ook een jongen, maar die krijgt toch ook echt uggs hoor :D Deze vind ik echt helemaal geweldig <3

Afbeelding

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:24

ja ik laat mijn zoontje er ook niet op lopen, haha.

maar voor mijn dochter wel <3

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:26

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:27

o die is ook gaaf!!

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:27

Die had ik inderdaad ook al opgemerkt, Marloes__! Zal het even voorstellen aan m'n vriend, wat hij ervan denkt :) Proficiat trouwens! (al ben ik nu misschien wat laat :D)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:28

Mijn ultra talls gaan alweer hun vierde winter in :)

volgend jaar komt er een paar bij :)

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:29

Ik twijfel iedere winter of ik Uggs zal kopen. Vind de lage donkergrijze wel mooi en ze lijken me zo fijn als het koud is. Maar de prijs houdt me toch een beetje tegen.

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:31

Plien91 schreef:
Ik twijfel iedere winter of ik Uggs zal kopen. Vind de lage donkergrijze wel mooi en ze lijken me zo fijn als het koud is. Maar de prijs houdt me toch een beetje tegen.

Ik heb ook getwijfeld destijds, maar m'n voeten zijn me eeuwig dankbaar door die aankoop. Verder doe je er ook lang mee (zoals Jans haar Uggs alweer 4 jaar meegaan), zolang je er goed voor zorgt natuurlijk :D

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:33

ik heb ze nu 2 jaar. maar gaan jullie er niet snel met jullie nagel ofzo er doorheen?
ik wou ze aandoen en hield de schoen vast, deed me voet er in en me nagel ging zo dwars erdoorheen.
dikke gat erin.
gelukkig valt het bont erover en zie je het bijna niet.
en sinds vorig jaar stootte ik met de neus tegen de punt van de deur aan, ook een dikke gat er in, die valt wel op :+

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:38

Plien91 schreef:

Ik had precies hetzelfde. Maar jee wat ben ik blij dat ik ze toch gekocht heb! Ik had namelijk altijd koude voeten, ook in normale lederen laarzen. Nu nergens last meer van. <3

Edit: ik draag ze ook ruim 4 jaar, dus ja was een klap geld maar ik heb daarna geen andere schoenen hoeven kopen ivm te koude voeten. Uiteindelijk maakt het dus geen ruk uit :Y)
Laatst bijgewerkt door Rosie op 30-09-13 14:41, in het totaal 1 keer bewerkt

marjan19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:39

Zitosh schreef:
marjan19 schreef:
Mijn Uggs heb ik in februari op Curacao gekocht met 32 graden :+
Heb er verder geen verstand van, maar ze hebben 1 knoop :+

Discussie gaat er niet om waar ze van zijn gemaakt, dus maak daar zelf maar een nieuw topic over..

Ze waren origineel bedoeld om ze in zo'n temperaturen te dragen :j Surfers hielden zo hun voeten warm tussendoor tijdens het surfen. Jij hebt de Bailey Buttons :)

Haha ja, het voelt wel een beetje tegenstrijdig.. In een lekker luchtig jurkje dikke Uggs passen :+

Ik wil opzich nog wel die met die linten aan de achterkant in het donkerblauw.. Maar de prijs houdt mij nog een beetje tegen, maar verwacht nog wel overstag te gaan _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:48

Malima schreef:
ik heb ze nu 2 jaar. maar gaan jullie er niet snel met jullie nagel ofzo er doorheen?
ik wou ze aandoen en hield de schoen vast, deed me voet er in en me nagel ging zo dwars erdoorheen.
dikke gat erin.
gelukkig valt het bont erover en zie je het bijna niet.
en sinds vorig jaar stootte ik met de neus tegen de punt van de deur aan, ook een dikke gat er in, die valt wel op :+

Knip jij je nagels goed kort af of niet? Ik ken heel veel mensen die ook met hun tenen altijd door hun vans heen steken, maar dat zijn ook mensen die eigenlijk altijd hun teennagels vrij lang hebben. :+

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:51

ik heb redelijk lange nagels, maar nou niet gigantisch lang.

ik kan er echt niet tegen als ik super korte nagels heb :Y)

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:52

Ja dat verhaal snap ik nooit. Mijn tenen zie je er nooit doorheen, laat staan dat m'n nagels er doorheen komen. Maar ik heb m'n nagels ook altijd helemaal kort. Vind lange teennagels vies :')

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:54

hier ook geen lange teennagels, dus daar ligt het niet aan :')

alleen langere nagels aan mijn handen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 15:07

Moderatoropmerking:
Bij deze het uitdrukkelijke verzoek om in dit topic de ervaringen met Uggs te schrijven. Voor andere punten mbt Uggs kan een nieuw topic aangemaakt worden.
Ook wil ik jullie vragen om enkel ontopic te reageren. Zo voorkom je dat het topic naar de HK verplaatst moet worden.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 18:02

Ik heb de classic tall grijze, en daar blijft het ook bij :) Vind het echt mega dure laarzen en heb het paar dat ik nu heb dan ook in de aanbieding gekocht.

Mijn tante heeft ook dat er een gat zit in die van haar, ook ter hoogte van de grote teen nagel. Uit voorzorg heb ik dus maar een extra stukje versteviging binnenin die van mij geplakt op die plek.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 18:46

Mijn Uggs waren helemaal verpest. Heb de tall in de kleur chestnut. Ik wilde ze eigenlijk weg gooien tot ik besloot om dat Uggs setje met shampoo en verzorging te kopen. Uggs ermee behandeld en ze zijn weer als nieuw. Die kan ik mooi nog een winter aan.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 18:50

Is dat het waard ja L_iek? Dat kunnen mijn tall's ook wel gebruiken eigenlijk :') Ga eens even kijken of ik het online kan bestellen :)