Reacties gevraagd over op stap gaan met vriendinnen 39 jarig

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cassagrande

Re: Reacties gevraagd over op stap gaan met vriendinnen 39 jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-13 15:03

Hahaha sommige reacties doen me lachen.

Soms ben ik rond half 2 thuis maar soms ook wel eens rond half 4 hoor. En dan vaak ook nog nuchter. Moet tenslotte ook weer vroeg op voor mijn dochter omdat mijn vriend dan weer werken is op zondag. Maar dat vind ik niet erg.

fjordie333

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:04

Kinke schreef:
las net dat fjordie d'r vent ook helemaal noppes in het huishouden doet :)

whaha ja klopt ik heb echt een rare vent...maar hij is zo ontzettend lief <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:32

fjordie333 schreef:
Kinke schreef:

Kan me er weinig bij voorstellen eigenlijk.
Niet alleen weg mogen, niet met mannen omgaan ( hoe doe je dat op je werk ? ) en alles voor hem moeten doen.. daar moet wel heel veel tegenover staan om daar niet gillend bij weg te rennen.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:37

Fjordie, hoe oud ben je als ik vragen mag? Dit klinkt nl allemaal echt rete ongezond hoor!

Ik ben nu ongewenst werkeloos, en dus doe ik het huishouden (logisch) maar als ik werk dan kan hij mooi mee helpen hoor! Kunnen mannen wel makkelijk denken dat je het hele huishouden doet op je parttime dag, maar vergeten ze mooi even dat je dan ook de kids ook nog over de vloer hebt.

Ben 40...........wild stappen hoeft niet meer zo, maar lekker uit eten, borreltje in de kroeg, musical of zo, heerlijk!
Doen we veel te weinig!

Ik voel een stap avond aankomen 35+ :D

Cassagrande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-13 15:38

hihi mee eens.

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:40

fjordie333 schreef:

Ja, ik zou ook wel lief zijn tegen degene die mijn hele huishouden doet naast haar fulltime baan, die daarnaast ook nog eens braaf luistert naar wat ik wil.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:40

fjordie333 schreef:
Kinke schreef:

ik vind dat niet lief....integendeel...ik hoop dat je ogen op tijd open gaan, ik zou dit gedrag niet pikken want dit is echt niet gezond (en normaal) :n zeker niet op lange termijn....

lizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:45

Bij ons is het net andersom. Mijn man vindt het gezellig om af en toe een pilsje te pakken in de kroeg met vrienden. Ik ga ook wel met m'n vriendinnen wat doen maar bij ons is dat meestal een etentje of gezellig bij iemand een avondje kletsen.

Zolang het niet wekelijks is en hij dit vooraf met mij afstemt vind ik het prima. Ik vertrouw hem en hij mij. Wij gaan ook ieder jaar een weekend weg zonder elkaar ieder met 'de eigen vriend(in)engroep. Daar kijken we echt naar uit maar zijn ook blij om elkaar weer te zien na zo'n weekend <3 .

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:48

Fjordie333 vind hem wél lief en mist niks in haar relatie, is gewoon gelukkig. Dus ik zou zeggen stop met stoken :)

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:51

Heb je ook wel weer gelijk in ;)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:52

Potjes en dekseltjes :-)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 16:47

RoyceMack schreef:
Hij is je man? zijn jullie getrouwd? dan vind ik het wel vreemd dat ie eigenlijk nog zo jaloers is..
Kijk als je nu vriendje en vriendinnetje bent dan kan ik er nog wel enigszins inkomen dat je dat niet zo leuk vindt. al die gekke mensen die misschien naar je vriend of vriendin toe komen die iets moeten van hem of haar(dat heb ik tenminste). daar zie ik wel tegenop, maar niet dat ik mijn vriend niet vertrouw.
Andersom net zo.
Maar als je getrouwd bent, dan heb je toch meer zekerheid ofzo, dan ben je al wat langer samen, je bent verbonden aan elkaar..(kan net zo goed misgaan natuurlijk, maar lijkt me toch wat meer zekerheid geven)..

Ik vind dit wel een hele rare gedachtegang. Getrouwd zijn zorgt er niet plots voor dat je in je hersenen opeens een stuk trouwer aan je partner worden, simpelweg omdat je een papiertje getekend hebt. Iemand die al 20 jaar getrouwd is kan een veel achterbaksere vreemdganger zijn dan iemand met wie je maar 2 jaar samen bent en niet eens mee samenwoont...

Maar moeilijke situatie TS. Laat hem in elk geval jouw avondjes uit met je vriendinnen niet afpakken, ga daar niet in buigen. Die verdien je gewoon, je hebt ook recht op je eigen leven. Mijn moeder hinkt naar de 60, en die gaat elke maand(!) sinds ze getrouwd is 1 avond per maand met haar vriendinnen weg. Wel rustig iets drinken en op tijd terug en niet flink doorzakken hé :+ . Mijn vader is iemand die eigenlijk nooit zonder mijn moeder weggaat omdat hij daar geen behoefte aan heeft(met moeder gaat hij wel heel vaak uit), maar hij doet hier absoluut niet moeilijk over.
Ik ga ook vaak weg met mijn vriendinnen, vaak zelfs meermaals per maand, en mijn vriend kraait er ook niet naar. Integendeel, hij wil altijd dat ik zeker ga, want hij wil niet dat mensen zouden denken dat ik niks van hem mag :+ .
En hij moet toch accepteren dat jij een andere "hobby" hebt dan hemzelf, zeker als jij dan ook nog eens zo toegefelijk bent dat hij niet naar familiefeestjes en dergelijke moet gaan.

En als je met hem praat, hoe gaat dat dan? Probeer je het rustig uit te leggen...is het een beetje met je handen in je zij "en nu ga jij eens luisteren naar wat ík te zeggen heb!..." ?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 16:50

Kwanyin schreef:
RoyceMack schreef:
Hij is je man? zijn jullie getrouwd? dan vind ik het wel vreemd dat ie eigenlijk nog zo jaloers is..
Kijk als je nu vriendje en vriendinnetje bent dan kan ik er nog wel enigszins inkomen dat je dat niet zo leuk vindt. al die gekke mensen die misschien naar je vriend of vriendin toe komen die iets moeten van hem of haar(dat heb ik tenminste). daar zie ik wel tegenop, maar niet dat ik mijn vriend niet vertrouw.
Andersom net zo.
Maar als je getrouwd bent, dan heb je toch meer zekerheid ofzo, dan ben je al wat langer samen, je bent verbonden aan elkaar..(kan net zo goed misgaan natuurlijk, maar lijkt me toch wat meer zekerheid geven)..

Ik vind dit wel een hele rare gedachtegang. Getrouwd zijn zorgt er niet plots voor dat je in je hersenen opeens een stuk trouwer aan je partner worden, simpelweg omdat je een papiertje getekend hebt. Iemand die al 20 jaar getrouwd is kan een veel achterbaksere vreemdganger zijn dan iemand met wie je maar 2 jaar samen bent en niet eens mee samenwoont...

Maar moeilijke situatie TS. Laat hem in elk geval jouw avondjes uit met je vriendinnen niet afpakken, ga daar niet in buigen. Die verdien je gewoon, je hebt ook recht op je eigen leven. Mijn moeder hinkt naar de 60, en die gaat elke maand(!) sinds ze getrouwd is 1 avond per maand met haar vriendinnen weg. Wel rustig iets drinken en op tijd terug en niet flink doorzakken hé :+ . Mijn vader is iemand die eigenlijk nooit zonder mijn moeder weggaat omdat hij daar geen behoefte aan heeft(met moeder gaat hij wel heel vaak uit), maar hij doet hier absoluut niet moeilijk over.
Ik ga ook vaak weg met mijn vriendinnen, vaak zelfs meermaals per maand, en mijn vriend kraait er ook niet naar. Integendeel, hij wil altijd dat ik zeker ga, want hij wil niet dat mensen zouden denken dat ik niks van hem mag :+ .
En hij moet toch accepteren dat jij een andere "hobby" hebt dan hemzelf, zeker als jij dan ook nog eens zo toegefelijk bent dat hij niet naar familiefeestjes en dergelijke moet gaan.

En als je met hem praat, hoe gaat dat dan? Probeer je het rustig uit te leggen...is het een beetje met je handen in je zij "en nu ga jij eens luisteren naar wat ík te zeggen heb!..." ?

Haha JUIST die mannen die al jaaaaren getrouwd zijn willen lekker vreemdgaan :+ Sites staan vol met aangemelde getrouwde oude mannen :')

Cassagrande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-13 17:11

Kwanyin schreef:
RoyceMack schreef:
Andersom net zo.

Ik probeer op een rustige manier met hem te praten. Maar dat is zeer lastig. Hi ziet zwart en wit maar grijs niet om het zo maar te zeggen.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:55

Misschien moet hij dan eens Fifty Shades of 'Grey' eens lezen :))

Het lijkt me een lastig pakket waar je in zit.

Ik ben ook net uit burnout gekomen, tijdens dat proces contract niet verlengd. Dus heerlijk alle tijd om thuis te zitten en jezelf de kop gek te maken.
Ik ben half maart dit jaar met een vriendin 5 dagen wezen skien. Alle verantwoording die ik de afgelopen jaren op mijn nek heb genomen en gevoeld, er af geskiet!
Het kon financieel eigenlijk niet := maar ik moest gewoon even weg. Liet ook iemand thuis achter die minder blij was.
Maar het is zo'n eye opener geweest voor me!

Ik ga nu ook vaker eten met vriendinnen, er komen ook meer vriendinnen thuis bakkie of borreltje doen, super gezellig!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 20:26

Dimple schreef:
Misschien moet hij dan eens Fifty Shades of 'Grey' eens lezen :))

Het lijkt me een lastig pakket waar je in zit.

Ik ben ook net uit burnout gekomen, tijdens dat proces contract niet verlengd. Dus heerlijk alle tijd om thuis te zitten en jezelf de kop gek te maken.
Ik ben half maart dit jaar met een vriendin 5 dagen wezen skien. Alle verantwoording die ik de afgelopen jaren op mijn nek heb genomen en gevoeld, er af geskiet!
Het kon financieel eigenlijk niet := maar ik moest gewoon even weg. Liet ook iemand thuis achter die minder blij was.
Maar het is zo'n eye opener geweest voor me!

Ik ga nu ook vaker eten met vriendinnen, er komen ook meer vriendinnen thuis bakkie of borreltje doen, super gezellig!

Zo hoort het ook, je leeft maar keer, dus genieten van het leven :)

Zou de vriend van ts ook eens moeten doen :P kijk het wil niet zeggen dat het wekelijkse kost moet zijn, maar altijd thuis zitten dan roest je ook vast (en je relatie ook volgens mij :o ).....

Maar ts het is lastig als hij alles zo zwart wit ziet :(:) jammer dat hij je daarin niet vertrouwt... 1 x in de maand moet toch kunnen!

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 21:02

fjordie333 schreef:
mijn vriend wil ook niet dat ik uit ga, maar hij is wat dat betreft heel ouderwets.
Gelukkig geef ik er zelf ook niks om. Maar hij zou ook niet willen dat ik op wedstrijd ga want daar zou ik wel eens iemand tegen kunnen komen, ook les van een man vind hij een no-go...erg he hij is enorm jaloers

O_0

Norton

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 08:47

fjordie333 schreef:
mijn vriend wil ook niet dat ik uit ga, maar hij is wat dat betreft heel ouderwets.
Gelukkig geef ik er zelf ook niks om. Maar hij zou ook niet willen dat ik op wedstrijd ga want daar zou ik wel eens iemand tegen kunnen komen, ook les van een man vind hij een no-go...erg he hij is enorm jaloers

Ik weet niet hoe oud je bent.........maar werkelijk dit gedrag van mijn vriend was een enkeltje voordeur waard en schop na....

Wat een egocentrisch mannetje heb jij...zo triest

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 09:20

Ik ben 27 en 8 jaar samen met mijn vriend. Allebei hebben wij onze avondjes uit, de ene keer hij, de andere keer ik.
Hij gaat 1x p. week darten en dan is hij soms ook pas om 03:00 thuis. Dan blijven ze daarna nog hangen met de mannen.
Maar echt op zaterdagavond op stap gaan wil hij niet meer, hij is zo'n 7 jaar ouder als mij en zegt ik heb al zoveel jaar in t café gezeten, ben t beu. Dus als ik wil gaan stappen met vriendinnen vraagt hij " moet je geld mee hebben? Neem anders m'n portemonnee maar mee. Moet ik je brengen of halen? Zolang ik zelf maar niet mee hoef".
Nou zo kan het dus ook.

En als de kater de volgende dag heel erg is gaat degene die niet op stap is geweest zich bezig houden met dochterlief van 5.
En dan samen gaan we wel eens uit eten of naar de bios.

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 17:08

Norton schreef:
fjordie333 schreef:

Ik weet niet hoe oud je bent.........maar werkelijk dit gedrag van mijn vriend was een enkeltje voordeur waard en schop na....

Wat een egocentrisch mannetje heb jij...zo triest

Ik denk eerder dat zo iemand eens psychische hulp moet gaan zoeken want dat is echt niet normaal hoor. En jij pikt dat? Heb jij nog wel iets over jezelf te vertellen? Verschrikkelijk! Jij moet ook gesluierd over straat, zeker?

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 09:14

fjordie333 schreef:

Dat is niet jaloers, het is gewoon een vreselijk onzeker mannetje dat jou voor geen 5 cent vertrouwd.

Jij zou echt beter verdienen, iedereen verdiend iemand die hem/haar plezier en leuke dingen GUNT. Worden de leuke dingen je niet gegunt dan ben je maf als je daarin blijft hangen.