sevke schreef:Hmmm... Ik hoop maar één ding, en dat is dat mijn eigen dochters anders in het leven zullen staan. Jij klink echt als een verwend nest. Gaat niet naar school, want dat is niks voor jou. Van werken krijg je koude voeten. Omdat je afwacht of er een mail komt, doe je verder maar helemaal niets. Verwacht niet alleen van je ouders dat ze je op je 20 ste kost en inwoon geven, maar liefst ook nog geld voor feestjes ? En desnoods 'nemen' we als oplossing maar een baby. Niemand zal dan nog van je verwachten dat je gaat werken, en vriendlief zal je wel onderhouden. Komaan zeg, wat vind je hier nu zelf van ? Klinkt dit als de gedachtengang van iemand die in staat is een kind op te voeden ? Ik vind van niet. Persoonlijk zou ik je ook niet graag in dienst nemen, eerlijk gezegd. Ik heb al heel wat ervaring met personeel, en je lijkt mij echt iemand die over het minste gaat lopen miepen. Het is koud, het is donker, ik voel mij alleen, enz
Ik heb hier maar één advies : grow up ! Stop met puberen, zet het idiote idee van 'ik wil een kind' uit je hoofd en neem het werk aan dat je asngeboden wordt. Moest je mijn dochter zijn, en je kreeg deze aanbieding en nam ze niet aan, ik schopte je persoonlijk Hotel Mama uit.
O ja, ik denk niet dat het klimaat in Belgie zoveel slechter is dan in Nederland. Het is hier Siberie niet.
Volgens mij heb je niet alles gelezen...
Een kind wil ik niet 'nemen' als oplossing, maar ik zou blij zijn als ik er een zou krijgen over een aantal jaar als alles er klaar voor is.
En geld voor feestjes willen hebben? Heb ik nooit genoemd, Ik feest namelijk ook niet, dus daar geef ik zeker geen geld aan uit.
En ik verwacht niet dat mn vriend me zal onderhouden.
En gelukkig heb ik prepaid, al jaren, en met reden. Zo bepaal ik zelf wat ik uit geef aan mn telefoon
School heb ik geprobeerd, echt geprobeerd, maar geeft mij mij altijd nare ervaringen, en dat is niet bepaald motiverend.