Saskiaatje schreef:Geryon schreef:
Ik vind honger krijgen niet naar een knappe vrouw kijken. Maar er iets mee willen doen (ookal zou hij dat zelf niet willen uitvoeren)
En dat mag ook niet? Wauw, ik voel me echt een notorious cheater hier.
Wat mag niet van mij?
Het gaat helemaal niet eens over 'niet mogen'. Iemand die iets met een ander zou willen doen, past gewoon niet bij mij en mijn idee van een relatie, en mijn vriend denkt er precies hetzelfde over. 100% monogaam, niet alleen in uitvoering maar ook niet in het denken/willen. Zijn er wel weinig van dus ik hoop dat mijn relatie stand blijft houden
Ik ga geen relatie aan met iemand die daar niet hetzelfde over denkt, simpel weg omdat ik dus niet ben van het 'mag niet!' omdat ik dat geen gezonde relatie vind en niet leuk voor beide kanten.

En euhh mijn vriend is verder gewoon te vertrouwen en je weet niet wat tussen ons de eerste paar maanden heeft afgespeeld. Maar ik ben tot nu toe geen enkele vent tegen komt die niet fantaseert.
Ik mijn vriend niet vertrouwen
Dus als spanning weg is, dan moet je wat anders verzinnen. Waardoor het wel weer spannend word. Gelukkig tussen mij en vriend nog niet gebeurd.