Zoenen met een ander geen vreemdgaan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Is een andere vrouw zoenen vreemdgaan?

Ja
734 (93%)
Nee
34 (4%)
Anders; licht toe
19 (2%)

Totaal aantal stemmen: 787

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 20:31

Saskiaatje schreef:
Geryon schreef:

Ik vind honger krijgen niet naar een knappe vrouw kijken. Maar er iets mee willen doen (ookal zou hij dat zelf niet willen uitvoeren)

En dat mag ook niet? Wauw, ik voel me echt een notorious cheater hier. :')

Wat mag niet van mij? :?

Het gaat helemaal niet eens over 'niet mogen'. Iemand die iets met een ander zou willen doen, past gewoon niet bij mij en mijn idee van een relatie, en mijn vriend denkt er precies hetzelfde over. 100% monogaam, niet alleen in uitvoering maar ook niet in het denken/willen. Zijn er wel weinig van dus ik hoop dat mijn relatie stand blijft houden :P

Ik ga geen relatie aan met iemand die daar niet hetzelfde over denkt, simpel weg omdat ik dus niet ben van het 'mag niet!' omdat ik dat geen gezonde relatie vind en niet leuk voor beide kanten.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 20:51

Geryon schreef:
Saskiaatje schreef:

En dat mag ook niet? Wauw, ik voel me echt een notorious cheater hier. :')

Wat mag niet van mij? :?

Het gaat helemaal niet eens over 'niet mogen'. Iemand die iets met een ander zou willen doen, past gewoon niet bij mij en mijn idee van een relatie, en mijn vriend denkt er precies hetzelfde over. 100% monogaam, niet alleen in uitvoering maar ook niet in het denken/willen. Zijn er wel weinig van dus ik hoop dat mijn relatie stand blijft houden :P

Ik ga geen relatie aan met iemand die daar niet hetzelfde over denkt, simpel weg omdat ik dus niet ben van het 'mag niet!' omdat ik dat geen gezonde relatie vind en niet leuk voor beide kanten.

Nou ja, jij zegt dat je er niet mee zou kunnen leven als je vriend naar een andere vrouw kijkt en zich bedenkt wat hij met haar zou kunnen doen. Ondanks dat hij er verder niets mee doet. Volgens mij bestaat er geen man die zo dedicated is. :))

Geryon

Re: Zoenen met een ander geen vreemdgaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 21:02

Die bestaan er zeker wel.. En ik heb er een van. Althans, hoop dat hij zo blijft.

Ik heb er trouwens geen probleem mee als die van mij naar een ander kijkt, of haar hartstikke knap/'lekker' vindt, natuurlijk. Ik oordeel mee.
Flirten had ik eerst ook helemaal geen problemen mee (is leuk, doe het zelf ook) maar door iets dat is gebeurd, nu wel. Geluk dat hij het al nooit heeft willen doen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 21:09

kijken en fantaseren heb ik ook geen problemen mee, zelfde geld voor flirten trouwens. Zolang ze er niet naar handelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:09

Hoe kun je nou weten als je vriend nou fantaseert over de vrouw die hij die dag gezien heeft :') Ze kunnen wel zeggen dat ze dat niet doen. Maar daar geloof ik niks van. Of ze moeten op hun eigen geslacht vallen _O-

Ben ik blij dat ik niet zo'n geforceerde relatie heb met mijn vriend. Als we een lekkerding tegen komen, dan zeggen we dat ook gewoon hardop. Kunnen met zijn 2en ook uren op terras zitten en kijken naar jongens en meiden die langs lopen.

Flirten met mannen doe ik niet. Vind ze helemaal niks op uitzondering van mijn vriend dan. Wil er prima mee omgaan maar verder vind ik het rare wezens. Dus heb laatst al gezegd tegen mijn vriend, dat hij een geluksvogel is. Dat ik tussen al die vrouwen, toch voor hem heb gekozen.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:16

Alsjeblieft zeg, ga niet generaliseren omdat jouw vriend vreemd ging en jullie beiden nogal open staan voor anderen. Er zijn mannen die wel te vertrouwen zijn en die geen behoefte hebben om te fantaseren over iemand, net als dat er vrouwen zijn die daar geen behoefte aan hebben.

Geforceerde relatie is het juist helemaal niet. Er zijn niet eens regels omdat die niet nodig zijn..

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:17

Wacht, zeg je nu dat wanneer je fantaseert over een ander... Je niet betrouwbaar bent?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:18

Ik? Nope. Gewoon een opsomming. Het fantaseren sloeg niet op het vertrouwn :n

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:19

Geryon schreef:
Alsjeblieft zeg, ga niet generaliseren omdat jouw vriend vreemd ging en jullie beiden nogal open staan voor anderen. Er zijn mannen die wel te vertrouwen zijn en die geen behoefte hebben om te fantaseren over iemand, net als dat er vrouwen zijn die daar geen behoefte aan hebben.

Geforceerde relatie is het juist helemaal niet. Er zijn niet eens regels omdat die niet nodig zijn..

Waarom noem je die twee dan samen in één zin? Of lees ik het verkeerd?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:20

Ik denk eigenlijk dat iedereen wel eens kijkt naar een mooie meid of een knappe vent. Dat wil helemaal niet zeggen dat je er dan ook gelijk het bed mee in wilt duiken of de stoom van je hoofd komt van de fantasieën die loskomen, maar simpelweg de gedachte dat iemand leuk lacht of een lekkere kont heeft... dat heeft iedereen wel denk ik :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:21

Geryon schreef:

Met verkeerde been uit bed gestapt :D En euhh mijn vriend is verder gewoon te vertrouwen en je weet niet wat tussen ons de eerste paar maanden heeft afgespeeld. Maar ik ben tot nu toe geen enkele vent tegen komt die niet fantaseert.

Maar je vind niet leuk als je vriend fantaseert over anderen. Hij mag niet flirten. Dus volgens mij zijn er degelijk regels.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:21

_San87_ schreef:
Geryon schreef:

Er zijn mannen die wel te vertrouwen zijn en er zijn mannen die geen behoefte hebben om te fantaseren over iemand.

Zo beter?

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:22

Geryon schreef:
_San87_ schreef:

Er zijn mannen die wel te vertrouwen zijn en er zijn mannen die geen behoefte hebben om te fantaseren over iemand.

Zo beter?

Jup. Dat eerste klopt. Dat tweede, daar ben ik het niet mee eens. Iedereen fantaseert, in meerdere of mindere mate.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:23

love_western schreef:
Geryon schreef:

Met verkeerde been uit bed gestapt :D En euhh mijn vriend is verder gewoon te vertrouwen en je weet niet wat tussen ons de eerste paar maanden heeft afgespeeld. Maar ik ben tot nu toe geen enkele vent tegen komt die niet fantaseert.

Maar je vind niet leuk als je vriend fantaseert over anderen. Hij mag niet flirten. Dus volgens mij zijn er degelijk regels.

Ik ben niet met het verkeerde been uit ben gestapt, maar ik vind het een rare opmerking van je dat je dus blijkbaar je vriend niet kan vertrouwen.

Mijn vriend denkt er precies hetzelfde over als mij. Er zijn dus geen regels.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:23

_San87_ schreef:
Geryon schreef:

Zo beter?

Jup. Dat eerste klopt. Dat tweede, daar ben ik het niet mee eens. Iedereen fantaseert, in meerdere of mindere mate.

Oeps _O- Ik bedoel over anderen :')

edit: over anderen dan de partner

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:28

Geryon schreef:
love_western schreef:

Ik ben niet met het verkeerde been uit ben gestapt, maar ik vind het een rare opmerking van je dat je dus blijkbaar je vriend niet kan vertrouwen.

WTF :oo Ik mijn vriend niet vertrouwen _O- Dat is het leukste wat ik vandaag gehoord heb. Interesseert mij het nou als fantaseert over mega mindy (veel mannen vinden haar blijkbaar lekker _O- ) of over mijn buurvrouw (maar dan zal ik wel twijfelen over zijn smaak :') )

Ik heb zo ook mijn fantasieën en nieuwsgierigheid. Maar wij daar eerlijk over en hebben meestal de dikste lol dan.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:29

Iedereen fantaseert over anderen dan de partner. Of denkt op zijn minst over andere personen na in de vorm van 'oh, zij is knap', 'oh, hij heeft een goede kont'. Ik geloof niet dat er mensen zijn die nooit fantaseren over een andere persoon dan de partner. Dat gaat er bij mij echt niet in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:30

_San87_ schreef:
Iedereen fantaseert over anderen dan de partner. Of denkt op zijn minst over andere personen na in de vorm van 'oh, zij is knap', 'oh, hij heeft een goede kont'. Ik geloof niet dat er mensen zijn die nooit fantaseren over een andere persoon dan de partner. Dat gaat er bij mij echt niet in.

Bij mij ook niet, om heel eerlijk te zijn :o

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:32

love_western schreef:
Geryon schreef:

WTF :oo Ik mijn vriend niet vertrouwen _O- Dat is het leukste wat ik vandaag gehoord heb. Interesseert mij het nou als fantaseert over mega mindy (veel mannen vinden haar blijkbaar lekker _O- ) of over mijn buurvrouw (maar dan zal ik wel twijfelen over zijn smaak :') )

Ik heb zo ook mijn fantasieën en nieuwsgierigheid. Maar wij daar eerlijk over en hebben meestal de dikste lol dan.

'Je vriend' was bedoeld in het algemeen.

Dit zijn jouw woorden: ''Hoe kun je nou weten als je vriend nou fantaseert over de vrouw die hij die dag gezien heeft :') Ze kunnen wel zeggen dat ze dat niet doen. ''

Daaruit begrijp ik dus dat men de partner niet kan vertrouwen (op dat gebied) en dat ik dus mijn vriend niet kan vertrouwen 'want hij kan we zeggen dat hij het niet doet maar misschien doet hij het wel'. Dat vind ik een nare reactie. Mijn vriend liegt daar niet over tegen mij. Zijn we juist heel open in.

_San87_ schreef:

Ik bedoel dan ook geen dingen zoals 'oh zij is knap' en 'oh zij heeft een lekker lichaam'. Zoals ik al schreef oordelen ik en vriend daar vaak ook zelf over..

Ik bedoelde fantaseren over fysieke handelingen met een ander. Sorry als ik dat niet duidelijk heb gemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:33

Voor mij is het normaal dat mijn vriend fantaseert. Over mij of over anderen, geen idee, maar ik kan het toch niet controleren want hij zit aan de andere kant van de wereld. Ja, ik weet dat hij wel eens filmpjes kreeg/krijgt van collega's en dergelijke, maar ook daarin hou ik 'm niet tegen. Dan heb ik liever dat hij daar tevreden mee is en zich kan inhouden tot hij thuiskomst dan eentje die bij de minste aanleg in de haven de dames ter plekke gaat opzoeken.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:35

Het gaat er bij mij ook niet in dat een persoon nooit in zijn of haar leven fantaseert over fysieke handelingen met een ander, of degene die fantaseert nu een relatie heeft of niet.

silmitan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:40

Of zoenen met een ander als vreemdgaan gezien wordt, zal door mensen verschillend worden beoordeeld. Als maar duidelijk is in een relatie hoe je daar samen over denkt, of evt. duidelijk afspraken over maakt.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:41

_San87_ schreef:
Het gaat er bij mij ook niet in dat een persoon nooit in zijn of haar leven fantaseert over fysieke handelingen met een ander, of degene die fantaseert nu een relatie heeft of niet.

Dat kan ik snappen.

Ik walg eerder van de gedachte een ander aan te raken, dat dat ik erover fantaseer.

Wellicht dat dat over jaren wel anders is als de spanning tussen ons helemaal weg is, maar dat zien we dan wel :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:49

Aan een relatie moet je blijven werken :) Dus als spanning weg is, dan moet je wat anders verzinnen. Waardoor het wel weer spannend word. Gelukkig tussen mij en vriend nog niet gebeurd.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:50

love_western schreef:
Aan een relatie moet je blijven werken :) Dus als spanning weg is, dan moet je wat anders verzinnen. Waardoor het wel weer spannend word. Gelukkig tussen mij en vriend nog niet gebeurd.

Ben ik met je eens :D