Ik mis je... WINTER!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 23:55

Agossie schreef:
Of jullie kunnen verhuizen naar Afghanistan. Lekker warm.

Haha, kan ook, maar dat durf ik niet, schijnt het gevaarlijk te zijn.. blijf je rennen, krijg je het alleen maar warmer van. Ik zit hier prima, ik houd best van Nederlands weer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 23:55

44Myrthe44 schreef:
Van mij mag de lente/zomer het hele jaar duren.
Wintertenen, dekens, scheren, ijskoude handen zonder gevoel, 3 truien en nog kippenvel hebben, gebroken arm door glijpartijen met de fiets, ijslagen op de weg, wedstrijden die afgelast worden, gure wind en hagel waardoor je gezicht bevriest, blauwe benen en bloedneuzen door de kou en ga zo maar door.
Ik ben zo extreem gevoelig voor kou, slaap in de winter bijna 12 uur per dag en voel me toch de hele winter niet fit. I hate it!

Daarom heb ik ook de pest aan de winter. Alleen zit ik in de zomer met de dekens :D
Ik ben ook extreem gevoelig voor kou. IN de winter en het begint nu ook al op frissere dagen, heb ik 7 dode tenen en 6 dode vingers, bah.

_Sanne

Re: Ik mis je... WINTER!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 00:23

Jaa de winter <3

Werk in een winkel en heb vandaag al handschoenen, mutsen en sjaals in de winkel gelegd. Toen ben ik erg enthousiast begonnen aan kerst in de winkel leggen, totdat ik er achter kwam dat dit toch wel erg vroeg is.. Dus heb ik mezelf maar even uitgelachen en ben er mee gestopt :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 00:27

Ik was bij de action en daar lag ook al kerstversiering en met pepernoten kun je ook je buik alweer vullen.

Jankeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 07:52

Heerlijk herfst. Ik kijk er naar uit! :j

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 07:55

WINTER!!!! Ik <3 van winter!!!!!!!!!!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 09:01

Herfst vind ik nog erger dan de winter. Er zijn in praktijk maar een aantal mooie dagen. Meestal gore regen en oliebol :+

mandy358

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 09:55

Agossie schreef:
Mandy, als je om de zoveel cm een tie rip om je fietsband bind, heb je bijna hetzelfde effect als sneeuwkettingen en veel meer grip op de fiets in de sneeuw. http://www.fietsen.123.nl/entry/12647/w ... t-zelf-tip

Dankjewel die ga ik onthouden!! :D

En nee de herfst sla ik liever over, altijd wind en regen bah -O-
Ga maar van een heerlijke zomer naar een prachtige winter met goed sneeuw en ijs <3

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 10:06

Pff ik krijg altijd n winterdip.. hou niet van kou, mijn tenen zijn nu al wit en dood savonds..
ben om de haverklap ziek... maar als het heeft gesneeuwd en de zon schijnt kan ik er wel van genieten.. hrlaas is dat un NL hoogstens een paar dagen per winter..

in februari ben ik uitgerekend van ons eerste kind en hoop van harte dat het na zijn geboorte snel voorjaar en warmer wordt! :)

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 10:23

Weer een wintertopic! *\o/* In het vorige wintertopic zat ik nog in Vancouver, dus ik associeer dit meteen met dat geweldige winter gevoel, de prachtige witte bergen en heel veel pepernoten kopen uit het Nederlandse winkeltje :9

Ik hou van de zomer en van het lekkere weer, maar ik vind de winter ook niet erg hoor! Gezellig met een grote bak chocomelk met een flinke toef slagroom, kaarsjes aan (al staan die het hele jaar bij ons aan :D) lekker onder een dekentje zitten. Alleen 's ochtends vroeg is het niet heel erg fijn met het opstaan, maar daar denk ik dan nog maar niet in :=

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 10:32

Ik kan niet wachten tot het winter is! Iedere keer als ik thuis kom voor de kachel zitten, warme chocolade melk, winterkleren. Winter Efteling! :D Laat maar komen die winter! :)

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 10:41

Winter vind ik eigenlijk ook wel prima. Wandeling door de sneeuw en dan daarna opwarmen met warme chocolademelk of glühwein. Overigens is de winter alleen maar leuk als mijn wintersportoutfit in de buurt is, ik ben een ontzettende koukleum!
Die herfst die er ieder jaar weer aan vooraf moet gaan is juist verschrikkelijk! Altijd maar die vervelende regen, waardoor je volledig verkleumt raakt. Daarnaast is het dan ook al koud, maar dan zonder de leuke sneeuw om je op te vrolijken.

Mandy358, herfst overslaan kan gewoon hoor. Begin september vertrekken naar Australië en dan pas terugkomen als het winter is. Is mijn methode dit jaar, op het moment is het hier in Melbourne wel nog wat frisjes, graadje of 17, maar dat zal snel beter worden en dan begint in Nederland juist de herfst...

alexonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 10:44

Jaaaaa, kan niet wachten tot de eerste sneeuwvlokjes weer naar beneden dwarrelen.
En sinds ik afgelopen januari een tijdje in Zweden heb gezeten, ben ik qwa kleding winterproof tot -30 graden hahaha.

Voor een ieder die problemen heeft met de kou, geniet nog even van deze "warme" nazomer, want volgens mij krijgen we een super mooie koude winter dit jaar.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 10:44

Kom maar op met de wat koudere dagen à la 5-10 graden.
Verder hoeft het kwik niet te zakken voor mij :+

Maar in die warme dagen heb ik geen zin meer :x Het is mooi geweest :)

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 10:46

Nou geef mij nog maar 6 maanden zon ik ben in de herfst geboren ik haat regen kou sneeuw en eigenlijk alles wat uit de lucht komt hahahaha.
Ik zeg altijd dat ik in een verkeerd land ben geboren ;)

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 10:51

Winter <3 :brr: *\o/* <3

Ik kan echt niet wachten tot het eindelijk zover is! Zit nu een half jaar in Finland en laat die winter maar snel komen. Iedereen verklaarde me voor gek dat ik hierheen ben gegaan. 'Weet je hoe koud het daar in de winter is?!' Héérlijk <3 M'n snowboardje was het eerste wat ik in de auto heb gegooid met inpakken.
Het kan hier alleen nogal verschillen wanneer de winter aanbreekt...met heel veel pech ben ik alweer thuis als de echte sneeuw hier komt -O- *doet sneeuwdans* Dus ook maar een bezoekje aan Lapland en Noord-Zweden in december/januari :))

Hmm lekkere ijskou buiten (was van de week 's ochtendsvroeg al een klein beetje :D ), mutsen op, truien aan, languit op de bank met een oversized hoodie, warme choco en dekentjes <3

Latruda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 11:12

Ik vind beide heerlijk.

Zowel de zomer.
Afbeelding

Als de winter.
Afbeelding

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 11:15

Prachtige foto's! De laatste met al die sneeuw... Hopelijk wordt het een beetje een goede/mooie winter dit jaar!

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 11:19

Ik heb 1 regel: Als het ijskoud word, mag het alleen maar 10 centimeter sneeuwen. En anders heb ik er de pest aan!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 11:19

Heerlijk een echte winter, bij mij wordt het alleen zomer... :')

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 11:22

Ik vind altijd die twee weken rond kerst en oud en nieuw mag het best ff sneeuwen en lekker zonnetje erbij. Alle winterfoto's weer gemaakt en dan weg ermee!

ValerieM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 11:26

Ik vind de winter ook wel iets knus hebben hoor.
heerlijk met een dekentje op de bank, warme chocomel. Dikke truien en jassen.
Wintersport <3
Wat sneeuw betreft in Nederland: ik vind het heerlijk.... zolang ik niet met de auto weg hoef :o

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 11:35

Mijn verjaardag, in de kerstvakantie *\%/*

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 11:44

Neeee geen winter!! Niet meer kunnen paardrijden omdat er overal sneeuw ligt. Of de grondisdan giga bevroren, elke ochtend krabben, de hond uitlaten in de kou, vroeg en lang donker, neeeeeeej geen winter!

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 11:50

Totaaaaal geen zin in.. Ik haat winter en herfst, ik heb liever warmte! :j