KLAGEN Gewoon omdat het kan en opluchtend kan werken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:32

Tja, een legging is iets voor onder een rok. Al is het gedrag nog steeds uiterst irritant.

Snorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:32

De school heeft het wifi wachtwoord veranderd en ik weet niet wat het nieuwe wachtwoord is :(

Tigress

Re: KLAGEN Gewoon omdat het kan en opluchtend kan werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:33

kheb verschrikkelijke koppijn niet maar niet weggaat >.<

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:34

En als iedereen hier in huis zich is gewoon niet bemoeit met hoe ik me voel en me gewoon met rust laat, zal ik me al een stuk beter voelen |o

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:34

Mizora schreef:
Tja, een legging is iets voor onder een rok. Al is het gedrag nog steeds uiterst irritant.

Maar ik draag altijd leggings omdat ik broeken echt niet vind zitten, dus dat is niemand anders gewend

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:37

Rachelle_K schreef:
Ik ga ook even lekker klagen over school -:(- Iedereen loopt in korte broek en hempjes omdat het zo warm is, en omdat ik het niet fijn vind om een korte broek aan te doen deed ik een legging aan met een korte top, maar dat is dan blijkbaar heel vreemd want ik zag om de minuut mensen over me praten en aanstaren >;) En dan blijf ik ze aankijken omdat ik gewoon door heb dat ze over me praten en dan schijnheilig lachen.. :roll:

Misschien had je een kamelenteen :+

Ewona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:38

Ik ga ook eens komen klagen :o
Vanavond rond 19 u komen ze een paar honderd pakjes hooi afleveren.
Ik zie er echt tegenaan om die naar binnen te halen, veel werk, warm weertje... maar ja het hoort er natuurlijk bij.
Maar door mijn fibro weet ik dat er achteraf weer de tol voor moet betalen en daar BAAL ik dus van !!!!
Zo !!! Dat lucht op !!!
(maar goed dat mijn ventje het niet weet dat ik hier zit te klagen) _O-
Fijn dat het even mag. :D

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:39

Neehoor, want het is geen standaard zwarte legging, maar echt een redelijk dikke waar je in geen enkele manier een cameltoe krijgt. En ik draag ze altijd, dus het ging wss meer om mn blote buik

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:42

Ik zweet me de touwtyfus /klaag.

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:46

Door mijn stomme ** broer word het internet er afgehaald om 11 uur, anders gaat ie door met gamen.
Doei doei hele nacht opblijven.. Pff.

En het is warm. Veel te warm. f*ing warm. Geef mij maar winter.

En dan nog niet te zeuren over die poedersuiker buren naast ons die zo nodig moeten bouwen tot 10 uur savonds..

Maleficent

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:47

Ik ga weer zeuren :+ omdat ik het verkeerde wiskundeboek heb, hem morgen dus moet ruilen en daardoor mijn hw niet kan maken en morgen de school dus ga verlaten met een berg strafwerk

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:48

Ik kom ook even lekker meeklagen!

Was deze week express vroeg begonnen met leren voor SO voor morgen. Dinsdag had ik de helft al geleerd.
Woensdag had ik migraine en kon ik niet leren en nu moet ik lekker in deze hitte de andere helft leren!
Verder had ik vanmorgen weinig tijd en dus gewoon mijn lange spijkerbroek aangedaan, ik smolt bijna!
En nu ga ik weer lekker verder met leren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:51

Ik ga klagen omdat die t*r*ng computer het niet gewoon is normaal kan doen. Gelukkig is bokker PascalB mij nu aan het helpen in m'n topic, thanks! +:)+

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 19:03

Dat mijn laptop word afgepakt morgen!! _-:(
En mijn reactie tegen mijn vader, dat ik dan echt even niet meer thuiskom, waardeerde die niet zo..
Kan iemand mij in godsnaam helpen om hier een weekje weg te komen? Word helemaal gek van al die ruzies

Fry

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 19:06

IK HAAT MIJN BEUGEL
hihi, kan ik mij hier melden... heb teveel te klagen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 19:06

BenteMaxime schreef:
En mijn reactie tegen mijn vader, dat ik dan echt even niet meer thuiskom, waardeerde die niet zo..
Kan iemand mij in godsnaam helpen om hier een weekje weg te komen? Word helemaal gek van al die ruzies

Ik heb nog wel een luchtbed vrij. :)

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 19:07

Doanique schreef:
BenteMaxime schreef:

Ik heb nog wel een luchtbed vrij. :)

Kan er eventueel ook nog zelf 1 meenemen :+
Maar graag!! Denk dat ik ze de week ook niet ga missen ofzo zeg, jeeeetje mina

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 19:09

Ugh, ruzies.. ik weet er alles van. Vroeger nooit last van gehad maar tegenwoordig ben ik brutaal omdat ik een eigen mening heb 8)7

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 19:15

Sommige mensen... anszjhcgSBVAZCGTsvb -O-

_gitte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 19:16

Ik was van de week speciaal een uur vroeger opgestaan om nog te kunnen douchen voor ik ging werken.
Stond ik onder de douche, blijkt er ergens in het dorp een waterleiding gesprongen te zijn en zat heel het dorp zonder water........ En daar sta je dan een uur vroeger voor op -:(-

Fry

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 19:18

Sommige jongens.....

elle108030

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 19:22

grr huiswerk, denkt school dat ik geen leven heb ofzo -:(- en dan die warmte in 28 graden naar huis fietsen is onmogelijk. _-:(

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 19:23

Ik gezeik heb met mijn werkgever die nog steeds geen loon heeft gestort. En mijn pa mijn chanteerd met van alles kon er nog wel bij vandaag!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 19:24

Bente :(:)

Ik kom ook nog even klagen. Morgen mijn masterproefverdediging, en ik doe zo wat in mijn broek. Ik heb echt een heel vreemd onderwerp, ik zag er al lang niks goeds van komen, maar op aanraden van mijn professor toch maar doorgezet. En nu voel ik me pokkeonzeker, ik word er onwel van -O-

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 19:27

miss_lizje schreef:
Anoli schreef:

Wat naar zeg. Ik heb ook pas vorige week mn P gehaald en ben nu begonnen in het 3e jaar. Maar (misschien) dankzij de kleine opleiding leeft iedereen heel erg mee met elkaar bij ons :j

Word helaas alleen maar naarder, vandaag tijdens Organische Chemie 2 had ik een vraagje aan 1 van die meiden naast me. Zegt ze lomp "ja dat moet je wel weten, is stof van Organische Chemie 1, ow wacht, jij was de P loze die Organische Chemie 1 nog over moest doen. Kijk maar in je boek, ik ga me niet bezig houden met onderwerpen uit de eerste".

Echt heb op mijn handen moeten zitten en op mijn tanden moeten bijten om niet uit me slof te schieten. Wat haat ik die graftrut. Liefst donder ik haar zo die trappen in de collegezaal af, en mocht ze de val met alleen blauwe plekken af komen trap ik graag nog even na. Ze heeft al een 1 of andere vete tegen mij (loopt de boel op te jutten enzo tegen mij), de enige reden dat ze nog bij mij komt zitten is omdat 1 meisje waar ik redelijk mee omga ook bij het kliekje hoort.
Ben nu gewoon mega boos en vooral verdrietig dat mensen zo gemeen kunnen zijn. Lig al niet lekker in de groep omdat ik " en nuchtere Rotterdammer ben" zoals ze dat zeggen in Leiden. Ik doe niet mee met al dat formele gedoe en ben kennelijk te veel mijzelf ofzo. Pff had zo gehoopt dat het 2de jaar beter zou zijn * NOT*.

Jeetje wat een gedoe zeg...
Hier helpen studiegenoten elkaar gewoon, met regelmaat uitleg gekregen over een opdracht of hoofdstuk als ik iets niet snapte... Geen medestudent die daar moeilijk over doet :n

Apart hoor want zoveel verschilt onze opleiding niet denk ik zo als ik je profiel bekijk, en dan verwacht je toch een beetje hetzelfde soort mens... tenminste hier op de opleiding zie je dat wel, veel hetzelfde type mens... vriendelijk, behulpzaam en gezellig... tuurlijk wel mensen waar ik niet mee overweg kan of niet zo aardig vind, maar over het algemeen toch iedereen wel behulpzaam :j