Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rachelle_K schreef:Ik ga ook even lekker klagen over schoolIedereen loopt in korte broek en hempjes omdat het zo warm is, en omdat ik het niet fijn vind om een korte broek aan te doen deed ik een legging aan met een korte top, maar dat is dan blijkbaar heel vreemd want ik zag om de minuut mensen over me praten en aanstaren
En dan blijf ik ze aankijken omdat ik gewoon door heb dat ze over me praten en dan schijnheilig lachen..
omdat ik het verkeerde wiskundeboek heb, hem morgen dus moet ruilen en daardoor mijn hw niet kan maken en morgen de school dus ga verlaten met een berg strafwerk
Doanique schreef:BenteMaxime schreef:Dat mijn laptop word afgepakt morgen!!![]()
En mijn reactie tegen mijn vader, dat ik dan echt even niet meer thuiskom, waardeerde die niet zo..
Kan iemand mij in godsnaam helpen om hier een weekje weg te komen? Word helemaal gek van al die ruzies
Ik heb nog wel een luchtbed vrij.

en dan die warmte in 28 graden naar huis fietsen is onmogelijk.
miss_lizje schreef:Anoli schreef:
Wat naar zeg. Ik heb ook pas vorige week mn P gehaald en ben nu begonnen in het 3e jaar. Maar (misschien) dankzij de kleine opleiding leeft iedereen heel erg mee met elkaar bij ons
Word helaas alleen maar naarder, vandaag tijdens Organische Chemie 2 had ik een vraagje aan 1 van die meiden naast me. Zegt ze lomp "ja dat moet je wel weten, is stof van Organische Chemie 1, ow wacht, jij was de P loze die Organische Chemie 1 nog over moest doen. Kijk maar in je boek, ik ga me niet bezig houden met onderwerpen uit de eerste".
Echt heb op mijn handen moeten zitten en op mijn tanden moeten bijten om niet uit me slof te schieten. Wat haat ik die graftrut. Liefst donder ik haar zo die trappen in de collegezaal af, en mocht ze de val met alleen blauwe plekken af komen trap ik graag nog even na. Ze heeft al een 1 of andere vete tegen mij (loopt de boel op te jutten enzo tegen mij), de enige reden dat ze nog bij mij komt zitten is omdat 1 meisje waar ik redelijk mee omga ook bij het kliekje hoort.
Ben nu gewoon mega boos en vooral verdrietig dat mensen zo gemeen kunnen zijn. Lig al niet lekker in de groep omdat ik " en nuchtere Rotterdammer ben" zoals ze dat zeggen in Leiden. Ik doe niet mee met al dat formele gedoe en ben kennelijk te veel mijzelf ofzo. Pff had zo gehoopt dat het 2de jaar beter zou zijn * NOT*.