Wat voor kinderstreken haalde jij uit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 19:23

larissa288 schreef:
oja. toen ik 12 was speelde ik het spel howrse. je kan daar dus pasjes kopen voor 1.50. ooit was daar een actie dat je een goddelijk paard kon winnen , dus ik stiekem heel veel pasjes gekocht via de huistelefoon. Uiteindelijk heb ik 302 pasjes gekocht en dat goddelijk paard niet gewonnen.... ik had dus niks door :+ todat mijn vader bijna neerveel na het zien van te telefoon rekening...ong 450 euro :=

Dat is wel een hele pijnlijke xD :')

paardje1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 19:40

Leffroi schreef:
paardje1983 schreef:
met een stadsjochie bij een wei staan en zeggen dat je tegen de stroomdraad durft te plassen. voordoen en zo gaan staan zodat het lijkt of je er tegen aan plast maar net ernaast plast. tegen de jongen zeggen nou jij, en dat hij de volle laag krijg.

Dat trucje werkt niet xD hij heeft je dus voor de gek gehouden!
Laatst bijgewerkt door paardje1983 op 06-09-13 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt

paardje1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 19:41

Leffroi schreef:
paardje1983 schreef:
met een stadsjochie bij een wei staan en zeggen dat je tegen de stroomdraad durft te plassen. voordoen en zo gaan staan zodat het lijkt of je er tegen aan plast maar net ernaast plast. tegen de jongen zeggen nou jij, en dat hij de volle laag krijg.

Dat trucje werkt niet xD hij heeft je dus voor de gek gehouden!

Op school voetbalden we altijd in de pauze. De 'beste' meisjes mochten zeer zeldzaam mee doen met de jongens waaronder ik. In de tegenpartij (1 groep hoger) zat een heel misselijk mannetje en liet me constant expres struikelen. Was er na een paar keer zo flauw van dat ik hem duwde (en dat was lef hoor, tegen iemand die een groep hoger zat!) en vervolgens wilde ik weer verder met het spel. Maar hij kwam me achterna en liet me nog 1 laatste keer struikelen en ik ging GIGANTISCH op m'n smoel. Heb me toen niet bedacht, ben op gestaan en heb hem vol in z'n kruis getrapt (en uiteraard zag juf alleen dat). Heb er aardig straf voor gehad en nee, ben er uiteraard niet trots op. Maargoed, zo denk je niet als je zo jong bent ;)

ik hield hem voor de gek. hij kreeg stroom en ik moest erom lachen.

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 19:42

Leffroi schreef:
larissa288 schreef:
oja. toen ik 12 was speelde ik het spel howrse. je kan daar dus pasjes kopen voor 1.50. ooit was daar een actie dat je een goddelijk paard kon winnen , dus ik stiekem heel veel pasjes gekocht via de huistelefoon. Uiteindelijk heb ik 302 pasjes gekocht en dat goddelijk paard niet gewonnen.... ik had dus niks door :+ todat mijn vader bijna neerveel na het zien van te telefoon rekening...ong 450 euro :=

Dat is wel een hele pijnlijke xD :')

haha ja.ik baalde dr ook echt van :')

_Silke

Re: Wat voor kinderstreken haalde jij uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 20:58

Ik denk wel dat dat trucje werkt hoor :D
Mijn vader zat vroeger in de chiro en ze gingen geregeld naar de heide.
Moest er een jongetje dringend plassen en plaste richting de draad,
Met als gevolg dat ie met open benen terug naar huis kan lopen...

I wish i was there :p

Djura99

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 21:04

Ik heb ook veel uitgehaald vroeger :')

-met stoepkrijt (heel lelijk) op de muren van de muren tekenen :') a
-Op de muur binnen tekenen met stift :')
- in huis rolschaatsen
-glazen in winkels omstoten
-yoghurt uit de kast pakken en het samen met de hond opeten
-...

en dan met een lief engelgezichtje naar mama kijken, want...ik deed het niet expres :')

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 21:58

_Silke schreef:
Ik denk wel dat dat trucje werkt hoor :D
Mijn vader zat vroeger in de chiro en ze gingen geregeld naar de heide.
Moest er een jongetje dringend plassen en plaste richting de draad,
Met als gevolg dat ie met open benen terug naar huis kan lopen...

I wish i was there :p

Het is getest bij Myth Busters en het schijnt niet te kunnen. De straal ( :') ) is er te onregelmatig voor

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:22

Ik ben nu ook nog kind, dus ik haal regelmatig nog wel wat streken uit ... :')

Het laatste wat ik me kan herinneren was tijdens de zomervakantie met 2 vrienden van me, we gingen de oude school eens verkennen. Eerst moesten we langs een poortje dat gewoon open stond, daarachter was een héél hoge draad waar je niet tussen en ook niet onder kon. Zijn we even rond die draad gaan lopen, ja hoor, onderaan die draad was een gat, zijn we daar onderdoor gekropen en hebben we de school van buitenaf zitten te bestuderen. Tot er plots, zomaar, *floepie* 2 mensen over de haag kwamen kijken omdat onze fietsen daar stonden. Ging mijn vriend (gewoon een vriend :} ) even uitleggen wat we daar deden, zei hij dat dat poortje open stond en ja hé we wouden nog even naar de oude school komen kijken. Niet helemaal waar dus.xD
-Ik klom ook heel vaak in bomen, nu nog steeds eigenlijk.
-Stiekem een snoepje opeten in de winkel.
-In de vinger van mijn moeder bijten toen ik klein was, en hard.
-Ik had eens heel veel lieveheersbeestjes gevangen, ik liet ze allemaal 'vrij' in huis...:')

Ohohoh, een vriendin van me woont naast een plein waar af en toe feesten georganiseerd worden en als je in de keuken staat heb je een groot raam waar je al die mensen ziet passeren, gaan wij met ons 3'en naar alle mensen zwaaien die voorbijkomen, loopt daar een vrouw voorbij, wij allemaal zwaaien natuurlijk, lacht zij gewoon vriendelijk terug en loopt door, loopt ze plots weer terug naar het raam toe en kijkt zo van 'Ken ik jullie?', wij gingen echt stuk, die arme vrouw._O-

Zo'n dingen als geld aan een touwtje hangen heb ik nog nooit gedaan, ik denk dat ik het eens moet proberen.xD

Ik heb geloof ik nog wel wat uitgestoken, ik kom er alleen niet op.:')

[Edit]
- Buiten op het terras gaan staan en als er iemand langs komt een heel scherp vogelgeluidje na doen, gezichten dat je soms ziet. Er was zelfs eens een vrouw die onder een auto ging kijken of er geen 'vogel' zat ... :')
-Met een laser op de muren/voetpad schijnen als er mensen langslopen, zo hadden ik en mijn vriendin de meisjes van de scouts weggejaagd, die gingen heel hard rennen._O-

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 12:58

+ 2 keer avondstudie krijgen op één week. Eerste keer samen met een vriendin, we hadden studie en de leerkracht was even weg, dus wij gingen naast onze stoel staan en we wouden naar elkaar buigen, komt die leerkracht natuurlijk binnen, leerkracht houdt niet echt van ons dus kregen we avondstudie. Tijdens de avondstudie gaf ik een briefje door aan mijn vriendin tot hoe laat de studie duurde, juist ja, mocht ik vrijdag terug gaan.:')

Om 7 uur op school zijn en door het gebouw rennen is ook heel leuk natuurlijk. :o

Toen ik klein was en nog tegenover mijn buurjongetje woonde (die ik nu al 14 jaar ken, mijn hele leven dus xD) kwam hij op het geniale idee om de wasknijpers van de net opgehangen witte was los te maken, kleren lagen allemaal verspreid op de grond.
Ik had het zusje van mijn buurjongen ook eens 'per ongelijk' tussen de poort gestoken, of we lieten haar achter of we maakten haar bang. Nu komen we wel gewoon overeen._O-

Ik ving vroeger ook altijd muizen en andere dieren die ik kon vangen, ik mocht ze alleen nooit houden.

Met de kat proberen te wandelen, ging niet echt goed.(':
Met het konijn proberen te wandelen.

Een paar jaar geleden had ik een gekortwiekte valkparkiet, dus ik dacht, ik neem hem lekker mee op mijn schouder naar het park. Niet dus, vogeltje schrok van de werkmannen en nam de vleugels. Vloog hij in een tuin van mensen waar een ongelooflijk hoge muur stond, per geluk hing er helemaal bovenaan een beetje gaas waar ik mijn vingers in kon steken als ik een beetje sprong en kon ik me zo naar boven trekken. Had ik mijn vogel maar snel uit de tuin van die mensen gehaald, spring ik terug van die muur af, gaat hij terug vliegen.-_- Ben zo nog in 3 andere mensen hun tuin gekropen met gelukkig minder hoge muren. Dat was de laatste keer dat ik hem mee nam naar het park. De andere vogel die nog in het kooitje zat had ondertussen heel de buurt bijeen geroepen.:')

sophianemo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 13:05

Op de vensterbank zitten, zo vaak dat je erdoorheen zakt.. Haha

Heel hard tegen glazen deuren aan rennen en dan er dwars doorheen vliegen.. Heen, weer, heen, BAMMM.. Auw, haha

sophianemo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 13:07

Oja, en natuurlijk stiekem met je vriendinnen snoepje pikken uit de kruidvat en je dan een BADGIRL voelen. Haha

Myrthe92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 14:36

Ik weet nog wel dat ik altijd met twee vriendinnen toen we in groep 7 of 8 zaten op straat gingen staan, en als er dan een fietser voorbij kwam zonder te vragen achterop springen! :') Je had die gezichten soms moeten zien..

Heb ook een keer toen ik de kleur van de muur in m'n kamer zat was de boel overnieuw 'geschilderd' met waterverf! Ik kon niet slapen, dus dat leek me wel een leuk klusje... de volgende ochtend kon ik rennen! :+

Oja, en ben ook een keer samen met een vriendinnetje die bleef logeren uit het raam geklommen op de schuur, dat was een half uurtje leuk totdat we het koud kregen en weer naar binnen wilden, toen bleek dat het te hoog was om terug te klimmen. We hebben nog een uur buiten gezeten voordat we durfden te roepen dat we vast zaten!

Mooie tijd!

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 14:52

Het si niet echt een streek, maar ik maakte mijn moeder iedere nacht wakker om TV te kijken omdat ik niet kon slapen :')

FemkeUtah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 15:01

Myrthe92 schreef:
Ik weet nog wel dat ik altijd met twee vriendinnen toen we in groep 7 of 8 zaten op straat gingen staan, en als er dan een fietser voorbij kwam zonder te vragen achterop springen! :') Je had die gezichten soms moeten zien..

:') dat vind ik echt een leuke hahaha

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 15:07

Een stinkbom op school, nou dat was wat. En een keer traangas in de wc pot, en een trekrotje van de wc deur klink naar het fontijntje dus als de deur open ging, KNAL. Ik zat ik met een paar meiden in de zandbak van het schooltje tegen over ons huis. Ik had niks er van verteld, ging de voor deur open mijn moeder kijkt me aan en zegt, hier komen jij NU. Huh wat is er vragen de meiden, dus ik zei ik heb geen idee. Nou boos dat ze was, de poes helemaal in shock, oeps.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 15:28

Ohja, ik weet er nog een _O-

Op het VMBO (niet écht kind, meer tiener) hadden ik en m'n beste vriendin de geniaalste ideeen..
Zo kwam ik nu op een vreemd idee.

De deuren bij ons op de wc konden heel makkelijk op slot en van slot worden gedraait met een sleutel. We hebben 1 wc (niet wcpot, maar gewoon de ruimte) helemaal volgestopt met wc papier. Gewoon de hele rollen uitrollen en op een hoop gooien. Aan het einde van de dag kwam de hoop wc papier tot ons hoofd _O-

Niemand is er ooit achtergekomen dat wij het waren geweest, al hadden ze wel zo'n flauw vermoeden :+
Vind het nog steeds jammer dat ik daar geen foto meer van heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 15:39

Zelf was ik heel braaf eigenlijk, maar een beroemd verhaal bij ons in de familie is dat mijn neefjes eens opa's nieuwe auto hebben gewassen.
Met stenen :')