Bindingsangst in een relatie van 6 jaar..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 21:54

Wat een triestig geval, die kerel. Idd, hij is de verliezer. Jij komt hier nu beter achter dan wanneer er wel al een zwangerschap of kind in het spel zou zijn. Heb het ook al meegemaakt: bedriegers die de ander zwartmaken in heel de wereld om hun eigen fouten te maskeren. Zielig gewoon, en vroeg of laat lopen ze wel eens keihard tegen de muur.

witteRaaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-13 22:25

@varekaj: ik weet het, ik ben hier erg naïef in geweest de voorbije weken wat het bankwezen betreft. Ik durfde het zelf niet om zomaar de verdeling te maken... Zelfs als ik weet bijna met een poot buiten te staan hield ik rekening met hem. Stom stom. Maar goed, ik heb nog wel wat achter de hand mocht hij mij niet cash terug betalen... Dan speel ik mee en neem ik iets van hem mee dat evenveel waard is qua waarde denk ik. Maar eerst wacht ik morgen af, als alles geregeld wordt.

Wat zou ik trouwens volgens jou moeten af printen en ophangen? Ik snap hem niet... :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 22:48

Die prent met die uitspraak over karma :D

witteRaaf

Re: Bindingsangst in een relatie van 6 jaar..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-13 07:49

Of met lipstick op de spiegel, lekker dramatisch toch? :):)

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 08:45

witteRaaf schreef:
Of met lipstick op de spiegel, lekker dramatisch toch? :):)

That's the spirit!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 08:51

Ik snap niet wat je daar nog mee wint. Zelf zou ik toch helemaal niks doen. Zo'n zak is het niet waard om kinderachtige wraak op te nemen. Laten zien dat hij het niet waard is om energie op te verspillen is toch de ultieme wraak.

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 08:55

ach, laat ze toch even haar kleine wraakzucht gunnen. Daarom moet ze dat nog niet doen, maar aan zoiets denken kan al voldoening geven!

witteRaaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-13 08:56

In mijn gedachten zou ik vele andere dingen doen Maarten, die wraaklustiger zijn dan wat lipstick op een spiegel kladden :).
Maar daar steek ik inderdaad geen tijd in (zoals Dana zegt :) )
Laat karma z'n werk maar doen denk ik... :)

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 08:58

karma alwaus hits you in the face...
het is gewoon iets waar je niet aan ontsnapt... vroeg of laat...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 12:52

Haha bedenken is altijd leuk maar daar zijn dit toch echt te kleine dingen voor. Als ik wraak zou nemen dan zou ik niet aan dit soort dingen beginnen, maar mijn wraak zo groots plannen dat de ander verslagen achterblijft en er niet eens zal denken om een wraakactie tegen mij te plannen. }:) Ik houd niet van half werk, als ik iets doe moet het ook gelijk goed gebeuren.

Dingen bedenken is heel iets anders dan uitvoeren, maar als je dan toch alleen maar denkt waarom zou je je tegen laten houden tot kleine verzinsels? O:)

witteRaaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-13 13:16

haha, vrouwen denken net iets dramatischer denk ik, de emotionele impact ipv dan misschien te zorgen voor praktische problemen :') .
Maar voel je vrij hier te delen hoe jij het zou aanpakken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 13:33

Nou ten eerste zou ik die plannen dan nooit op papier zetten, als ik het er met iemand over zou hebben alleen in persoon en met de telefoon/computers uit. Daarnaast is het heel belangrijk dat er een persoonlijk iets in voor komt en dat het uiteindelijk de andere persoon is die zelf mijn plan uitvoert om te denken dat diegene wraak neemt op mij. Uiteindelijk zal ik er niks over zeggen tegen die persoon en diegene zelf laten uitvogelen wat er werkelijk gebeurt is. O:)

Mooiste voorbeeld hiervan was toen ik iemand serieus zat uit te leggen hoe je moest trollen op het internet. Het eerste wat ik zei was dat je nooit tegen je slachtoffer moest zeggen dat je die persoon trolt. Nog een paar serieuze adviezen later en hij zei 'I was trolling you dumbass'. En toen zei ik niks meer terug. Iets later reageerde die persoon met "Oh". :D Ik bleef toen maar stil, terwijl ondertussen gigantisch moest lachen.

Hm misschien kan ik daarom geen relatie vinden. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 19:32

Die dingen bedenken is ook veel leuker dan ze uitvoeren hoor :) Voorpret is altijd dolle pret. Maar dat wil niet zeggen dat je het inderdaad moet doordrijven.

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 11:12

witteRaaf schreef:
haha, vrouwen denken net iets dramatischer denk ik, de emotionele impact ipv dan misschien te zorgen voor praktische problemen :') .
Maar voel je vrij hier te delen hoe jij het zou aanpakken :D

Oh ja dat is zeker waar :P
Toen het met mijn ex uit was en ik nog een keer met een afsprak heb ik met vriendinnen de meest sexy outfits bedacht om aan te trekken :')
Uiteindelijk toch niet gedaan, want ik gunde dat hem eigenlijk toch niet om dat ooit nog maar te zien :P en het ging ook best opvallen haha

witteRaaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-13 20:55

Haha Marloes, gelijk heb je! Zou ik ook niet doen, al zou ik me wel misschien wel iets sexier kleden, maar niet zo dat het opvalt :).
Het wordt hier de laatste nacht... Alles is zo goed al ingepakt. Morgen wss met de auto nog een tweetal keren op en af rijden maar dan gedaan. Als laatste breng ik mijn poesjes over..
Mijn vader snapt het niet zo goed, waarom ik vanavond al niet kom slapen ofzo. Maar dit is voor mij een soort afscheid. Tegen alles dag zeggen voor de laatste keer en op mijn tempo.
En dan morgen met opgeheven hoofd naar buiten, de deur sluiten en de nieuwe deur die voor me opengaat tegemoet met een pracht van een toekomst die me te wachten staat :))

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 20:56

succes meid!
je kan het!!! :D

jou nieuwe leven begint morgen.. ;)

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 20:58

Jij moet zelf doen, wat voor jou goed voelt.

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 09:31

witteRaaf schreef:
Haha Marloes, gelijk heb je! Zou ik ook niet doen, al zou ik me wel misschien wel iets sexier kleden, maar niet zo dat het opvalt :).
Het wordt hier de laatste nacht... Alles is zo goed al ingepakt. Morgen wss met de auto nog een tweetal keren op en af rijden maar dan gedaan. Als laatste breng ik mijn poesjes over..
Mijn vader snapt het niet zo goed, waarom ik vanavond al niet kom slapen ofzo. Maar dit is voor mij een soort afscheid. Tegen alles dag zeggen voor de laatste keer en op mijn tempo.
En dan morgen met opgeheven hoofd naar buiten, de deur sluiten en de nieuwe deur die voor me opengaat tegemoet met een pracht van een toekomst die me te wachten staat :))

En nu een paar dagen later, gaat alles een beetje?

witteRaaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 09:51

Hoi

Lief dat je eraan denkt.
Mijn eerste nacht was vreselijk. Was pas om 3u in slaap gevallen en om 6u ging de wekker om te gaan werken. Ik voelde me serieus belabberd en had me ziek gemeld. 'S avonds dan toch maar langs de dokter, hij heeft me anderhalve week thuis gezet om van de voorbije weken te bekomen. Verplichte rust zei hij :).

Ik had niet zo'n goede dag. Veel gepieker maar dat is normaal denk ik doordat ik nu echt word geconfronteerd met het gedaan zijn en geen stap terug. Die was er sowieso niet meer, maar nu is alles echt. Ben alles gaan regelen bij de bank, post en gemeentehuis.

Vannacht betere nacht gehad, wat meer rust gevonden. Eens kijken wat de dag vandaag brengt he...

Toen ik vertrok van ons huis heb ik wel een briefje achter gelaten. Waarin ik vroeg me de komende tijd niet te contacteren. Heb er ook bijgeschreven dat ik denk alles mee te hebben en dat hij nu met zijn leven verder kan, precies alsof ik er nooit ben geweest.
Tot hiertoe nog niks gehoord dus ik denk dat hij het begrepen heeft.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 09:54

Sterkte met je verwerkingsproces, ik vind je heel sterk

Hmmmm wel meteen weer zo'n stomme reclame hier over relatietherapie en coaching pfffffff

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 09:57

Ga dan maar eens naar je paardje vandaag want het is prachtig weer en zal je zinnen wel verzetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 09:58

Paarden. <3

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:01

idd, ik denk dat het de eerste stap moet zijn. Geen contact zodat je alles een plaats kan geven en voroal verwerken wat er allemaal is gebeurd. Neem vooral je tijd zodat je verder kan met je leven op een goede manier en met geen onverwerkte dingen die je zullen najagen...

witteRaaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 11:50

Dat vind ik ook wilmaboy. Ik wil niet half verwerken om mezelf dan weer tegen te komen als ik de volgende keer iemand een kans geef om binnen mijn muren te raken.
Ik val altijd wel op mijn poten, geluklig bestaan er zulke lieve mensenbom dat wat mee op te vangen :). (Zoals hier op het forum en ook mijn vrienden en familie)

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:15

witteRaaf schreef:
Dat vind ik ook wilmaboy. Ik wil niet half verwerken om mezelf dan weer tegen te komen als ik de volgende keer iemand een kans geef om binnen mijn muren te raken.
Ik val altijd wel op mijn poten, geluklig bestaan er zulke lieve mensenbom dat wat mee op te vangen :). (Zoals hier op het forum en ook mijn vrienden en familie)

+:)+ het is tijd van nood dat men zijn (echte) vrienden leert kennen... spijtig genoeg spreek ik ook uit ervaring...