Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik houd niet van half werk, als ik iets doe moet het ook gelijk goed gebeuren.

Ik bleef toen maar stil, terwijl ondertussen gigantisch moest lachen.
witteRaaf schreef:haha, vrouwen denken net iets dramatischer denk ik, de emotionele impact ipv dan misschien te zorgen voor praktische problemen.
Maar voel je vrij hier te delen hoe jij het zou aanpakken

en het ging ook best opvallen haha
.

witteRaaf schreef:Haha Marloes, gelijk heb je! Zou ik ook niet doen, al zou ik me wel misschien wel iets sexier kleden, maar niet zo dat het opvalt.
Het wordt hier de laatste nacht... Alles is zo goed al ingepakt. Morgen wss met de auto nog een tweetal keren op en af rijden maar dan gedaan. Als laatste breng ik mijn poesjes over..
Mijn vader snapt het niet zo goed, waarom ik vanavond al niet kom slapen ofzo. Maar dit is voor mij een soort afscheid. Tegen alles dag zeggen voor de laatste keer en op mijn tempo.
En dan morgen met opgeheven hoofd naar buiten, de deur sluiten en de nieuwe deur die voor me opengaat tegemoet met een pracht van een toekomst die me te wachten staat
.
. (Zoals hier op het forum en ook mijn vrienden en familie) witteRaaf schreef:Dat vind ik ook wilmaboy. Ik wil niet half verwerken om mezelf dan weer tegen te komen als ik de volgende keer iemand een kans geef om binnen mijn muren te raken.
Ik val altijd wel op mijn poten, geluklig bestaan er zulke lieve mensenbom dat wat mee op te vangen. (Zoals hier op het forum en ook mijn vrienden en familie)