Omdat wij beiden een goede baan hebben waar we beiden zat mee verdienen, hebben we er niet zo moeilijk over gedaan.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jans schreef:Ongeacht gemeenschap van goederen hebben we wel afgesproken dat we beiden een deel van ons salaris op gezamelijke hoop gooien. En beiden dus ook een stukje kunnen sparen
Femke_K schreef:Jans schreef:Ongeacht gemeenschap van goederen hebben we wel afgesproken dat we beiden een deel van ons salaris op gezamelijke hoop gooien. En beiden dus ook een stukje kunnen sparen
Maar als je uit elkaar gaat dan heb je toch ook recht op de helft van zijn spaargeld?
Ik ben al ontzettend lang samen met mijn vriend en we hebben nooit geen problemen/ruzie als het gaat om geld. Maar de problemen komen pas als je uit elkaar gaat. Ik wil overigens ook niet dat hij aanspraak maakt op mijn paard!
Polivy schreef:Ach, maakt niet heel erg uit volgens mij.Ik ga pas in 2015 of 2016 trouwen.
Wow, dat is snel bij jullie zeg? Een reden? Of gewoon er vaart achter gezet omdat het kan?
Femke_K schreef:Welkom Zonnebloem en gefeliciteerd ook met je zwangerschap. Wij zaten eerst ook te denken aan een kleine bruiloft, maar uiteindelijk is het toch wat groter geworden.
Ik heb trouwens een jurk!! Meteen in de eerste winkel gevonden, dus ik heb maar 5 jurken aangehad. Nu nog 8 maanden wachten tot ik hem aan mag........
Destino schreef:Panniepannie, lekker genieten van alles enne zo vroeg is dat ook weer niet hoorwij hebben 15 maanden de tijd gehad en dat is voorbij gevlogen!
Vind wat Verootjoo noemt eerder kort..
Wat betreft zenuwen, die hebben we niet gehad (trouwden afgelopen vrijdag)!
Ook niet de dag zelf of de avond vooraf.. En er gingen bij ons nog best wat dingen mis de week en een paar dagen van te voren! Maar alles komt uiteindelijk toch wel goedis het niet linksom, dan wel rechtsom!
Plukje schreef:Nee helaas, ik heb ook al een oproep op Facebook geplaatst en veel rondgevraagd.
Ik hoor juist heel erg in mijn omgeving dat het normaal is dat de bruidskapster ook de makeup doet. De kapster die ik tegenkom die dat doen vragen hier dan meteen € 400,- voor en dat vind ik te veel. Althans, ik heb nu nog het gevoel dat het een heel stuk goedkoper moet kunnen.