Wel jammer dat het zo e nummer rijk is.
Misschien de voedselbank een pleziertje er mee doen?
Krijg je ook kado's als je het besteld via internet en ophaald?
En hoe wist je dat hetgeen wat je besteld geen schadelijke e nummers had?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik weet niet of dat ook geldt als je het later ophaalt.
Ik heb die van mijn moeder onder het stof vandaan gehaald en mee naar huis genomen.

TamaradB schreef:Dank u! Jammer van de natuurlijke aroma's.... :-(
dide schreef:Ben ik inderdaad ook aan het doen.
Het valt me erg tegen betreft keuze in kaas en vleeswaren
Dat ziet er ook heel anders uit dan de ham van de supermarkt bv. Veel droger, niet zo nattig. 

TamaradB schreef:Das jammer, hoe mogen ze het dan 'natuurlijk' noemen? Grrrr....
Die lijst ben ik ook benieuwd naar, het enige synoniem dat ik ken is gistextract. Had wel een product met gist als ingrediënt, maar goed; dat gebruik ik zelf ook als ik iets bak, dus dat moet goed zijn!
TamaradB schreef:dide schreef:Toch is informeren bij de slager hier
Maar bij de meeste supermarkten kan je toch wel (bio?) Rosbief kopen?
Mijn spekjes en gehakt zijn biologisch, vanwege het dierenwelzijn alleen al, maar vol met E-nummers. :-(
verootjoo schreef:TamaradB schreef:
Mijn spekjes en gehakt zijn biologisch, vanwege het dierenwelzijn alleen al, maar vol met E-nummers. :-(
Volgens mij is er bijna geen vlees zonder e-nummers. Heb je enig idee hoe vlees eruit ziet als het niet gekleurd en opgespoten wordt? Het ziet er dan zo vies uit dat niemand het wil eten...
verootjoo schreef:TamaradB schreef:
Volgens mij is er bijna geen vlees zonder e-nummers. Heb je enig idee hoe vlees eruit ziet als het niet gekleurd en opgespoten wordt? Het ziet er dan zo vies uit dat niemand het wil eten...
juist niet, ik word juist eng van die knalrode biefstukjes etc, puur omdat ik weet dat er troep op en in zit , ik heb nog nooit puur vlees gehad waarvan ik dacht