Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
animalwoman schreef:Het gaat erom dat je om de mensen denkt die kanker hebben.
Blijkbaar snapt niemand dat hier.
Blijkbaar denkt iedereen toch maar om zichzelf of om anderen te pesten.
En vorig jaar was het de kleur shirt die je aanhad.
Jullie denken oh die denkt alleen om zichzelf maar ik heb ondertussen 8 familieleden die overleden zijn aan kanker heb net een in juni weer moeten wegbrengen.
Tot nu toe 8 jaar achtereen.
Dus ja ik zal vast aan mezelf denken.
Kans ik groot dat ik het ook krijg en dan lijkt het me fijn de berichten te lezen.
Maar denk toch alleen aan mezelf volgens jullie.
animalwoman schreef:Het gaat erom dat de spot wordt aangedreven aan mensen die dit in hun status zetten terwijl ze het heel serieus bedoelen.
Dat je het zelf niet doet prima maar toon wel een beetje respect.
Want somige berichten hier zijn erg kwetsend.
_San87_ schreef:animalwoman schreef:Het gaat erom dat de spot wordt aangedreven aan mensen die dit in hun status zetten terwijl ze het heel serieus bedoelen.
Dat mensen een hoax serieus nemen is al erg genoeg... En er dan ook nog respect voor hebben...? Nee, dat gaat mij niet lukken, sorry.
animalwoman schreef:Prima dat jullie er zo over denken.
Maar toon aub wat respect voor degene die het wel doen.
Voor somige is het wel belangrijk.
En ja ik weet wat een hoax is.
Beetje een rare connectie vind je niet? animalwoman schreef:Het gaat erom dat de spot wordt aangedreven aan mensen die dit in hun status zetten terwijl ze het heel serieus bedoelen.
lieveli schreef:Nou sorry hoor, bedankt dat je de pitycard speelde, maar kanker is inmiddels zo'n groot probleem dat je echt niet de enige bent die er mee moet dealen in dit topic. Huilhuil.
Als je graag iets wilt doen tégen kanker, verzin een ludieke actie om geld op te halen, ga sponsorlopen, doneer aan KWF, doe iets! Maar ga niet passief alleen je fb status veranderen en zeggen dat je dat doet zodat je aan kanker denkt. Ik denk elke dag aan kanker, ik denk de meeste mensen wiens leven er mee geïnfecteerd is.
_San87_ schreef:lieveli schreef:Nou sorry hoor, bedankt dat je de pitycard speelde, maar kanker is inmiddels zo'n groot probleem dat je echt niet de enige bent die er mee moet dealen in dit topic. Huilhuil.
Als je graag iets wilt doen tégen kanker, verzin een ludieke actie om geld op te halen, ga sponsorlopen, doneer aan KWF, doe iets! Maar ga niet passief alleen je fb status veranderen en zeggen dat je dat doet zodat je aan kanker denkt. Ik denk elke dag aan kanker, ik denk de meeste mensen wiens leven er mee geïnfecteerd is.
Nee joh, alleen animalwoman. En de manier waarop ze dat uitdraagt, dat moeten we respecteren.
_San87_ schreef:lieveli schreef:Nou sorry hoor, bedankt dat je de pitycard speelde, maar kanker is inmiddels zo'n groot probleem dat je echt niet de enige bent die er mee moet dealen in dit topic. Huilhuil.
Nee joh, alleen animalwoman. En de manier waarop ze dat uitdraagt, dat moeten we respecteren.
stvieee schreef:Het gaat om bewustwording.. er 1 seconden bij stil staan dat niet alles vanzelfsprekend is voor iedereen.