bowena_84 schreef:Ik maak iedere zondag een weekmenu gebaseerd op aanbiedingen en wat we nog in huis hebben. Alle bonus producten haal ik bij de appie en de rest bij de lidl. We zijn dan €50 per week kwijt en dan hebben we een hele week vers eten. Daarnaast houden nog zo'n €30 pp apart voor extra aanbiedingen die je in bulk kunt inslaan (bijv. siroop e.d.) Wij zijn dus zo'n €260 per maand kwijt.
Respect voor de mensen die écht vers eten en besparen! Ik lust namelijk geen opgewarmd eten, dus we eten 'vers' maar wel met pakjes.
Er zijn veel meer manieren om iets meerdere dagen te gebruiken zonder meteen een opgewarmd bord voor je neus te zetten. Ik koop bijvoorbeeld een hele ijsbergsla ipv een zakje en maak één dag broodjes hamburger en één dag een maaltijdsalade. De pasta van die maaltijdsalade koop ik in een kilozak van AH Basic en gebruik ik de dag erna voor pasta met rode saus. De overgebleven groente van rode saus gebruik ik de dag erna bij couscous, enz. Je kunt dus ook groots koken zonder op te warmen 
En vers, maar dan wel met pakjes en mixjes? Daar kun je al behoorlijk op besparen
Eén keer wat meer uitgeven aan kruiden en specerijen en je kunt maanden vooruit. Kun je het ook nog eens gezonder van maken.