Nu breekt mijn klomp... vrouwens zijn soms ook lomp?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 20:02

Optiwolk schreef:
GlenFiddich schreef:
Waarom maken ze daar een gat in? Kinky bedroom stuff?

_O- _O- _O- _O-

ik dacht al dat ik naar lompheid der mannen ging worden verbannen ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 20:03

Ik was al zo'n 10 jaar niet geweest O:) Behalve wat tandsteen (wat normaal is zei hij) en een net beginnend gaatje niks bijzonders. Was mijn 1e vulling op mijn 28e, was er zo trots op om vullingloos door het leven te gaan ;(
Alleen moesten mijn wijsheidstanden er wel uit, die zaten niet goed. En door die scan te maken hebben ze dan de rest gezien.
Gebit is verder nog steeds piekfijn in orde, maar die verborgen tand, wat heb ik dat ding al vervloekt.

@Glenn: het zou lomp zijn om te vermelden dat het daarvoor gebruikt kan worden, aangezien je zelf weet hoe pijnlijk die locatie kan zijn }>

GlenFiddich

Re: Nu breekt mijn klomp... vrouwens zijn soms ook lomp?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 21:20

Ik krijg al de kriebels bij het gedachte aan extra tanden in de combinatie met kinky bedroom stuff, de herinnering aan de tandextractie zijn al wat vervaagd, maar de instantie van tanden zetten waar dat absoluut niet hoort is nog maar al te levendig.

@ Opti en on topic: Ik dacht ook eens romantisch te doen met kaarsen en dergelijke. Mijn toenmalige vriendin wou er iets kinky van maken, mijn armen vastbinden, blinddoeken, en een "leuk spelletje met een kaars". Laat ons zeggen dat ik met minder armhaar naar huis ben vertrokken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 21:26

:')

Heb nu even zo'n "rrrrratsj"-beeld voor ogen waarin je een gratis (ongewilde) epileersessie krijgt. Sorry, beelddenker :')

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 21:30

Varekaj schreef:
:')

Heb nu even zo'n "rrrrratsj"-beeld voor ogen waarin je een gratis (ongewilde) epileersessie krijgt. Sorry, beelddenker :')

't was eerder "burn baby burn"

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 21:36

Ohh ik moet wel lachen om sommige dingen in dit topic hoor. :')

Ik kan ook óntzettend lomp zijn. Mijn woordkeus en opmerkingen zijn niet altijd even tactisch. Weet nog heel goed dat ik mijn ex vriend net een maand of 2 kende (zijn ouders nog niet ontmoet), en dat hij een foto liet zien van zijn werkplek waar ook nog een andere man op stond. Mijn reactie was: 'Goh leuk, maar wat een ongelofelijke boer die man. Klompen zijn zó niet van deze tijd.' Bleek het zijn vader te zijn. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 23:16

Heb zonet, een half uurtje geleden max. mijn hond compleet onverwacht moeten laten inslapen. Vermoedelijk milttumor die gescheurd is, ging echt pijlsnel. Was een herdershond van 13 jaar, was ook de beste vriend van mijn overleden vader van 2003 tem 2007.
De eerste in mijn omgeving die daar een lompe opmerking over maakt (en die komen er vast), die kan maar beter zorgen dat blikken niet kunnen doden.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 01:20

Ah jee wat naar Varekaj :( Sterkte!

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 08:24

Ooooh wat erg! Heel veel sterkte!

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 09:40

Nou hier is de verwachte update

Ik zat op zijn schoot en wou héél romantisch mijn arm dichste bij hem om zijn hals leggen.
alleen kwam mijn elleboog ergens halverwege in aanvaring met zijn voorhoofd -O-

Sterkte V, je weet me te bereiken als er iets is!

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 13:31

Sterkte Varekaj, van mij zul je geen lompe opmerking horen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 13:35

stalbaas zei al vanmorgen 'kan je geen klok lezen, je stond om 10u op het bord''.had normaal les, klopt. Was als grap omdat ik vorige keer een uur te vroeg was. Lachen ging over toen ik over de hond vertelde maarja. Een paardenhandelaar kijkt altijd anders tegen zoiets, veel nuchterder.
Maar was toch lomp, bewust of niet.

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 13:36

Hier spreekt mevrouw lomp... Geen idee waarom dat mn achternaam niet is want het past me zo goed..
Ja ik ben wel echt super lomp..
Ik loop op nike airmax, draag jogging broeke/trainingsbroeken, haar altijd in een simpele staart.
Laat scheten en boeren wanneer dat mij zo uitkomt.. Want wat de huur niet betaalt moet er gewoon uit..
Ik drink bier en lach mensen in hun gezicht uit...

Poeh wat een bekentenissen haha...

Maar ben ook wel lief hoor heb mijn momenten dat het me allemaal gewoon geen bal kan schelen.. ( voelt zich spontaan een aso terwijl ik dat toch eigenlijk niet. Ben -O- ) haha

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 16:35

Suusie22 schreef:
ik kan erg lomp zijn haha zowel in het (per ongeluk) slopen van dingen tot aan dingen te snel zeggen of op een manier zoals ik het niet bedoelde :=

Lomp
En
Onbenullig
is mijn bijnaam :roll:

Dat dus :)) en ik val weleens over mijn eigen voeten en ik durf ook wel overal tegen te lopen _O-

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 16:36

Varekaj schreef:
Heb zonet, een half uurtje geleden max. mijn hond compleet onverwacht moeten laten inslapen. Vermoedelijk milttumor die gescheurd is, ging echt pijlsnel. Was een herdershond van 13 jaar, was ook de beste vriend van mijn overleden vader van 2003 tem 2007.
De eerste in mijn omgeving die daar een lompe opmerking over maakt (en die komen er vast), die kan maar beter zorgen dat blikken niet kunnen doden.

:(:) sterkte Varekaj, het is dan ook niet gepast om daarover 'opmerkingen' te krijgen. Gelijk heb je als je woest wordt als ze dat wel doen

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 18:02

Gisteravond om werk weer een lompe opmerking.

Ik moest op mijn werk eten, dus had lekker een patatje en een frikandel gehaald bij de snackbar.
Na het eten even naar de wc geweest voordat ik weer verder moest werken.
Even later stap ik uit de wc, en staat de leidinggevende te wachten op haar beurt voor de wc.
Zeg ik heel leuk: als je iets eerder was geweest, had ik nog een lekkere frikandel voor je liggen.
Toen ik haar gezicht zag bedacht ik me dat een drol ook wel eens een frikandel genoemd word :')

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-13 18:57

Varekaj schreef:

Sterkte met het verlies. Dat dit net nu moet gebeuren maakt het waarschijnlijk moeilijker op. Hopelijk kan je bij iemand terecht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 22:46

Via sms heb ik Opti en dan een vriendin die DA is, die had ik gisteren op FB-chat toen het gebeurde en zij bevestigde de ernst van de zaak. Ze zat alleen te ver weg om daarheen te racen met de hond.
Vriendje heb ik sms gestuurd, die heeft vanochtend even gebeld. Vorig jaar begin oktober ben ik mijn jongste kat verloren, die heeft zich opgehangen in een klikraam ;( Toen was hij ook net weg voor werk. Hij voelt er zich echt schuldig om, mist de hond ook natuurlijk. Maar iemand echt bij me voor een knuffel? Nee, dat heb ik niet. Behalve een ex die de hond kent weet ook niemand echt de emotionele waarde van de hond, want die was eigenlijk het maatje van mijn overleden pa. Dat maakt het extra zwaar.

Ik gooi me nu een beetje op mijn blok (maandag herexamen), ga hardlopen, ben bij mijn paarden en probeer me bezig te houden. Maar de leegte en stilte, goh, die is immens.

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 06:30

Ach.. wat sneu.. :( sterkte met het verlies!!

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 11:13

@Varekaj is dat je ambetante ex die denkt je nog terug te kunnen krijgen? Hopelijk krijgt hij hier geen lucht van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 11:52

Dat is inderdaad dezelfde, maar hij weet al dat de hond ingeslapen is. Heeft me al veel sterkte gewenst en ook laten weten dat de hond bij mij een hele mooie oude dag heeft gehad. Verder is het ook weer stil.
Ik heb ook zijn hengst in 2011 overkocht, hij heeft 1 van mijn merries in 2010 overgenomen. We houden elkaar op dat vlak sowieso op de hoogte en tjah, wanneer ik met de hengst lokaal wat ga starten deze winter zit de kans er toch dik in dat mensen die hem ook kennen me zien en het gaan doorbriefen. Elkaar ontlopen lukt erg moeilijk in de paardenwereld.

Pittig detail: ik mag steeds mee op de koets mocht ik willen, maar dan mag niemand uit zijn omgeving dat weten. Daar kan hij wel eens heisa mee krijgen want ik ben toch zo'n achterlijke bitch ;) Vind het altijd een goeie grap haha, want als er wat misgaat met die merrie moet ik 9/10 komen opdraven :P Zal duren tot iemand er ooit achter komt, dan mag ie het mooi zelf gaan uitleggen :Y)

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-13 23:56

@ varekaj: Speciale vorm van ex heb je daar :P zolang jij en je vriend ermee kunnen omgaan.

@ tat_jana: Nikes en jogging zijn nog niet per definitie lomp. Thuis ben ik ook wel fan van comfi wear. Maar een vriendin van mijn zus bijvoorbeeld is behoorlijk zwaarlijvig gebouwd (en is vooraan in feite ook voldoende bedeeld om rugklachten te ontwikkelen) maar daagt op een verjaardagsfeestje op in een grote joggingbroek en ruim spaghettitopje met versleten sportschoenen aan. Nog los van de vraag of het gepaste kledij was voor de gelegenheid zag ze er enorm lomp uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 00:09

We hebben nogal een redelijke drempel van tolerantie, laat het me zo uitdrukken. Wanneer we met de ex alleen zijn (is al van vorig jaar, zijn merrie was uitgebroken maar ik was opgebeld door de politie) doet hij gewoon normaal, ook tegen mijn vriend. Is er echter volk bij, dan doet hij alsof hij me niet kent. Dat is 1x bijna mis afgelopen omdat het volk waar hij mee was nogal neerbuigend naar ons keek, en die mogen dus absoluut niet weten dat we nog af en toe contact hebben. Voor mij geen probleem dat hij daarin wil geloven. Je m'en fou zeggen ze op't werk.

Thuis loop ik ook liefst rond in comfortabele dingen. overdag buitenshuis is het gewoon casual jeans met truitje ofzo en platte schoenen. Uitgaan hangt er van af, meestal iets netter en op speciale gelegenheden tover ik met plezier mijn mooiste stukken uit de kast :D Heb genoeg ter beschikking om van slons tot galante dame om te schakelen.

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 20:22

Vandaag op het werk was er een vrouw haar beklag aan het doen over "hoe lomp en onhandig mannen wel zijn". Haar zin hing nog in de lucht toen ze met haar hoofd tegen een open kastdeur aanliep... Voor de derde of vierde keer dit jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 20:44

Ik ging een tijd terug opstappen op mijn paard, voor een keer zonder krukje. Was alleen vergeten om goed aan te singelen. Mijn stalbaas kwam het eerste uur niet meer bij van het lachen.