Optiwolk schreef:GlenFiddich schreef:Waarom maken ze daar een gat in? Kinky bedroom stuff?
![]()
![]()
![]()
![]()
ik dacht al dat ik naar lompheid der mannen ging worden verbannen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Behalve wat tandsteen (wat normaal is zei hij) en een net beginnend gaatje niks bijzonders. Was mijn 1e vulling op mijn 28e, was er zo trots op om vullingloos door het leven te gaan

Sterkte!
) haha Varekaj schreef:Heb zonet, een half uurtje geleden max. mijn hond compleet onverwacht moeten laten inslapen. Vermoedelijk milttumor die gescheurd is, ging echt pijlsnel. Was een herdershond van 13 jaar, was ook de beste vriend van mijn overleden vader van 2003 tem 2007.
De eerste in mijn omgeving die daar een lompe opmerking over maakt (en die komen er vast), die kan maar beter zorgen dat blikken niet kunnen doden.
sterkte Varekaj, het is dan ook niet gepast om daarover 'opmerkingen' te krijgen. Gelijk heb je als je woest wordt als ze dat wel doen
Varekaj schreef:Heb zonet, een half uurtje geleden max. mijn hond compleet onverwacht moeten laten inslapen. Vermoedelijk milttumor die gescheurd is, ging echt pijlsnel. Was een herdershond van 13 jaar, was ook de beste vriend van mijn overleden vader van 2003 tem 2007.
De eerste in mijn omgeving die daar een lompe opmerking over maakt (en die komen er vast), die kan maar beter zorgen dat blikken niet kunnen doden.
Toen was hij ook net weg voor werk. Hij voelt er zich echt schuldig om, mist de hond ook natuurlijk. Maar iemand echt bij me voor een knuffel? Nee, dat heb ik niet. Behalve een ex die de hond kent weet ook niemand echt de emotionele waarde van de hond, want die was eigenlijk het maatje van mijn overleden pa. Dat maakt het extra zwaar.
sterkte met het verlies!!
Vind het altijd een goeie grap haha, want als er wat misgaat met die merrie moet ik 9/10 komen opdraven
Zal duren tot iemand er ooit achter komt, dan mag ie het mooi zelf gaan uitleggen
zolang jij en je vriend ermee kunnen omgaan.
Heb genoeg ter beschikking om van slons tot galante dame om te schakelen.