Genante moeder-opmerkingen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MyLittleLove

Re: Genante moeder-opmerkingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:22

Oja! Toen ik mijn eerste lingeriesetje had (bh met onderbroek, gekocht bij de action geloof ik) Die ze aan de hele buurt liet zien.. (Oh wacht ik haal 'm even! MAM NEEEE :+ )

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:25

Moet echt even lachen om sommige verhalen, alhoewel ik wel medelijden heb met de slachtoffers :')

_Alarm_wlkp schreef:
Mijn moeder begint altijd heel beschaaft te praten, met een fake smile rond te lopen als ze wilt 'stoefen' met mij erbij.Goooood ik krijg het daar van.
Idd de pashokjes open trekken, mee dansen of neuriën tijdens het wachten, ...
Bij familiefeesten kan ze soms niet meepraten en dan begint ze beschamende dingen over mij te zeggen want dan hebben ze ineens wel aandacht...
Maar meestal, zoals ik eerder zei haalt ze me liever naar beneden..

Geen goede band met je moeder? :(:)

Kan zo gauw niks bedenken maar ik herken de verhalen zo hier!
Mijn moeder is ook echt van het pashokjes opentrekken en dergelijke. Verder roddelt ze vaak met haar vriendinnen over mij en dan probeert ze mijn stem na te doen. Heel genant en irritant!

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:27

Neen ik heb geen goede band met mijn moeder :)
Maar ben eerder een papa's kindje :D
Betreft dat feliciteren voor je eerste menstruatie, is dat iets typisch Nederlands? :')
Ik ben ook Nederlandse deels maar heb dit nooit moeten meemaken :D

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:35

Ik doe het andersom :D

17 was ik en ging op vak naar Salou, van mijn paps kreeg ik een pakkje condooms.
Daar gooide ik er 13 stuks weg en thuis aangekomen gaf ik het pakje terug aan mijn ouders.

Ik moest met spoed aan tafel komen en praten.....

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:37

tita schreef:

17 was ik en ging op vak naar Salou, van mijn paps kreeg ik een pakkje condooms.
Daar gooide ik er 13 stuks weg en thuis aangekomen gaf ik het pakje terug aan mijn ouders.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:37

tita schreef:

:') _O-

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:44

Oh mijn vader heeft me ook condooms gegeven ja.. En volgens mij checkt ie iedere week of het er niet minder zijn geworden want t bakje waar ze inzitten staat iedere keer anders >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:47

Ben eigenlijk best wel bij met mijn moeder. Alhoewel ik wel eens denk dat ze het jammer vind dat ik niet zo als mijn zusje ben. Die is echt meer van het tutten en samen winkelen. Ze wist niet eens dat ik een bh had gekocht. Ze heeft alleen de pil voor mij geregeld, terwijl ik dat ook zelf wou doen. En de condooms kreeg ik voor mijn verjaardag van iedereen. Ook nooit van mams gekregen. En anders kocht mijn vriend ze wel :') Maar dat hoeft nu ook niet meer :D

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:48

tita schreef:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:56

tita schreef:

Amen _/-\o_

_Babettee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 23:01

Ik zet hier even een stipje. Man, wat heb ik gelachen met sommige verhalen hier :') Zo nu en dan kan mijn moeder ook wel iets gênants zeggen, maar gelukkig voor mij komt dat niet zo heel vaak voor. Ik heb ook niet meteen een voorbeeld.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 23:02

tita schreef:

Raap me op,aaaaaah :') :') _/-\o_ _/-\o_

Yael_Tdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 23:08

1 woord GE-WEL-DIG
ik leef met jullie mee.
pff mijn moeder was ook zo apen trots, blerde ze van boven naar benede naar me vader dat ik een echte vrouw was.
mijn vader komt heel rustig naar boven, nou das mooi...
hahah ik lag stuk en mama keek ofdat ze een spook zag

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 23:28

Jaaa, moeders fijn zijn die soms zeg :')

kwa opmerkingen kom ik zo niet ergens op volgens mij, wel dat ze echt onwijs veel roddelt terwijl ik dat zelf nooit doe omdat ik er zo'n hekel aan heb, en echt net te hard over mensen die in de buurt zijn gaan praten dat ik echt zoiets heb van 'MAM STOP!!!', helpt alleen niet echt :')
En ze wordt echt te luidruchtig als er eens jongens naar mij kijken... niet grappig als je dan meteen voor schud wordt gezet :+

maar het ergste :+ toen ik een jaar of 12/13 was heeft ze het een keer voor elkaar gekregen dat ze ineens voor m'n neus stond en weleens ging voelen of er al wat groeide... de dag dat mijn ego stierf _O-

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 23:29

Heb je even??

We waren in de Efteling, zegt ze 'KIJK KIJK LEUKE SCHOONZOON VOOR MIJ EN VRIEND VOOR JOU' *geeft me een zet vol tegen die jongen aan* en onder tussen liep ze lekker te knip ogen naar hem... AKWARD.

Een vriend kwam een keer rekenen uitleggen... Hij kwam binnen en de opmerkingen vlogen eruit 'Ben jij me nieuwe schoon zoon? Doen jullie het zo wel veilig boven? Niet al te luid hé? Ik wil ook nog tv kunnen kijken.' Bij terug komst beneden: 'Zo dat was zeker geen vluggertje dat duurde best lang'
Zuuucht.. Het enige wat die kwam doen was rekenen uitleggen, arme jongen had een vriendin + nu een trauma *D

Met winkelen en passen :'Zo daar zie je je tieten goed in, die moet je nemen' ( bij een topje )

Verder heeft ze mij al zo'n 20 keer willen uithuwelijken met de opmerking 'Ben jij single? Mijn dochter ook en ik vind jullie een leuk stel dus ik zie een match. Je mag dr mee nemen hoor.'

Op vakantie 'You want her? You can have her'

En vast nog wel veel meer maar daar kan ik nu even niet op komen!

RobinSputnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 23:31

Oh oh oh ik kan heel hard lachen om dit topic _O- Mijn moeder is niet zo erg gelukkig, al heb ik soms toch wel zoiets van mens moet dat nu?! }:) Voorbeeld: gewoon als er een vriendin is o.i.d. en we gaan ergens heen voordat we weggaan roepen: ''en ik heb tampons bij me hoor!'' :Y) Dat mag ze best voor haarzelf houden, zeker op dat soort momenten. Verder is het niet zo erg haha. De opmerkingen van mijn broertje zijn gênanter, zit er een jongen bij de kapper die nogal eh... puisten heeft. Zegt hij keihard: ''Mam die jongen heeft stippels, waarom?'' O:)

Oh, klein dingetje toch wel: ze zit altijd zo mee te bewegen als ze naar mijn proef op wedstrijd zit te kijken, net alsof ze aan het galopperen is met de bank waar ze op zit ofzo :+ Gelukkig geen gênante dingen toen ik voor het eerst ongesteld was, dat lijkt me toch wel verschrikkelijk :oo

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 23:35

Ik werd een keer bijna geruild voor 20 kamelen door mijn moeder. %)
Gelukkig wilde mijn vader mij niet kwijt.

Niekje31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 23:37

Mijn moeder vroeg eens een keer op de camping aan de duitse buurman of ze zijn "zwiebelstengel" mocht lenen... :')
Ze bedoelde overigens gewoon zn stofzuiger hahaha

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 23:38

Cchanny schreef:

_O-
Weet je ook weer waar je staat :')

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 23:41

Konstantine schreef:
Cchanny schreef:

_O-
Weet je ook weer waar je staat :')

10 kamelen vond ze te weinig.
20 was oke.

Overigens houd ze wel van mij :')

En ze wilt nu toch wel graag klein kinderen. :P

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 23:41

citroen schreef:

Oh, ik zou opspringen, op zo iemand af rennen en roepen: Save me! Please..!"

Wat een geniaal topic dit :D

Mijn moeder heeft vroeger in Italië gewoond (en nu weer) en vindt zichzelf onwijs mediterraan. Vroeger op school (gewoon in Nederland :+ ) hadden we een jongen in een parallelgroep. Hij en z'n zus waren geadopteerd en kwamen uit Spanje. De jongen in kwestie heette Sergio. In het Spaans spreek je dat gewoon uit zoals je het schrijft: ser-gie-oo. En die mensen spraken die naam dus uit zoals het hoort in het Spaans, en zoals logisch is in het Nederlands.

Ging mijn moeder ze zitten verbeteren :roll: Want in het Italiaans zeg je serzjoo en zij weet dat soort dingen natuurlijk veel beter. Dat het een compleet andere taal is doet er natuurlijk niet toe 8)7

Later verhuisden we naar Zuid-Amerika. Ze heeft nooit enigszins fatsoenlijk Spaans geleerd en heeft m'n zus en mij daarmee ook wel voor schut gezet. Onbedoeld natuurlijk :Y)

Cchanny, wat moet jouw moeder nou met 20 kamelen?
Laatst bijgewerkt door Koper op 02-08-13 23:46, in het totaal 1 keer bewerkt

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 23:44

citroen schreef:
Heb je even??

We waren in de Efteling, zegt ze 'KIJK KIJK LEUKE SCHOONZOON VOOR MIJ EN VRIEND VOOR JOU' *geeft me een zet vol tegen die jongen aan* en onder tussen liep ze lekker te knip ogen naar hem... AKWARD.

Een vriend kwam een keer rekenen uitleggen... Hij kwam binnen en de opmerkingen vlogen eruit 'Ben jij me nieuwe schoon zoon? Doen jullie het zo wel veilig boven? Niet al te luid hé? Ik wil ook nog tv kunnen kijken.' Bij terug komst beneden: 'Zo dat was zeker geen vluggertje dat duurde best lang'
Zuuucht.. Het enige wat die kwam doen was rekenen uitleggen, arme jongen had een vriendin + nu een trauma *D

Met winkelen en passen :'Zo daar zie je je tieten goed in, die moet je nemen' ( bij een topje )

Verder heeft ze mij al zo'n 20 keer willen uithuwelijken met de opmerking 'Ben jij single? Mijn dochter ook en ik vind jullie een leuk stel dus ik zie een match. Je mag dr mee nemen hoor.'

En vast nog wel veel meer maar daar kan ik nu even niet op komen!

Wil ze je per toeval snel het huis uit?
You want her? You can have her :')

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 23:50

Hilarisch sommige verhalen!

Toen ik 17 werd en voor de allereerste keer mijn schoonfamilie over de vloer kreeg ivm mijn verjaardag, hield ik mijn hart vast.....en ja hoor, mijn moeder in de bocht -O-
Mijn moeder gaat langs met taart en zegt tegen mijn schoonzus: jij krijgt een klein stukje, je bent al dik genoeg :oo :oo :oo

Intussen 21 jaar later, maar zulke idioten dingen vergeet je gewoon niet meer

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 23:51

Geweldig topic dit, lig soms echt in een deuk! En al die arme slachtoffers :(:)

Smee__ schreef:
Oh mijn vader heeft me ook condooms gegeven ja.. En volgens mij checkt ie iedere week of het er niet minder zijn geworden want t bakje waar ze inzitten staat iedere keer anders >;)

Dan haal je er toch gewoon een keer een paar uit? Doe het regelmaqtig en kijk hoe lang het duurt voor je reactie krijgt :P }:)

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 23:57

Freggle_Edge schreef:
Hilarisch sommige verhalen!

Toen ik 17 werd en voor de allereerste keer mijn schoonfamilie over de vloer kreeg ivm mijn verjaardag, hield ik mijn hart vast.....en ja hoor, mijn moeder in de bocht -O-
Mijn moeder gaat langs met taart en zegt tegen mijn schoonzus: jij krijgt een klein stukje, je bent al dik genoeg :oo :oo :oo

Intussen 21 jaar later, maar zulke idioten dingen vergeet je gewoon niet meer

Die is echt te erg! Vind het ook wel sneu voor je schoonzus komt ze ook voor het eerst op visite.