Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Alarm_wlkp schreef:Mijn moeder begint altijd heel beschaaft te praten, met een fake smile rond te lopen als ze wilt 'stoefen' met mij erbij.Goooood ik krijg het daar van.
Idd de pashokjes open trekken, mee dansen of neuriën tijdens het wachten, ...
Bij familiefeesten kan ze soms niet meepraten en dan begint ze beschamende dingen over mij te zeggen want dan hebben ze ineens wel aandacht...
Maar meestal, zoals ik eerder zei haalt ze me liever naar beneden..
citroen schreef:Op vakantie 'You want her? You can have her'
citroen schreef:Heb je even??
We waren in de Efteling, zegt ze 'KIJK KIJK LEUKE SCHOONZOON VOOR MIJ EN VRIEND VOOR JOU' *geeft me een zet vol tegen die jongen aan* en onder tussen liep ze lekker te knip ogen naar hem... AKWARD.
Een vriend kwam een keer rekenen uitleggen... Hij kwam binnen en de opmerkingen vlogen eruit 'Ben jij me nieuwe schoon zoon? Doen jullie het zo wel veilig boven? Niet al te luid hé? Ik wil ook nog tv kunnen kijken.' Bij terug komst beneden: 'Zo dat was zeker geen vluggertje dat duurde best lang'
Zuuucht.. Het enige wat die kwam doen was rekenen uitleggen, arme jongen had een vriendin + nu een trauma![]()
Met winkelen en passen :'Zo daar zie je je tieten goed in, die moet je nemen' ( bij een topje )
Verder heeft ze mij al zo'n 20 keer willen uithuwelijken met de opmerking 'Ben jij single? Mijn dochter ook en ik vind jullie een leuk stel dus ik zie een match. Je mag dr mee nemen hoor.'
Op vakantie 'You want her? You can have her'
En vast nog wel veel meer maar daar kan ik nu even niet op komen!
Smee__ schreef:Oh mijn vader heeft me ook condooms gegeven ja.. En volgens mij checkt ie iedere week of het er niet minder zijn geworden want t bakje waar ze inzitten staat iedere keer anders
Freggle_Edge schreef:Hilarisch sommige verhalen!
Toen ik 17 werd en voor de allereerste keer mijn schoonfamilie over de vloer kreeg ivm mijn verjaardag, hield ik mijn hart vast.....en ja hoor, mijn moeder in de bocht![]()
Mijn moeder gaat langs met taart en zegt tegen mijn schoonzus: jij krijgt een klein stukje, je bent al dik genoeg![]()
![]()
![]()
Intussen 21 jaar later, maar zulke idioten dingen vergeet je gewoon niet meer