Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
hittepit_12 schreef:Je hebt heel volwassen mensen van 16 maar heel kinderlijke van 20 plus.
Te komt me niet heel kinderlijk over.
16 is geen kind meer, maar een tiener. En gelukkig weten veel daarvan hun koppie te gebruiken. En soms ook niet,maar daar leren ze van.
bello2005 schreef:hittepit_12 schreef:Je hebt heel volwassen mensen van 16 maar heel kinderlijke van 20 plus.
Te komt me niet heel kinderlijk over.
16 is geen kind meer, maar een tiener. En gelukkig weten veel daarvan hun koppie te gebruiken. En soms ook niet,maar daar leren ze van.
dat zeker,, maar hoe volwassen je je ook voelt wilt het voor mij nog niet zeggen dat ik het goedkeur maar dat is voor iedereen anders
bontebonte schreef:ik ben qua gedrag best volwassen en hij ziet er uit als 18 en gedraagt zich gewoon normaal en netjes hij zal mij nooit dwingen of pijn willen doen ,
hittepit_12 schreef:Meisjes zijn vaak wat verder en jongens wat later. Bovendien vind ik 16 en 21 niet een schokkend verschil.

MightyMike schreef:Ik was tegelijk met je aan het typen bello, en zag alleen in het kort boven mijn reactie je stukje met de reactie pedo waar ik op kon reageren, je eerdere reactie kon ik niet lezen voor ik mijne geplaatst had. Maar ieder zijn mening, vind 16 zelf niet ver meer van 18 af, in mijn beleving gaat het meer om hoe je in het leven staat, dan het magische getal wanneer de wet je volwassen vind en later in het even stelt het verschil niets meer voor. Vind het anders dan een jaar of 10 op deze leeftijd, maar wettelijk is hij idd nu volwassen, ts nog niet. Mijn man was op die leeftijd niet veel verder gevoelsmatig in het leven dan ik met 4 jaar jonger, liefde is toch vaak een gevoelskwestie.
Citaat:en ja, vroeger dacht ik met 16 nog niet aan vriendjes, en al helemaal niet aan oudere jongens.
ik zat toen veel liever met mn kont bij de paarden, maar dat is ook weer een verschil met vroeger en nu
xSlvna schreef:Citaat:en ja, vroeger dacht ik met 16 nog niet aan vriendjes, en al helemaal niet aan oudere jongens.
ik zat toen veel liever met mn kont bij de paarden, maar dat is ook weer een verschil met vroeger en nu
Ja ik zit ook iedere dag uren met mijn reet op of naast het paard, maar kan ik alsnog verliefd worden op een jongen als 16 jarige.
Vorig jaar als 15 jarige verliefd geworden op een bijna 19 jarige, tja ik ben/was een leuke gezellige en mooie meid die op veel vlakken zeer volwassen is, gevoelens waren wederzijds, prima, 8 maanden wat gehad. Is hij nu een pedo omdat die een keer op een minderjarige gevallen is?![]()
Vroeger waren er ook genoeg 16 jarige met 18+ers dus houdt op over 'vroeger en nu'.
xSlvna schreef:Ja, vroeger hoorde je ook niks van homo's, vroeger werd alles wat niet volgens het boekje ging afgestraft en/of weggestopt, vind je het gek dat je er niks van hoorde?![]()
Daarbij zijn de meiden met de jaren gewoon 'volwassener' geworden, als ik op school kijk en meiden op uiterlijk, borsten, billen en rest van het figuur qua leeftijd zou moeten beoordelen zit ik bij velen op de 18/19/20 terwijl ze net 15 zijn. Ook zijn ze/we met de jaren sneller oud geworden in ons hoofd, vaak realistischer, verstandiger...
Wat scheelt menig 16 jarige met een 18 jarige tegenwoordig behalve het geboortejaar? Zou je dan je hele liefde weg moeten stoppen omdat een getalletje niet klopt? Kom op.
Verder, omdat jij met 16 niet aan jongens dacht, maakt dat jou misschien een van 'de weinigen' die niet met 16 aan jongens denkt/dacht, maar is het wel gelijk fout om als 21 jarige met een 16 jarige te hebben? Best geestig, omdat JIJ het niet had, heeft niemand het / is het fout bij anderen.