Zwanger en een paard.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

femskie

Re: Zwanger en een paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 14:08

@Thinka: stapritje moet kunnen toch? Braaf paard voor handen? :D Moet lukken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 14:22

thinka schreef:
Hier zwanger van de eerste!!

Ik kon vanwege hematomen in de baarmoeder vanaf 6 weken al niet meer paardrijden en sjauwen enzo.
Gelukkig paar maanden voor de zwangerschap verhuisd naar volpension.

staleigenaresse rijdt hem 2 a 3x per week en ik begin nu langzaam wat te longeren, want de hematomen zijn rustig..

Had k ook al een keer gevraagd aan thinka.. :)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 14:27

Hoi!

Ik ben mama van een dochter van 1, vriendje en ik hebben 4 paarden aan huis, vriendje werkt fulltime, ik werk nu ongeveer 10 uur per week maar wil naar 24 uur per week, Vriendje werkt in ploegendienst dus de ene week past hij de 3 ochtenden dat ik werk op, de andere week gaat ze 1 ochtend naar mijn moeder en de andere ochtend bij de gastouder, vriendje heeft de overgebleven ochtend op zijn vrije dag gepland. Vriendje en ik rijden beide zo'n 4-5 keer per week en in het weekend SGW wedstrijden (cross wedstrijden) het is ff plannen en aanpoten maar het kan prima :) Ik heb tot 31 weken doorgereden, toen ben ik gestopt omdat mijn vriend een ongeluk kreeg en ik 3x daags richting ziekenhuis ging :+

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 14:30

Zie nu dat jullie een HK zijn/worden, sorry, ik wilde niet inbreken :)

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 14:33

zijn we dat al?
nee hoor, volgens mij niet
gaan wss apart topic maken juist hiervoor

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 14:41

aaah oke! :) ik dacht dat er losse meningen werden gevraagd vandaag mijn reactie :) maar een pagina terug zag ik jullie idee voor een hk en dacht ik ''oooh oooh ik ben aan het inbreken'' :+

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 14:44

[HK] dikke buiken , baby`s en de paarden

zo goed?

leuk als we een lijstje maken wie wanneer uitgeteld is, en als jullie het geslacht bekend willen maken, kan het in roze of blauw, en anders is het zwart

Painttobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 14:58

Mag ik mij ook melden?

Ik ben nog lang niet zwanger (we zijn ook niet eens aan het proberen), maar zit al wel in mijn hoofd te spoken over hoe dat straks allemaal moet. Ben benieuwd hoe jullie het allemaal gaan doen ;)

Ik heb zelf een ruime tijd als verpleegkundige op de verloskunde gewerkt, en daar was ik al zooo druk met alle babies om te helpen met (borst)voedingen. Daardoor ging ik mezelf afvragen hoe je dat in hemels naam thuis allemaal moest doen met een paard erbij :P
Ik zorgde dan wel voor minimaal 3 babies tegelijk, maar oke. De ene baby was je zo klaar mee, en de ander was het een en al strijd en gedoe.. (Was wel academisch ziekenhuis, dus ook zieke babys/moeders)

Anyway, ben heel benieuwd hoe jullie het gaan doen :)

Kermis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-13 15:04

Painttobe, welkom! Je kan het beste reageren in het nieuwe hk topic, de link staat vlak boven je!

Painttobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 15:08

Ja ik zag het, haha. Kheb een berichtje gestuurd in het HK topic!

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 16:59

We hebben een hk topic!!!

Ik mag niet meer rijden van de verloskundige em gynaecoloog omdat ik beste hematomen in mn baarmoeder heb..
daardoor giga veel bloedverlies gehad...