Vrijgezellenfeesten... Ruzie? Ben ik nou gek?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 23:17

Destino schreef:
De mannen daarentegen hebben in 3 uur via een groepswhatsapp besproken welke datum het werd, wat ze gingen doen en wat het budget was.
Ik heb wel moeten lachen om het verschil, hoe groot het gezeur bij ons was, zo gemakkelijk verliep het bij de mannen. Ik ben uiteindelijk erg benieuwd wat we bij mijn VGF gaan doen, die van mijn aanstaande is al geweest en hij heeft een geweldige dag gehad!

Volgens mij gaat t zo van:
'groepsapp aanmaken'

Heey, vrijgezellenfeest voor X, wie komt er?
andere reageren bla bla bla
Ok gaan we doen dan 3 mogelijkheden, paintballen, kroegentocht of stappen
okee dus alle drie? geregeld!

:D

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 23:20

Celiien schreef:
Destino schreef:
De mannen daarentegen hebben in 3 uur via een groepswhatsapp besproken welke datum het werd, wat ze gingen doen en wat het budget was.
Ik heb wel moeten lachen om het verschil, hoe groot het gezeur bij ons was, zo gemakkelijk verliep het bij de mannen. Ik ben uiteindelijk erg benieuwd wat we bij mijn VGF gaan doen, die van mijn aanstaande is al geweest en hij heeft een geweldige dag gehad!

'groepsapp aanmaken'

hahahahahaha _O- _O-

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 08:11

Celiien schreef:
Destino schreef:

'groepsapp aanmaken'

Haha
Hier ook ja, met als extra aanvulling: 'wie rijdt er? Niemand? Ok, dan boeken we ook een hotel'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 12:48

bello2005 schreef:
Yris schreef:
Een avondje stappen is ook al zo 50 euro.

voor mij niet hoor

Voor mij ook niet, ik ben met 20 euro echt wel klaar :') Met af en toe een uitschieter naar 30 euro als ik veel shotjes drink.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 14:11

Kayleigh_ schreef:
Voor mij ook niet, ik ben met 20 euro echt wel klaar :') Met af en toe een uitschieter naar 30 euro als ik veel shotjes drink.

Als wij samen gaan stappen zijn we toch al gauw richting de 200 eu kwijt. Maar dat komt vooral omdat we het kunnen missen en iedereen trakteren (+taxi naar huis).

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 14:22

Ik geloof dat wij bij alle 3 de vrijgezellenfeesten ook wel rond de 100,- euro zaten. Workshop, uit eten, nog een drankje doen.. En de aanstaande bruid betaald natuurlijk niet, dus daar komt ook nog een klein stukje van bij.
Dan nog een outfit voor de bruiloft zelf, een passend cadeau, de laatste keer ook een nieuw pak voor mijn vriend.

Ondanks dat het wel een beetje een gemiddeld bedrag is, is het natuurlijk wel veel geld, zeker als je het niet kunt missen.
Ik zie dat het al opgelost is.. Fijn! :)