Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

(met een belgisch accent). Dus mijn vriendin zei: "ja, dat gaat niet met zn 3-en he?", waarop die jongen weer zei: "maar ik heb U toch niks gevraagd".
Heb vriendelijk 'Nee, dankjewel' gezegd en heb mijn raampje weer omhoog gedaan hihi.. Cchanny schreef:Geen gekke opmerking.
Maar wel een man die aan haren zat te ruiken..
Het was al wat later op de avond en ik had overdag in een shortje rondgelopen dus ik had kniekousen aan gedaan zodat ik het niet koud zou krijgen. Ik kwam die vent tegen en die zei iets van 'oeh kniekousen
' en daarna liep 'ie weer verder, maar later zat ik ergens en toen kwam 'ie aanlopen, maakte een foto van m'n benen en ging weer weg 
Ik was niet stoned trouwens
Girassol schreef:Cchanny schreef:Geen gekke opmerking.
Maar wel een man die aan haren zat te ruiken..
Haha wat een mafkees, hoe reageerde je?
Ik heb ook op een festival een keer meegemaakt dat ik een vent tegenkwam die kniekousen blijkbaar leuk vondHet was al wat later op de avond en ik had overdag in een shortje rondgelopen dus ik had kniekousen aan gedaan zodat ik het niet koud zou krijgen. Ik kwam die vent tegen en die zei iets van 'oeh kniekousen
' en daarna liep 'ie weer verder, maar later zat ik ergens en toen kwam 'ie aanlopen, maakte een foto van m'n benen en ging weer weg
Niet tijdens het uitgaan, maar ik kreeg ook een keer te horen: 'of je bent stoned of je hebt echt prachtige bedroom eyes'. OkeIk was niet stoned trouwens
Eentje die vertelde hem om op te 'flikkeren' en hij droop langzaam af. Maar hij stond aan meerdere te ruiken.
_Diesel schreef:Maar de gekste:
Het is hier echt koud he, wil je mijn hand even opwarmen? Toen wilde die m'n hand vasthouden.. euh?

Ik vergeet het echt nooit meer... Nu vraag ik me af hoe die jongen/man zou reageren als ik het doe

love_western schreef:Ooit in een tentfeest, stapte een jongen op mij af. Zegt hij tegen mij: Je ouders zijn net gescheiden. Je bent verlegen, maar als je eenmaal op je gemak voel. Dan kom je los. En je luistert ook hardcore( had mijn oudste broek aan en shirt van mooi wark) En zou binnenkort een lieve jongen ontmoeten. En wil meer dingen. Wat allemaal klopte. Aangezien ik een maand later mijn vriend heb ontmoet, waar ik straks al 3 jaar mee heb.
Ik stond echt met mijn kin op de grond. Ik kende hem niet en hij mij al helemaal niet. En toen ik vroeg hoe weet je dat. Zegt ie: Ja dat kan ik aan je zien
Vind het zo jammer dat ik niet weet wie hij is. Wil nog steeds weten, hoe hij dat nu echt weet. Weet alleen dat hij een grote oranje stropdas om had, geen shirt aan. Blauwe spijkerbroek en dat hij op klompen liep. Als ik hem tegen kom, dan ga ik hem heel wat vragen stellen

. Vervolgens vraagt ie hoe ik heet en antwoord dan voor me 'Jij bent rixt!' . Ik probeer ook dat weer te ontkennen maar dat lukt niet 'want jij bent echt rixt want ik herken jou nog'. Ik had die jongen nog nooit gezien, maartoch.
'. Ik had het niet meer
. Weer probeer ik hem uit te leggen dat ik niet Rixt ben en niet in Wommels woon, waarna hij plotseling een moment van helderheid krijgt, tranen in zijn ogen krijgt en vraagt 'Wil je dan vanavond Rixt zijn?' . Maar daar kon ik geen antwoord op geven omdat mijn vriend er inmiddels genoeg van had
, terwijl ik het vreselijk grappig vond.

JEEJ. Ik kom terug, he-le-maal happy ofcourse, mijn aller eerste loon. Slaat de jongen naast mijn toenmalige vriendje mij vollop op mijn achterwerk. 90 graden draaide ik met hoge snelheid om, en tegelijkertijd volgde mijn hand. Vollop op zijn gezicht. ---Jaa een mooie rooie vlek, waar hij de hele avond mee voor schut heeft gelopen.