Rare opmerkingen tijdens het uitgaan!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marit

Re: Rare opmerkingen tijdens het uitgaan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 22:16

Die is echt leuk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 22:19

Ik heb een keer met een vriendin in het beste engels wat we konden praten een stomdronken gozer wijsgemaakt dat we dus uit Amerika waren en hier waren voor een uitwisseling. Maar hij kon geen Engels, dus nadat wij een paar x in t engels met elkaar hadden staan smiezen droop hij gauw af.. :+

Edit* Hij begon dus zelf al lallend en onverstaanbaar een soort gesprek.. Gelukkig was het al bijna sluitingstijd.. :Y)

Bolzak23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 22:23

Hahaha, wat een mooie stukjes staan hier.

Een vriendin en ik waren onlangs in een kroeg toen een jongen tegen ons zei: Willen jullie mijn Duitse vrienden ontmoeten? eeehhhh nee? Vervolgens bleef hij maar staan (lang). Toen we een beetje begonnen te lachen aangezien het bizar en ongemakkelijk was RENDE hij heel hard weg 8)7

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 23:01

Wat een prachtige verhalen zeg hihi!

Afgelopen nacht rond 2 uur zat ik met een vriendin van mij in mijn auto op een parkeerplaats achter de horecagelegenheden in het dorp waar ik woon. Ik zag een jongen naar mijn auto lopen en deed mijn raam een stukje naar beneden omdat hij eruit zag of hij iets wilde vragen. Nou, hij moest inderdaad iets vragen... "Heeft U misschien zin in een onenightstand?" <<) (met een belgisch accent). Dus mijn vriendin zei: "ja, dat gaat niet met zn 3-en he?", waarop die jongen weer zei: "maar ik heb U toch niks gevraagd".

Uhmm, ja... :x Heb vriendelijk 'Nee, dankjewel' gezegd en heb mijn raampje weer omhoog gedaan hihi..

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 23:05

Geen gekke opmerking.
Maar wel een man die aan haren zat te ruiken..

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 23:47

Cchanny schreef:
Geen gekke opmerking.

Haha wat een mafkees, hoe reageerde je?

Ik heb ook op een festival een keer meegemaakt dat ik een vent tegenkwam die kniekousen blijkbaar leuk vond :') Het was al wat later op de avond en ik had overdag in een shortje rondgelopen dus ik had kniekousen aan gedaan zodat ik het niet koud zou krijgen. Ik kwam die vent tegen en die zei iets van 'oeh kniekousen <<)' en daarna liep 'ie weer verder, maar later zat ik ergens en toen kwam 'ie aanlopen, maakte een foto van m'n benen en ging weer weg :')

Niet tijdens het uitgaan, maar ik kreeg ook een keer te horen: 'of je bent stoned of je hebt echt prachtige bedroom eyes'. Oke :+ Ik was niet stoned trouwens :P

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 23:59

Girassol schreef:
Cchanny schreef:
Geen gekke opmerking.

Haha wat een mafkees, hoe reageerde je?

Ik heb ook op een festival een keer meegemaakt dat ik een vent tegenkwam die kniekousen blijkbaar leuk vond :') Het was al wat later op de avond en ik had overdag in een shortje rondgelopen dus ik had kniekousen aan gedaan zodat ik het niet koud zou krijgen. Ik kwam die vent tegen en die zei iets van 'oeh kniekousen <<)' en daarna liep 'ie weer verder, maar later zat ik ergens en toen kwam 'ie aanlopen, maakte een foto van m'n benen en ging weer weg :')

Niet tijdens het uitgaan, maar ik kreeg ook een keer te horen: 'of je bent stoned of je hebt echt prachtige bedroom eyes'. Oke :+ Ik was niet stoned trouwens :P

We stonden allemaal een beetje van: :wow: Eentje die vertelde hem om op te 'flikkeren' en hij droop langzaam af. Maar hij stond aan meerdere te ruiken.

Dat is ook wel een beetje vreemd..
Straks loopt hij zich af te trekken op jouw benen. :')

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 00:07

Tijdje terug een jongen: Pakt hij mn hand legt hij hem op zijn bil, zegt hij wow aranpangpang dit gaat mij echt te snel hoor. :')

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 00:24

_Diesel schreef:
Maar de gekste:
Het is hier echt koud he, wil je mijn hand even opwarmen? Toen wilde die m'n hand vasthouden.. euh? :o?

haha, ik heb letterlijk vaak koude handen, en dan heb ik het vaak dus ook koud... Als die worden opgewarmd heb ik het letterlijk ook warmer... Dus het KAN zijn dat ie het meende en/of je wou versieren ofzo :')

Ben geen tiener die uitgaat... Maar me zus kwam een keer aan met:
Ja ik zie der al zitten in de kroeg, een jongen komt plots aan, en dan zoent hij Naomi (mij dus). Vervolgens roept Naomi heel hard 'Everybody was kung-fu fighting!' *BOEM* (klap op zijn hoofd). We lachen allemaal in een deuk :') Ik vergeet het echt nooit meer... Nu vraag ik me af hoe die jongen/man zou reageren als ik het doe :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 00:52

Ooit in een tentfeest, stapte een jongen op mij af. Zegt hij tegen mij: Je ouders zijn net gescheiden. Je bent verlegen, maar als je eenmaal op je gemak voel. Dan kom je los. En je luistert ook hardcore( had mijn oudste broek aan en shirt van mooi wark) En zou binnenkort een lieve jongen ontmoeten. En wil meer dingen. Wat allemaal klopte. Aangezien ik een maand later mijn vriend heb ontmoet, waar ik straks al 3 jaar mee heb.

Ik stond echt met mijn kin op de grond. Ik kende hem niet en hij mij al helemaal niet. En toen ik vroeg hoe weet je dat. Zegt ie: Ja dat kan ik aan je zien :oo

Vind het zo jammer dat ik niet weet wie hij is. Wil nog steeds weten, hoe hij dat nu echt weet. Weet alleen dat hij een grote oranje stropdas om had, geen shirt aan. Blauwe spijkerbroek en dat hij op klompen liep. Als ik hem tegen kom, dan ga ik hem heel wat vragen stellen _O-

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 10:00

love_western schreef:
Ooit in een tentfeest, stapte een jongen op mij af. Zegt hij tegen mij: Je ouders zijn net gescheiden. Je bent verlegen, maar als je eenmaal op je gemak voel. Dan kom je los. En je luistert ook hardcore( had mijn oudste broek aan en shirt van mooi wark) En zou binnenkort een lieve jongen ontmoeten. En wil meer dingen. Wat allemaal klopte. Aangezien ik een maand later mijn vriend heb ontmoet, waar ik straks al 3 jaar mee heb.

Ik stond echt met mijn kin op de grond. Ik kende hem niet en hij mij al helemaal niet. En toen ik vroeg hoe weet je dat. Zegt ie: Ja dat kan ik aan je zien :oo

Vind het zo jammer dat ik niet weet wie hij is. Wil nog steeds weten, hoe hij dat nu echt weet. Weet alleen dat hij een grote oranje stropdas om had, geen shirt aan. Blauwe spijkerbroek en dat hij op klompen liep. Als ik hem tegen kom, dan ga ik hem heel wat vragen stellen _O-

Misschien heeft hij wel heel veel Sherlock gekeken en gelezen ofzo, of hij ís Sherlock Holmes, natuurlijk :j

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:14

Wanneer the face doesn't work:

Jenna heeft meerdere geniale video's.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:36

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

AMEN.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 21:13

Oh ik ben de afgelopen week 5? dagen op stap geweest en ik moet eerlijk toegeven dat ik ze allemaal ben vergeten
Maar eentje staat me nog bij.

Kwam een klein marrokaans knulletje op me af met zo'n stom schoudertasje
Hoe oud denk je dat ik ben?
Ik: 14! :D

Nou echt dat gezicht.. het was werkelijk waar goud waard _O-
Hij was 16 en wilde volgensmij heel graag horen dat ik dacht dat ie 18 was. Helaas :=

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 21:25

Wat komen hier machtige verhalen voorbij! :D

Ik stap zelf al een tijdje niet meer, maar met Nieuwjaar gebeurde er wel iets vaags.
Ik liep naar de bar, bestel iets en naast me staat/zit een blonde gast. Echt zo'n boer/keet-ganger :')
Hij begint een gesprek waarin ie er zeker van is dat ik uit Wommels kom. Ik vertellen dat ik daar niet vandaar kom, 'nee jij woont echt in Wommels hoor meisje!' . Nou goed, 'ik ga wel verhuizen'. Hij helemaal blij, krijg een drankje van hem. Ik zag mijn vriend al naar ons kijken, maar ik moest zo lachen om hoe ie alles zei dat ik niet weg wilde lopen :+ . Vervolgens vraagt ie hoe ik heet en antwoord dan voor me 'Jij bent rixt!' . Ik probeer ook dat weer te ontkennen maar dat lukt niet 'want jij bent echt rixt want ik herken jou nog'. Ik had die jongen nog nooit gezien, maartoch.

Vervolgens, uurtje of 5/6, wij komen die kroeg uit, komt die gast me achterna, grijpt me bij mijn middel en draait me om 'Vanavond ben je toch echt mijn rixt! <3 '. Ik had het niet meer :'). Weer probeer ik hem uit te leggen dat ik niet Rixt ben en niet in Wommels woon, waarna hij plotseling een moment van helderheid krijgt, tranen in zijn ogen krijgt en vraagt 'Wil je dan vanavond Rixt zijn?' . Maar daar kon ik geen antwoord op geven omdat mijn vriend er inmiddels genoeg van had :+, terwijl ik het vreselijk grappig vond.

Nu nog steeds als mijn vriend mijn middel grijpt zeg ik graag 'Ik ben Rixt'. En dan wordt ie boos :')

Fry

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 21:54

Genius haahha

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 22:26

Geweldig!

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 22:29

Gister kwam er een jongen naar mij toe 'wauw zijn die bambi ogen van jezelf?' Dus ik keek hem een beetje raar aan zegt ie 'mooi hoor'
Nou dankjewel :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 22:30

"Nee, die zijn van mijn oma, ik heb ze even geleend.."
:j

Fry

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 22:32

Hahahaha

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 10:34

Ik herriner me nog 1.
Ik was 13 en ging met mijn toenmalige vriendje naar zijn werk bbq, bleek ik het enigste meisje van die hele avond te zijn. JAMMER....
Vervolgens (ik werkte er ook) mocht ik mijn loonstrookje ook ophalen :D JEEJ. Ik kom terug, he-le-maal happy ofcourse, mijn aller eerste loon. Slaat de jongen naast mijn toenmalige vriendje mij vollop op mijn achterwerk. 90 graden draaide ik met hoge snelheid om, en tegelijkertijd volgde mijn hand. Vollop op zijn gezicht. ---Jaa een mooie rooie vlek, waar hij de hele avond mee voor schut heeft gelopen.

Ik zei niets tegen hem. En ging weer naast me toenmalige vriendje zitten. Hij keek me stom aan.
Ja.....Verkeerde blik, 2 weken later was het uit.
Dan moet je mij maar beschermen joh ;)

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 11:53

Niet echt een uitspraak maar wel onwijs raar. Iemand die was gekleed als een kruising tussen een moslim en esn groente. Hij droeg een groen strak pakkie met een theedoek om zijn hoofd met asperges van zijn hoofd naar zijn mond als een soort head set. Ik stond eventjes buiten met een vriend van me. Komt ie aangelopen 'gaat alles goed hier?' Vervolgens doet ie alsog ie met zn asperge mn vader gaat bellen. Of de kleine doerak even kon worden opgehaald :')

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 13:35

''Wow wat heb jij dikke tieten, normaal ben ik een billen man, maar wow!''

Subtiel.. :')

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 01:02

Ik heb zelf nog eens een stunt uitgehaald met mijn toenmalige vriendje (en misschien een leuke tip om je vriendje een keertje voor de gek te houden).
Mijn exvriend was namelijk nogal (over)zelfverzekerd en toen hij zijn zoveelste verhaal vertelde over hoeveel aandacht hij wel niet kreeg van andere meisjes, was de maat ff vol bij mij. Ik zei tegen hem, als jij achter mij loopt (dus dat ze niet weten dat je bij mij hoort) dan kijkt elke jongen naar mij.....
Hij: nou dat wil ik wel eens zien dan!
Dus ik voorop lopen in de cafe straat en ja hoor ELKE jongen keek naar mij zelfs de jongens die een meisje aan de arm hadden....

Mijn vriend was er helemaal ontdaan van en ik had hem voorgoed de mond gesnoerd.
Wat ik echter verzuimde te vertellen is dat ik naar elke jongen die voorbij kwam mijn tong uitstak..... ;)

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 01:06

Aten Geniaal.!!! You made my night.. :D :D