De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 12:54

mijn vriend kreeg voor zijn verjaardag een poloshirt van de kruidvat twv 3,49 en ook nog maat XXL (hij heeft maat M.....) beetje jammer. zeker als je 2 maanden daarvoor enorm veel moeite hebt gedaan om een origineel cadeau voor haar te bedenken !

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 12:54

Eigenlijk ben ik altijd wel blij geweest met gekregen cadeaus, maar toen ik een jaar of 6? was wilde ik zo enorm graag een konijn! Dus ik heb het wel 100x aan oma vertelt en ze had me echt de indruk gegeven dat ik een konijn zou krijgen! Kreeg ik een kaart met een konijn erop, dat kon ik echt niet waarderen :+.
En sjongejonge, sommige mensen geven echt aparte cadeau's! Naamplaatjes die niet kloppen, gebruikte producten, WAA-ROM?

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 12:55

Mijn moeder is een ster in verschrikkelijke of net-niet cadeautjes...
De ergste: foeilelijke bar-handdoekjes. 'Leuk voor een feestje, dan kan je die op je meubels leggen' (ik woonde in een mini-studentenkamer, compleet ongeschikt voor feestjes). Daarnaast waren ze foeilelijk en zo klein dat je er echt niets mee kunt.

De beste net-niet: receptenboekje met alleen recepten voor chocolade-toetjes. Alles met chocoladesmaak vind ik vies (sterker nog: zij ook!). Toen ik aangaf daar echt niet blij van te worden was de reactie 'Nee, je zusje is toch degene die dat niet lust, jij toch wel?'
Mijn zusje.... degene die, vooral toen ze iets jonger was, áltijd in restaurants als toetje chocolademousse wilde, die altijd blij is als ik van vakantie chocolade voor haar mee naar huis neem. De grootverbruiker van chocoladesaus, dat zusje?????

Tegenwoordig zeg ik het heel eerlijk tegen mijn moeder als ik het echt niet leuk vind, dat lijkt te werken. De kwaliteit van de cadeautjes is in ieder geval sterk verbeterd.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 12:59

Ik heb er wel een paar...
Een gratis opblaaszetel voor in het zwembad van Coca-Cola die kapot bleek te zijn...en ik verjaar in oktober.
Een heel stom gezelschapsspel van de bank dat ze zelf gratis gekregen hadden....
Een soort van 'doe-het-zelf' kerstversiering die je zelf nog moest versieren, maar dat viel allemaal uit elkaar
Een doosje Artis-boekjes over historische gebouwen oid.
Een doucheborstel om je rug zelf te kunnen schrobben.

Allemaal van familie :j

LS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 13:00

Ik krijg van mijn ouders ook soms vreemde dingen. Als ze op reis zijn geweest krijg ik als souvenir standaard oorbellen terwijl ik nooit oorbellen draag want ik ben allergisch aan die dingen := (Ik woon nog thuis dus dat weten ze maar al te goed :Y) )
Dan bedacht mijn moeder eens geen oorbellen mee te brengen maar zo'n haarband die je op wedstrijd rond je knot kan doen. Héél leuk idee, iets minder dat hij alle kleuren van de regenboog heeft, daar ga ik echt niet mee op wedstrijd :=

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 13:05

LS_ schreef:
Ik krijg van mijn ouders ook soms vreemde dingen. Als ze op reis zijn geweest krijg ik als souvenir standaard oorbellen terwijl ik nooit oorbellen draag want ik ben allergisch aan die dingen := (Ik woon nog thuis dus dat weten ze maar al te goed :Y) )
Dan bedacht mijn moeder eens geen oorbellen mee te brengen maar zo'n haarband die je op wedstrijd rond je knot kan doen. Héél leuk idee, iets minder dat hij alle kleuren van de regenboog heeft, daar ga ik echt niet mee op wedstrijd :=

Oh dat zou ik dus helemaal geweldig vinden haha :D

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 13:09

Ik geloof dat ik zelf ook een keer iemand een rot sinterklaas heb bezorgt.. In groep 6 of 7 ofzo, ik had mijn suprise helemaal zelf gemaakt en was er best wel trots op, maar het was een poppetje van de kadotjes. Dus ik had de kadotjes in kranten gewikkeld om lichaamsvormen te krijgen, en dat dan inpakken en aan elkaar plakken.. En het ergste was nog dat ik een autotje voor hem had gekocht, onder het motto, mijn broertje speelt ook met autos en die is maar 1 jaar jonger. :')

Het ergste kado dat ik zelf heb gehad was ook een sinterklaassuprise. Naja suprise.. Ik kreeg een haarband een dunne zwarte, die ook nog eens heel strak was en een zakje pepernoten ofzo.. Half in gepakt met een van internet gedicht die nog warm was van de printer..

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 13:12

Sommige cadeau's.. hoe komt je erbij!
Ergste cadeau met kerst van mijn meter.
Mijn nichtje ( mijn meter is ook haar meter ) kreeg zo een best wel grote doos met allemaal parfumflesjes met een cadeaubon voor de lekkerste in de winkel te gaan halen. Dus ik dacht YES leuk want normaal kregen we hetzelfde. Ik kreeg een badhanddoek in een lelijke gifgroene kleur met zo een lelijk borduursel erop...

Toen ik een jaar of 13/14 was kreeg ik van mijn kleine nichtjes een tasje met op de voorflap zo dat paardje van Diddle.. Vond het zo lief ze hadden hem zelf uitgekozen maar jee wat moet ik daarmee?
http://www.mysites.nl/upload3/diddl-hoekje/472130.jpg

Daenerys

Re: De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 13:18

Wat een vreselijke dingen komen er voorbij :=

Ik kreeg een paar jaar achter elkaar kleding van mijn oma. Zelfgemaakte korte broek met een bijpassend shirt, met een vreselijk bloemenpatroon en het zat nooit goed. Altijd lief bedankt en aangedaan zodat ze het kon zien, en vervolgens diep in mijn kast verstopt.

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 13:19

Whahaha, briljant topic weer dit :D
Mijn man kan er ook wat van:
- een ovenschaal
- een boek uit een serie, die al bij ons in de kast stond (ik had om het nieuwste gevraagd, en dan ook niet omruilen natuurlijk, dat heb ik zelf maar gedaan)
- cd's waar ik nou niet speciaal op zat te wachten, maar die zijn goedkeuring dan wel kunnen wegdragen (hij is nogal een snob waar het op muziek aankomt :+ )
- en het aller ergste: afgelopen verjaardag (ik werd 30) moest ik al een eeuwigheid wachten op een kadootje, komt ie eindelijk thuis met een klein pakje met daarin... Een onderbroek. Met afschuwelijke, oogverblindende print&kleur. En hij was ook nog eens heel groot?! :o?
Bleek dat ie niet voor mij bedoeld was, maar voor hém. En dát was dan mijn kadootje...
_O- _O- _O-

Op dat moment kon ik er echt niet om lachen, was zwaar teleurgesteld. En dat heb ik laten weten ook :')
Hij heeft het niet van een vreemde, mijn schoonmoeder komt ook altijd met van die zut aanzetten, zij verzamelt het hele jaar allerlei spul wat dan in de aanbieding is, vervolgens krijgen wij het met Sinterklaas:
- een zak met duizend wattenstaafjes
- een setje trechters
- mega verpakking extra cheape badschuim
- enz enz...

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 13:30

Afgelopen verjaardag kwamen er maar 2 mensen(wat opzich al knap banketstaaf was) en de 1 had een make-up tasje meegenomen, van de Douglas(dus bij een makeup product gekregen, dat stond vast), en het was nog geeneens ingepakt. Kon wel janken. -O-

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 13:33

Ik vind het soms ook lastig als ik tig verjaardagen achter elkaar gehad heb om nog een leuk en origineel cadeau te verzinnen. Maar besteed er altijd veel zorg aan.
En zou ik zelf dan een sleutelhanger met verkeerde naam of gebruikte badproducten krijgen dan zou ik niet blij zijn.
Bijzondere dingen komen hier voorbij haha

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 13:38

Met sinterklaas hadden we lootjes getrokken...
Kreeg ik van mijn klasgenoten een vriendenboekje..
Leuk....
ik was overigens toen wel 21 jaar...
dEZE:

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door joyce_eddy op 27-07-13 13:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 13:38

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 13:39

Sommige dingen zijn echt te erg :')

Mijn ergste cadeautjes komen allemaal van mijn oma, altijd heel lief en goed bedoeld, maar echte missers. Als 9 jarige met kerst: 10 maten te grote ski-sokken. Paar jaar later met kerst: een schaar. En 2 jaar geleden (toen was ik 17) een zelf gebrande vage dvd van 'Reiki met dieren'. Heel lief bedoeld allemaal maar niet waar je op zit te wachten als je in spanning je cadeautje open maakt.. :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 13:41

Een vriendin van mij kreeg wattenschijfjes en anti-acne voor haar zestiende verjaardag (van haar ouders := )

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 13:47

Ik was wel heel blij met mijn cadeau maar hoe het gegeven was was wel iets origineel.
Voor mijn 16e verjaardag wilde ik geld en niets anders dus wat kreeg ik van al mijn vriendinnen? Een schatkist met geld er in met in totaal 80 euro ongeveer tot nu toe alles oké alleen het geld in de schatkist bestond uit enkel 5 en 10 cent muntjes... De mensen bij de bank hebben me uitgelachen := en dan kwam ik er toen achter dat ze mijn naam in muntjes hadden vastgeplakt op de bodem. Toen kon ik daar ook al die muntjes losploeteren en er mochten geen lijmresten aan die muntjes zitten.
Ik heb een tijd bij het stortapperaat gestaan :')

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 13:51

Dat is wel heel leuk gedaan Luz_Elena :D

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 13:52

Zoiets kan ik wel waarderen Luz_ElenaE :D

* Zilveren oorknopjes van mijn schoonmoeder. Heel lief, ik heb alleen gaatjesloze oren :+

* als kerstkado een lingeriebon en vibrator (yep, echt waar). Leuk thuis komen, kijk eens mam wat ik heb gekregen.....

In onze vriendengroep hebben we de afspraak geen kado's meer te geven. Gewoon gezellig op visite komen is genoeg. Uitgezonderd bijzondere gelegenheden/jubileums. Scheelt een hoop gedoe.

Djura99

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 13:59

Heb van m'n tante eens een hele set gekregen met deodorant, douchegel, parfum etc.
Nou ja, euhmmm...bedoel je hier iets mee >;)

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 14:04

Het ergste cadeau is het cadeautje wat me anderhalf jaar geleden al beloofd is en wat ik nog steeds niet heb, ondanks regelmatige herinneringen. ^)
En een vriendin van me kreeg een keer een niet-bijzonder-mooie tekening voor haar verjaardag, maar dan wel een kopie want de tekenares wilde 't origineel graag zelf houden. :+

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 14:08

Oohh vreselijke dingen komen ervoorbij zeg _/-\o_

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 14:09

IKbenEllen schreef:
Mooi man Kiek, je kunt niet zeggen dat ze er niet over nagedacht had :D

alleen jammer dat dat ding van ellende uit elkaar viel, maar ach, dat jaar heb ik in elk geval iets gekregen ten opzichte van andere jaren

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 14:13

xJennifx schreef:
Met sinterklaas surprises op school kreeg ik een kookboek met rood kaftpapier (als sinterklaasboek)
Met daarin de bladzijden een 'gat' met een pen erin. |(

En ik had super mijn best gedaan op de surprise van een ander.

Zo had ik een keer gekregen een cadotje (mocht je op school al uitkiezen en het was al ingepakt door de moeders daar) met een hoefijzer erop. Het gedicht had zijn zusje gemaakt. Ik had het jaar ervoor voor de zelfde jongen een heel voetbal veld gemaakt -O-

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 14:14

Ik kreeg van mijn oma een rozenkrans. Weet je wel, zo'n christelijke gebedsketting. Alleen is mijn hele familie zo atheïstisch als wat :+ Ze vond het wel een mooi kettinkje voor mij. :') Heb het binnen even omgedaan en zodra ik buiten was ergens diep weggestopt :')