Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toen was ik hem zat
Sinds dien wel "gescharreld" maar echt een relatie
Vind het goed zo
Kan lekker mijn ding doen waar wanneer en met wie ik wil zonder gezeur/jaloers gedoe.
(denk aan belasting, huursubsidie, gemeente/waterschap lasten...........) 
En we hebben het echt wel leuk gehad, maar had er een jaar eerder mee moeten kappen.. Ik was half huisslaaf en had nog genoeg dingen te doen.. En hij was getrouwd met zijn PS3... + Het feit dat ie zo'n typisch "kijk mij geweldig zijn" mentaliteit had en dat ik maar blij met hem moest zijn en ik altijd afgekraakt werd
(want ja, onzekere mensen doen dat graag, want dan blijf je bij ze, want je moet blij met ze zijn
) Dus voor mij ook geen onzekere mannen meer 
Nog nooit zo opgelucht geweest toen ik weg ging 
en niet iemand die hetzelfde wil in de toekomst... Lianne86 schreef:Ik wilde 2 jaar terug dus ook gewoon wat zekerheid, een nieuw leven, en dan het liefst samen met iemand... En hij zocht iemand met een inkomen omdat hij dan wat makkelijker kon leven
Ik ben bij hem ingetrokken met mijn stomme kop toenEn we hebben het echt wel leuk gehad, maar had er een jaar eerder mee moeten kappen.. Ik was half huisslaaf en had nog genoeg dingen te doen.. En hij was getrouwd met zijn PS3... + Het feit dat ie zo'n typisch "kijk mij geweldig zijn" mentaliteit had en dat ik maar blij met hem moest zijn en ik altijd afgekraakt werd
(want ja, onzekere mensen doen dat graag, want dan blijf je bij ze, want je moet blij met ze zijn
) Dus voor mij ook geen onzekere mannen meer
Ben er vooral voor mijn baan toen nog even gebleven als een wederzijds misbruik, maar is niet aan te radenNog nooit zo opgelucht geweest toen ik weg ging
Dus mjah.. Om die reden ga ik dus nooit meer een relatie beginnen, dan kun je beter vrijgezel zijn..
Dus hier om deze reden deze keer wel echt bewust single, totdat ik iemand tegenkom die echt op elk gebied leuk isen niet iemand die hetzelfde wil in de toekomst...
Er bestaan echt leuke jongens hoor.
maar dit was gewoon een duidelijk gevalletje "om de verkeerde reden samen" en dan te lang samen blijven...
heel irritant. Heb voor de rest genoeg gaande...maar toch! Ik denk dat dit juist een hele goede instelling is!
)
Ik had het veel te druk met andere dingen en had altijd de instelling dat je toch niet samen zou blijven met degene waarmee je verkering hebt op je vijftiende. En indien wel, zou je naar mijn mening veel te veel missen. Wat een puberbrein al niet kan bedenken
Ik wilde mezelf er vooral veel pijn mee besparen. Vanaf mijn 19e dacht ik naja, als het nu komt dan sta ik daar wel voor open

renee16 schreef:Dit is eigenlijk zo een gewenning geworden dat ik eigenlijk niet eens meer weet hoe het zou moeten, een relatie..
....
Maar verder voelt het eigenlijk heel erg veilig om gewoon alleen te zijn: niks om te verliezen, niks om jaloers op te zijn, niemand om rekening mee te houden.
Als het ooit komt, dan komt het... Komt er niemand ook prima. Zou ook niet weten waar ik iemand moet leren kennen..

(Bezette mannen die toch te ver gaan en vervolgens zo'n beetje letterlijk vertellen dat je hun nieuwe schoenen mag zijn... Flikker dan een eind op
Volgens mij zei ik dat ook heel onsubtiel, dat ik aan een slappe banketstaaf niets had
Bewust singel? Mwaw.. Ik ben gewoon niet op zoek en ja, tot nu toe is prins Charming nog niet het erf op komen lopen!
Volgens mij ben ik wel een zeldzaamheid als bewust-single-man.
En hoewel ik een gebroken gezin al een ramp vind, vind ik samengestelde gezinnen voor de kids helemaal cru.