Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

schaamde me dood whaha,
.

We gingen samenwonen, in een compleet andere stad waar we niemand kenden. Roosch schreef:Wij wonen nu bijna 2 maanden samen, met onze schattige kittens.
Zitten hier mensen die naar een compleet andere woonplaats zijn verhuisd? Hoe is dat bij jullie gegaan met vrienden maken? Ik ben van Zuid-Limburg naar Friesland verhuisd en probeer nu wat vriendjes te maken via Bokt, wat me volgens mij prima afgaat.
Ben je daar nu definitief? Roosch schreef:Zitten hier mensen die naar een compleet andere woonplaats zijn verhuisd? Hoe is dat bij jullie gegaan met vrienden maken? Ik ben van Zuid-Limburg naar Friesland verhuisd en probeer nu wat vriendjes te maken via Bokt, wat me volgens mij prima afgaat.

Roosch schreef:Ik probeer via Bokt wat contacten op te doen, een keertje een stapmeeting gehad die supergezellig was, en zondag een rit op Ameland en de 24e komen wat Bokkers op de borrel hier.
Ik werk 30-40 uur, en buiten dat is het gewoon lastig contacten op te doen. Ben benieuwd hoe anderen dat ervaren. Stappen jullie gewoon in de kroeg op mensen af zo van 'ik wil vriendjes worden?'

Vanaf 11 augustus ben ik twee weken vrij en wil ik Den Bosch een beetje gaan verkennen en cultuur opsnuiven. Lijkt me leuk om te meeten! Alleen is ook maar alleen en Bokt is dan wel handig om de eerste contacten op te doen. Ben sowieso dus van plan om een topic te openen om mensen te leren kennen in Den Bosch.
Tot op heden ben ik niet meer weggegaan, we zijn inmiddels 21 jaar samen waarvan de helft getrouwd.
xManon_ schreef:Ik heb geen samenlevingscontract, maar we zijn wel toeslagpartners, dat kan ook zonder hoor!