Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
.
Vooral op zondagochtend is het hier erg als ik naar stal ga. Waar auto's maar 30 km/u morgen, gaan die malloten veel harder. Laatst ook nog zo'n brutaal kind (rond 8 jaar
) dat voorrang neemt, ik riep al kijk uit! maar nee irritant kind kijkt me aan en fietst door, ja toen ben ik gewoon al schreeuwend: stop, ik heb voorrang! doorgereden. Het ergste nog: hij riep zelf toen ik gepasseerd was kijk zelf uit! Toen barstte de bom
. Hij wilde nog achter me aanfietsen maar zijn moeder hield hem tegen 
vuurneon schreef:lovemario schreef:ik was er laatst zo klaar mee.. kwam een wielrenner van achteren en roept heel hard PAS OP!! dus ik bedenk me niet en ga gewoon midden op het fietspad fietsen. hij vol in de ankers en kwaad dat ie was. ik zo tja, jullie houden geen rekening met ons, dan wij ook niet met jullie
Hij waarschuwt jullie en wat doe jij? Het verkeer opzettelijk belemmeren. Jij zat fout.
En het adres van die jongen geeisd en gezegd dat hij de schade op hem zou verhalen, zo'n 15 jarige durft daar natuurlijk niet tegenin te gaan. Helaas heeft die klootzak nooit gebeld, wist zelf wel dat ie fout zat. En nr 2, omgefietst door zo'n peleton en heeft haar pols gebroken. Die wielrenners zijn gewoon doorgereden. LadyMadonna schreef:Sees: op een vlakke etappe rijden profs gemiddeld 47...
GC: en een weg renner rijdt dus op de weg...

GamblersCup schreef:Het gaat hier over wielrenners, niet over hardlopers.
LadyMadonna schreef:Die vergelijk klopt in die zin wel dat het twee compleet verschillende sporten binnen een sport zijn
Loose: waar rijdt een Ferrari? Op een parcours.
Ik blijf erbij dar er ontzettend wordt gegeneraliseerd en ontzettend overdreven. "Ik haat ze!" ? Meid, denk om je hart....
Ik ben ook weleens half van de weg gereden door wielrenners, trekkers, motoren, etc...
Op je laatste bericht loose... Tja...
Wielrennen maar helemaal verbannendan?
Maarja als die aso's jongetjes van 15 gaan slaan en iemand omrijden die dr pols breekt en dan gewoon verder fietsen dan snap ik niet waarom ik sympathie voor dat soort mensen zou moeten hebben.
Winged schreef:GamblersCup schreef:Het gaat hier over wielrenners, niet over hardlopers.
Hoewel hardlopers ook over de openbare weg gaan, net als wielrenners. En hardlopers ook gerust eens flink in de weg lopen (hardlopen op een fietspad, oh foei!). Om maar even duidelijk te maken dat die vergelijking met wielrenners heus wel wat opgaat. Meer dan pietje die in de bak rijd om zijn springrecord te verbeteren.
.
. _San87_ schreef:Winged schreef:Hoewel hardlopers ook over de openbare weg gaan, net als wielrenners. En hardlopers ook gerust eens flink in de weg lopen (hardlopen op een fietspad, oh foei!). Om maar even duidelijk te maken dat die vergelijking met wielrenners heus wel wat opgaat. Meer dan pietje die in de bak rijd om zijn springrecord te verbeteren.
Hardlopers, breek me de bek niet open... Komen ze daar aangesjeesd met 10 km/h en dan ook nog eens aan de andere kant van de weg zodat je altijd voor hen moet uitwijken of op de rem moet wanneer er een tegenligger aankomt.
![]()
.
:p_San87_ schreef:De hoogste snelheid heeft voorrang? Ik hoop toch dat je dat zelf hebt verzonnen en dat dit niet daadwerkelijk een regel is.
pandour4evuh schreef:_San87_ schreef:De hoogste snelheid heeft voorrang? Ik hoop toch dat je dat zelf hebt verzonnen en dat dit niet daadwerkelijk een regel is.
In mijn ogen ja.
als je heel langzaam loopt met een groep. ga je toch ook niet het hele voetpad innemen. en dan ook asociaal het tempo door blijven lopen terwijl anderen aangeven dat ze er graag langs willen.