Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_MelloW_ schreef:Ik douche om de dag en was me iedere ochtend, gezicht, oksels, en dat vrouwelijk ding daaronder. 2 x op een dag douchen, wat een handdoeken zullen jullie dan wel niet gebruiken.... Of gebruiken jullie een handdoek vaker dan 1 keer. Dat vind ik dan weer minder fris eerlijk gezegdj
Femek2902 schreef:Woow man, ik douch echt 2 keer in de week ofzo.. Ik doe het gewoon als mijn haar niet zo fris meer ruikt.. Al dat douchen is echt niet goed voor je huid hoor!! Daarnaast houd ik ook gewoon de hele week dezelfde spijkerbroek aan en wissel ik 2 keer in de week van t-shirt.. Tenzij het natuurlijk stinkt of er natuurlijk een dikke vlek op zit..
En neu ik was me ook niet sochtends. En de grap is dat ik vooral opmerkingen krijg over dat ik lekker ruik als ik een dagje later ben met douchen, en ja die opmerkingen zijn serieus!!
Btw, ik heb wel een poosje vaker gedoucht, elke 2e dag maar daar werd mijn haar ontzettend vettig van en nu kan ik bijna een week rondlopen zonder vettig haar.
lisetteexx schreef:Ik gebruik een handdoek Een aantal dagen, je bent tocht schoon als je hem gebruikt?
lisetteexx schreef:Ik gebruik een handdoek Een aantal dagen, je bent tocht schoon als je hem gebruikt?

(Engelstalig)lisetteexx schreef:Ik gebruik een handdoek Een aantal dagen, je bent tocht schoon als je hem gebruikt?
Tieneke schreef:lisetteexx schreef:Ik gebruik een handdoek Een aantal dagen, je bent tocht schoon als je hem gebruikt?
Dus het deel van de handdoek waarmee je je geslachtsorgaan daar beneden afdroogt, daarmee veeg je de keer daarop gerust je gezicht af? Dat vind ik dan persoonlijk een minder leuke gedachte
Ik douche om de dag en was dan ook telkens m'n haar. M'n haar is standaard vettig na 2 dagen, dus dat komt uit.
. Als ik heel vroeg op moet douche ik ook wel vaak de avond ervoor. Soms 2x per dag, als ik ergens heen moet (werk oid) in de ochtend zodat ik fris mijn dag begin, en als ik dan bv aan het eind van de dag nog ga sporten oid dan douche ik daarna weer.
Als ik die niet gebruik krijg ik juist een droge huid na het douchen. En verder smeer ik me vaak nog in na het douchen met voedende crème. lisetteexx schreef:Ik gebruik een handdoek Een aantal dagen, je bent tocht schoon al
Dus het deel van de handdoek waarmee je je geslachtsorgaan daar beneden afdroogt, daarmee veeg je de keer daarop gerust je gezicht af? Dat vind ik dan persoonlijk een minder leuke gedachte
Ik douche om de dag en was dan ook telkens m'n haar. M'n haar is standaard vettig na 2 dagen, dus dat komt uit.
Daenerys schreef:Dyonepooh1 schreef:Dat is mij ook altijd geleerd hoor dat het slecht is voor je huid, maar je haar om de 5-6 dagen? Na 2 dagen word mijn haar alweer dof, en gaat snel klitten! Heb je n foto van je haar?
Ik heb mijn haar meestal opgestoken of in een vlecht, dan 'schuurt' het niet met mijn kleding. Verder was ik het met shampoo zonder siliconen en gebruik ik na het wassen voedend masker. Hier een foto (raar gezicht weggeshopt) :
[ Afbeelding ]